Guest MikkoL Posted December 22, 2012 Share Posted December 22, 2012 (edited) Terve lukijoille. Eräs "ei niin kaunis" syksyinen päivä tuli katseltua nettiautosta menopelejä ihan vaan aikaa tappaakseni ja siinä ohessa myös tuli valittua kupla haku koneeseen ja olihan niitä myynnissä. Jälkeenpäin keskustelua kuplista jatkettiin työmaalla kaverin kanssa ja kuinka ollakkaan keskustelun kuuli sitten eräs ilmastointiasentaja. Kuten jo arvata saattaa niin hänellä tietysti sitten oli tälläinen harrastajien suosima super menopeli ja kaikkilla puutteilla ja vioilla kuorrutettuna. Katsomatta kolmen sekunnin mielijohteesta hinnaksi tuli pyöreät tonni. No siinä meni sitten muutama päivä ennen kun autoa pääsi katsomaan ja hintakin oli jo tiputettu 700 euroon. Koitti sitten päivä kun pääsin katsomaan sitä ja katiskaltahan se näytti kuten arvata saattoi. Kaupat peruuntui kun hinta ei enempää tippunut kovasta yrityksestä huolimatta. Seuraavalla viikolla töissä yritin sitten tingata vielä 500 euroon kuplaa mutta myyjä tokaisi rohkeasti ettei ole pikkurahan tarvetta ja pistävänsä sen ennemmin paaliin kun myyvän halvalla. Taas meni viikko ja rupesi tämä vanhanaikainen tinkaus konsti tepsiä ja myyjä tyytyi 500 euroon. Auto sitten päätettiin hakea. 15 vuoden seisonnan jälkeen jarrut olivat totaali parkki asetuksilla ja trailerille kupla jouduttiin vetämään vinssillä, ja siitä tämä monen monituisen perkl.. matka sai alkunsa. Projekti tarina tuleen n. 3kk takautuvasti. Ja muutama kuva kuplan haku päivältä 8.9.2012 Purkaminen alkakoon välittömästi. Näyttää siltä että on ollut ennen väriltään kullitettu. Edellinen omistaja oli aloittanut jo projektin hyvinkin omatoimisesti ja hajottanut käytännössä koko sisustan. Jos tällä putkella vakio 1200 koneesta ei irtoa vähintäänkin tuplatehoja niin on ihme. Ainakin 8 kertaiset äänet siitä tulee :) Painepesurilla maali rupesi hieman irtoamaan :) Auto pesty ja jää odottamaan seuraavaa päivää ja jo tässä vaiheessa rupesi tuntumaan siltä että työ häiritsee vakavasti harrastamista. Edited July 8, 2016 by MikkoL Quote Link to comment
Guest MikkoL Posted December 22, 2012 Share Posted December 22, 2012 09.09-12 töiden jälkeen sitten projektin kimppuun. Itselläni ei ole projekti tiloja vaan jouduin turvautumaan aluksi työnantajan halliin ja myöhemmin puoli-isän verstaaseen ja vielä sitten appiukon talliin. Niistä sitten myöhemmin. Illan tavoitteena moottorin irroitus ja loppujen kiinniolevien osien irroitus. Tämä kaikki ei käy varmaankaan ihan niin nopeasti kun teillä jotka ovat näitä hommia ennenkin tehneet, mutta se ei tässä ole tärkeintä. Valitettavasti moottorin irroituksesta ei ole enempää kuvia. Quote Link to comment
Guest MikkoL Posted December 22, 2012 Share Posted December 22, 2012 11.09-12 Päivä 3. Kaivoin vanhat hiekkapuhallus vehkeeni varastosta ja rautakaupasta 500kg hiekkaa :) Näillä pääsee alkuun. Auto on yllättävän kova pelleiltään ja onhan joku sentään tehnyt suurimman osan hitsaustöistä NÄKÖJÄÄN. Pikkaisen nuo pellit venyneet pakkelimäärää tarkastellessani. Lisää pakkelia ja pirun sitkeää kun ei meinaa puhaltamallakaan lähteä. Päätin kuitenkin olla puhaltamatta vanhaa pakkelia kokonaan pois kun oli niin piukassa kiinni enkä ajatellut sen siellä mitään haittaakaan tekevän epoksin alla. Puhallus oli lopetettava ja maalaus tehtävä heti kun noi syksyn yöt ovat jo niin kosteita. Sai sitä jotain sentään yhdessä illassa taas aikaiseksi ja on tässä tietysti myös se onkelma että auto on puhallettava ennen talvea kun joutuu ulkona tekemään. Quote Link to comment
