Jump to content

jarruvalo ongelma


Guest vrp-180

Recommended Posts

Guest vrp-180
Anturi varmaan rikki, ei oo säädettävissä, tekeehän pääsylkky painetta eli jarrut toimii.

 

 

Juu, jarrut on ilmattu ja pelaa..

 

Eli uusiks meni koko homma..

Link to comment
Anturi varmaan rikki, ei oo säädettävissä, tekeehän pääsylkky painetta eli jarrut toimii.

 

 

Juu, jarrut on ilmattu ja pelaa..

 

Eli uusiks meni koko homma..

 

Jotkut vaihtaa niitä toimivassa systeemissä niin että kaveri painamaan poljinta pikkuhiljaa alas kytkimen vaihdon aikana niin ei mene ilmaa systeemiin.

Link to comment
Guest vrp-180
Ei tarvitse painaa poljinta tai ilmata,uusi kytkin valmiiksi toiseen käteen kun irrottaa vanhan ja uusi heti paikalleen,nestettä ehtii tulla ulos muutama pisara.

 

Kiitos vinkeistä! Meinasin, että joutuu taad aloittamaan ilmausharjoitukset uudelleen.

 

Uusi anturi tilauksessa.

 

ei puutu rojektista kun tämä ja olkatapin väljyyden poisto.

 

Onko muuten vinkkejä? Välys tuntuu ylös alas pyörää heiluteltaessa. Laakeri on kunnossa.

Saako väliin lyödä ohuen prikan?

välys on sen vertan iso, että ei vaseliinit auttaneet..

Petteri

Link to comment
ei puutu rojektista kun tämä ja olkatapin väljyyden poisto.

 

Onko muuten vinkkejä? Välys tuntuu ylös alas pyörää heiluteltaessa. Laakeri on kunnossa.

Saako väliin lyödä ohuen prikan?

välys on sen vertan iso, että ei vaseliinit auttaneet..

Ei auta prikka mitään jos välys on olkatapissa. Mutta välys voi olla myös sidepultissa/pulteissa, ja ne voi kiristää helposti.

Link to comment
  • 1 year