jori Posted December 22, 2012 Share Posted December 22, 2012 Mitkäs noi vanteet on? ihan perus pellit levitettynä vai että mitäkö? Quote Link to comment
Guest MikkoL Posted December 22, 2012 Share Posted December 22, 2012 Niin hyvä kysymys. En tiedä sitä itsekkään joku viisaampi voisi valaista asiaa. Quote Link to comment
Guest MikkoL Posted December 22, 2012 Share Posted December 22, 2012 12.09-12 projekti päivä 4. Hiekkapuhallus ja maalaus jatkuu. Harmi kun illassa on niin vähän aikaa syksyisin. Intoa oli sitäkin enemmän. Hiekkaa rupee kertymään ympäristöön jo aika kivasti. Quote Link to comment
Guest MikkoL Posted December 22, 2012 Share Posted December 22, 2012 15.09-12 Projektipäivä 5. Samaa rataa mennään. Quote Link to comment
Guest MikkoL Posted December 22, 2012 Share Posted December 22, 2012 Mitä mainioimmat maalaustelineet. Quote Link to comment
Guest MikkoL Posted December 22, 2012 Share Posted December 22, 2012 (edited) 16.09-12 päivä 6.Nyt sitten jo kostautui se vanhojen pakkelien jättäminen maalin alle. Kuplaa pukkasi kuplaan heh. ja jouduin puhaltamaan ne loputkin sitten pois.Tänään myös oli sitten se päivä kun puhallus hommat sain päätökseen ja tuuppasin auton halliin sisälle, tai oikeastaan laskin mäkeä alas ilman jarruja tässä oli yksi perkl. ei onneksi tapahtunut mitään vakavaa.Auton kasaus jatkui yömyöhään, ei sitä malta millään lopettaakkaan kun vauhtiin pääseelokasuojat ensimmäistä kertaa kiinni minun aikanani. Edited January 8, 2014 by MikkoL Quote Link to comment
Guest MikkoL Posted December 22, 2012 Share Posted December 22, 2012 17.09-12 päivä 7. Pääsin ihastelemaan ihmiskäden tekemää hienon hienoa viimeistelyä. Niin ja anteeksi jos joku lukija tunnistaa oman kätösen tuotteksi tämän tuulilasin kaaren. Korisahalla sahailu, hitsaus ja tinaus alkoi myös tänä kyseisenä päivänä. Halkeaman päähän porattu pieni reikä ettei halkeama leviä ja on myös helpompi näin ollen hitsata. Rajumuotoilua korisahalla ja vasaralla Hitsausta perään Ja sitten tinaa (ensimmäistä kertaa voi jeesus) Tämä ei ole vielä ihan se lopputulos. Quote Link to comment
Guest MikkoL Posted December 22, 2012 Share Posted December 22, 2012 18.09-12 päivä 8. Tänään alkoi sitten kuoppasalvan laittaminen ja etupuskurin reikien aukaisu. Quote Link to comment
Guest MikkoL Posted December 22, 2012 Share Posted December 22, 2012 19.09-12-22.09-12 päivä 9-12. Kuoppasalvan kanssa taistelu jatkuu. Kappas voimajuomaa tai siis tuon tarkoitus on pitää konepelti ravollaan ollessaan kiinni uskokaa tai älkää. Hionnan yhteydessä pelti tuli näkyviin useasta paikasta joten joudun myös maalaamaan uudelleen pohjamaalilla koko auton. Kaiken tämän paklauksen innoittamana olin myös tukkinut kuomun neppareitten reijät ja jouduin ne sitten kuomun kanssa etsimään uudelleen parikin kertaa itseasiassa. Quote Link to comment
Guest MikkoL Posted December 22, 2012 Share Posted December 22, 2012 23.09-12 päivä 13. Pohjan hitsaamista. Korjauspaloiksi sai soveltua hallilta löytämäni pellin kappaleet ja pienet kulmaraudan pätkät jotka laitoin alapuolelle tukemaan pohjalevyä. Tein myös telineet lokasuojille maalausta varten. Quote Link to comment
Guest MikkoL Posted December 22, 2012 Share Posted December 22, 2012 24.09-12 Projektipäivä 14 eli käyttännässä pari viikkoa iltaisin ja vk.loput. Tässä sitten se uusinta pohjamaalaus tehty ja toi tuulilasin kaarikin on jo saanut melkein sen lopullisen muotonsa pientä finistelyä lukuunottamatta. Quote Link to comment
Guest MikkoL Posted December 22, 2012 Share Posted December 22, 2012 27-28.09-12 Päivä 15 ja 16. Pohjamaalauksen jälkeen valonkanssa tarkemmin peltejä tutkiessani havaitsin että vit.... ne pohjat sitten menivät tai ainakin päin sitä olin ne tehnyt kun oli jonkin verran ylimääräisiä peilauksia. Ja ei muutakun kittaus alkakoon uudelleen. Quote Link to comment
Guest MikkoL Posted December 22, 2012 Share Posted December 22, 2012 29.09-12 päivä 17. Viimeinkin koitti kovan ponnistuksen jälkeen päivä jona auton pellit suorastaan huusivat niskaansa hiontapohjamaalia. No sää suosi tätä vaihetta eikä muuta kun auto ulos hallista ja muutamat silikoninpoistoaine pesut ja maalaamaan. Kaksi kerrosta hiontapohjaa ja kohtalaisen hyvä tuli kun kuitenkin ulkona maalasin. Tämänjälkeen sitten osittain kuiva osittain vesihionta käyttäen 320-1000 hiomapapereita portaitain. Quote Link to comment
Guest MikkoL Posted December 22, 2012 Share Posted December 22, 2012 07.10-12 projektipäivä 18. Siinä olikin sitten viikon mittainen tauko harrastukseen kun paikka jossa maalasin auton oli käytössä eli siis isäpuolen verstas. Loppusilaus 7-8.10 kun yksi ylimääräinen peilaus kalvoi mieltä rajulla kädellä ja siitä oli päästävä eroon. Kuvassa huomaa hyvin kun pitkällä latalla hioin kylkeä, (aikaisemmin pienellä koneella ja käsin). Niin helposti vaan jää kuoppia vaikka ei kädellä tunne. Eli siis aina -viimeistään- lopuksi tarpeeksi pitkällä latalla!!! Viimein koitti viikonloppu jolloin pääsin sitten maalaus retkelle. eli 12.10 Quote Link to comment
Guest MikkoL Posted December 22, 2012 Share Posted December 22, 2012 (edited) 12.10-12 Olikin sitten se maalauspäivä ja hommaa riitti. Ensin oli pystytettävä hallin sisälle maalaamo 6,5mx6,5m muovitettuna lattiasta kattoon. Kaikki osat autoineen sinne sisälle ja lämmitys päälle tavoitteena 22-24 astetta. Muutama kuva maalauksesta. Väriksi muuten valikoitui kuukauden mietinnän jälkeen BMW värikartasta Atlantis Blue. Tällä värillä maalasin 2,5 kerrosta eli siis ensimmäinen oli harso. Sain aikaan kaksi valumaakin mutta korjasin ne heti seuraavaan kerrokseen. Edited November 1, 2014 by MikkoL Quote Link to comment
Guest MikkoL Posted December 22, 2012 Share Posted December 22, 2012 Yö oli hirvittävän piiiitkä. Ja maalaus aina vaan jatkui ja jatkui. Myös kolme vai kaksi kerrosta lakkaa vielä vetäisin yöllä, juuri nyt en muista kummin meni. Kappas itsekin joutunut kameran uhriksi. Maalaamosta nousi lakan sauhua pikkaisen. Lopputulos oli juurikin niin hyvä kuin itse osaan näissä olosuhteissa tehdä. Quote Link to comment
Guest MikkoL Posted December 22, 2012 Share Posted December 22, 2012 13.10-12 aamupäivällä kun heräsin niin äkkiä katsomaan minkälaista tuhoa olin yöllä saanut aikaan. Ja aloitin myös lokasuojien & peltien kiinnityksen varovaisesti. Maalaus (teltan) purin myös heti aamupäivällä. Kappas taas tuo konepellin pitolaite kummittelee kuvissa. Quote Link to comment
Guest Jussinbussi Posted December 22, 2012 Share Posted December 22, 2012 Hyvällä sykkeellä etenee! Quote Link to comment
Guest MikkoL Posted December 22, 2012 Share Posted December 22, 2012 joo hiukan itseäkin hirvitti ja avopuolisoa vissiin vielä enemmän. Koukkuun kun jää ja näkyvää tulee niin ei malta olla tekemättä. Quote Link to comment
Lahti411 Posted December 22, 2012 Share Posted December 22, 2012 Hyvä meininki! Noi vanteet on KPZ-vanteet ja ihan kohtalaisen halututkin. Sopii mun mielestä erinomaisesti 70-luvun autoon. Quote Link to comment
Guest MikkoL Posted December 22, 2012 Share Posted December 22, 2012 ok. vanteet menee ehkä vaihtoon jahka löytyy sellaiset jota ajattelin, tai sitten maalaan nämä uudelleen kun et kin täsmää mukavasti. Muistaakseni on 27. Kiitos tiedosta. Quote Link to comment
Guest MikkoL Posted December 22, 2012 Share Posted December 22, 2012 14.10-12. Tässä lähdetään kohti uusia seikkailuja (uutta tallia). nuo pallurat takalokasuojassaa ei ole mitenkään muokattuja vaan tämä nokian c7 millä kaikki kuvat on otettu EI ole mikään "järkkäri" tasoinen Quote Link to comment
Ketsa Posted December 23, 2012 Share Posted December 23, 2012 Ehdottomasti peukku ylös tälle projektille! Homma edennyt vauhdilla (äärettömän harvinaista kupla projekteissa), elvytetty yksi aikautensa harvinaisempi tekele (kaareton) uuteen nousuun ja noista kuvista päätellen tee-se-itse maalauskin näyttää onnistuneen vallan mainiosti. Yksi asia jäi vaivaamaan, unohtuiko takapuskurin aukot takaloksuista? Quote Link to comment
Pepe Posted December 23, 2012 Share Posted December 23, 2012 Asiallisesti dokumentoitu! Quote Link to comment
Guest MikkoL Posted December 23, 2012 Share Posted December 23, 2012 Ehdottomasti peukku ylös tälle projektille! Homma edennyt vauhdilla (äärettömän harvinaista kupla projekteissa), elvytetty yksi aikautensa harvinaisempi tekele (kaareton) uuteen nousuun ja noista kuvista päätellen tee-se-itse maalauskin näyttää onnistuneen vallan mainiosti. Yksi asia jäi vaivaamaan, unohtuiko takapuskurin aukot takaloksuista? Niin turvakaari on papereissa, mutta tällähetkellä vielä suorana putkena. Ei ne unohtuneet vaan ajattelin laittaa sinne tällaisen tai sitten en laita mitään. Tarvii sovittaa tätä ensin. Quote Link to comment
Guest MikkoL Posted December 23, 2012 Share Posted December 23, 2012 Asiallisesti dokumentoitu! Kiitos. Quote Link to comment
Guest MikkoL Posted December 23, 2012 Share Posted December 23, 2012 19.10-12 remppapäivä 26 jos olen nyt ollenkaan pysynyt laskuissa. Tänään ollaankin sitten appiukon tallissa kuplan jatkojalostuspaikassa jossa tapahtuukin todennäköisesti kaikki tuleva valmiiseen menopeliin asti, moottorin kasauksineen. Auton mukana tullut 1200 moottori on nostettu paikalleen "seuraavassa kuvassa" ja tästä onkin sitten hyvä lähteä viettämään joulua joten ------------------------------HYVVEE JOULUA KAIKILLE--------------------------------- Projektin kertominen jatkuu todennäköisesti joulupäivänä. Kiitos lukijoille ja toivottavasti saatte kiksejä omiin projekteihinne tästä. Quote Link to comment
Guest MikkoL Posted December 26, 2012 Share Posted December 26, 2012 19.10-12. Remppapäivä 26 jatkuu. Moottorin asennuksen ja käyntiin laittamisen (joka kävi yllättävän helposti n.30min) jälken olikin sitten vuorossa sisusta. HC.lta tulikin sitten jo aikaisemmin tilattua mattosarja + muuta kivaa hypisteltävää jossa aikaa sitten kuluikin ruhtinaallisesti. Tässä vaiheessa kun siirryin appiukon remppatiloihin niin kodin ja edellämainitun välimatkaksi moudostui jo lähes 100km, joka puolestaan vähentää harrastamista rajulla kädellä. Oikeastaan en ole tästä eteenpäin tehnyt kun vain viikonloppuisin. Pohjasta hiottu ruosteet ja maalattu epoksilla. Tällä sai hyvän tartuntapinnan matoille. Ja ei muuta kun asentamaan. Sillä aikaa kun epoksi kuivui pohjassa niin ajattelin asentaa lasit. Aloitin sivulaseista jotka menikin paikkaan suhteellisen helposti. Päänvaivaa tuotti oikeastaan vaan tiivisteet joiden kiinnikkeet olivat jo hieman kulahtaneet. Quote Link to comment
Guest MikkoL Posted December 26, 2012 Share Posted December 26, 2012 20.10-12. Päivä 27. Seuraavaksi olikin sitten vuorossa tuulilasi. Jo purkuvaiheessa kun irroitin tuulilasin huomasin että oli reunoista päässyt kosteutta lasiin ja oli aika pahasti sumentunut niinkuin kuvissa huomaa. Ajatelin kuitenkin laittaa vanhan paikalleen kun ei tähän hätään ollut uuttakaan saatavilla. Lasi menikin paikalleen helposti narua ja siliconia käyttäen. Lasiin tuli uusi tiiviste koska halusin kromilistan lasinympärille, no tietenkään tätä listan asennustyökalua ei ollut ja tappelin sen listan kanssa varmaan pari tuntia erilaisia työkaluja käyttäen, mutta kun ei niin EI. Lopulta päätin ottaa lasin irti ja asentaa listan tiivisteeseen etukäteen ja lopputulos oli rikkinäinen tuulilasi. Aikasta ISO V***U pääsi suusta ja intokin hippasen lopahti tältä päivää. Parin sattuman kautta lähes naapurista (10km) löytyi uusi tuulilasi elmukelmuissakin vielä, mutta myyjä kertoi olevansa kotona vasta 8 jälkeen illalla ja voimajuomaa ei voinut tietenkään ennen tätä hakureissuakaan nauttia, mutta intoa rupesi taas puhkumaan. Asensinkin odotusajalla irtonaiseen ikkunatiivisteeseen kromilistan ja rupesin sitten tota sisustaa kasaamaan. Tuli sitten kuitenkin se uusi tuulilasi hommattua :) Quote Link to comment
Guest MikkoL Posted December 27, 2012 Share Posted December 27, 2012 20.10-12. Projektipäivä 27 jatkuu. HC.lta tilattu lattiamattosarja istuutui paikalleen suhteellisen mukavasti. Lukuunottamatta taka pyöränkoteloiden päälle tulevia mattoja jotka oli muotoilemattomat ja aivan muodottomasti leikattu, ne eivät sopineet paikkaan ollenkaan, joten tein niistä vaan näkyville jäävät osat. Mattosarjassa olisi ehdottomasti tarvinnut olla vaihdekepin ja käsijarrukahvan paikat valmiiksi leikattuna, mutta saahan ne toki itsekkin tehtyä ja oikeastaan muualta ei tarvinnutkaan sitten noiden lisäksi leikata kun kaasupolkimen juuresta senttin kaista pois. Sieltä täältä lähinnä reunoista laitoin matot kiinni spräykonulla, saa sitten joskus vielä poieskin jos tarvii. Onko muuten toi hanttarin "peltinen jalkatuki" joka autossa? (jota kuvassa ei vielä ole asennettuna kun se puuttui) Vai lisävaruste ainoastaan? Meinaan kun matto ei riitä ilman sitä tarpeeksi ylös. Quote Link to comment
Guest MikkoL Posted December 27, 2012 Share Posted December 27, 2012 21.10-12. Projektipäivä 28. Ovi- ja takapahvit. Joku oli (niinkui jossain edellisessä kuvassa näkyi) laittanut jostain syystä takapahvien alle hitsaamalla kiinni umpinaiset pellit??? Niitä en ottanut pois vaan annoi olla siellä koska tämä "joku" oli myös tukkinut osan ovipahvikiinnikkeiden reijistä samalla. Takimmaiset laitoin kiinni kaikkilla klipsuilla mitä tässätapauksessa oli mahdollista käyttää ja loput sitten tipalla liimaa. Etummaiset pahvit meni paikkaansa ihan niinkuin oli tarkoitettukin. jeeeeee joku meni niinkuin se oli ajateltu. Liima kuivui ja odottaessa laitoin sitten sen uuden tuulilasin tiivisteineen ja listoineen paikalleen. Se kromilista ei muuten yhtään helpota sen lasin paikalleen laittamista kun jäykistää tiivistettä oikeen sitten vaan älyttömästi. Tusinan kertaa kun sitä yritti niin lopulta se sinne muljahti, olin jo melkein varma että lasi hajoaa kun sitä joutui appiukon avustuksella painamaan aikasta lujaa ettei tiiviste luiskahtanut kesken kaiken pois aukon reunalta kun narua veteli. Tähän asti pahvien väriä ei oltu soviteltu auton värin kanssa kertaakaan mutta mielestäni sopi senverta hyvin että kiinni laitettiin. Tässä kuvassa näkyy vaikka huonosti niin tuo taka pyöränkotelon matto mikä ajautuu alempaa 10 cm irti kyljestä. Katkasin sen sillain että jää 5 cm selkänojan alle piiloon. Quote Link to comment
Jani Jokela Posted December 27, 2012 Share Posted December 27, 2012 Onko muuten toi hanttarin "peltinen jalkatuki" joka autossa? (jota kuvassa ei vielä ole asennettuna kun se puuttui) Vai lisävaruste ainoastaan? Kyllä tuo "peltinen jalkatuki" on ihan vakiovaruste. Joko löysit sellaisen jostakin? Quote Link to comment
Ketsa Posted December 27, 2012 Share Posted December 27, 2012 Tuollaiset pellit kuuluivat aikoinaan HotCarsin myymään laikka-avon vahvikesarjaankin. 21.10-12. Projektipäivä 28. Ovi- ja takapahvit. Joku oli (niinkui jossain edellisessä kuvassa näkyi) laittanut jostain syystä takapahvien alle hitsaamalla kiinni umpinaiset pellit??? Quote Link to comment
Guest MikkoL Posted December 27, 2012 Share Posted December 27, 2012 Onko muuten toi hanttarin "peltinen jalkatuki" joka autossa? (jota kuvassa ei vielä ole asennettuna kun se puuttui) Vai lisävaruste ainoastaan? Kyllä tuo "peltinen jalkatuki" on ihan vakiovaruste. Joko löysit sellaisen jostakin? Joo siitä romukasasta mikä auton mukana tuli. Quote Link to comment
Guest MikkoL Posted December 27, 2012 Share Posted December 27, 2012 Tuollaiset pellit kuuluivat aikoinaan HotCarsin myymään laikka-avon vahvikesarjaankin. 21.10-12. Projektipäivä 28. Ovi- ja takapahvit. Joku oli (niinkui jossain edellisessä kuvassa näkyi) laittanut jostain syystä takapahvien alle hitsaamalla kiinni umpinaiset pellit??? Ahaa.. Niillä siis oli tarkoituskin. Hyvä etten niitä sitten laikannut pois, jos ne nyt edes senvertaa siellä auttaa että vahvistuis??? Kunpa olisi edes laitettu niin että olisi saanut pelastettua ne alkuperäiset reijät! Takapahvien vaihto olisi ollut mukavampi. Vanhat oli revitty väkisin pois edellisen omistajan toimesta, rippeet ja liimat olivat enään jäljellä. Quote Link to comment
Guest MikkoL Posted December 28, 2012 Share Posted December 28, 2012 nyt tarvis löytää jostain kromiset takavalojen ”jalustat” auttakee jos tiiätte mistä löytyis! Yhdet oli jo tiedossa mutta myyjä perui kaupat viime tingassa koska oli kuulemma huonolaatuinen kromaus. Quote Link to comment
Guest MikkoL Posted December 28, 2012 Share Posted December 28, 2012 niin ja valkoinen wanhan mallinen ratti kaksipuolainen töötti lirpakkeineen. Kuva vastaavasta mustana tulossa kunhan sen löydän. Vesku onko kuva tallessa jollen löydä? Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.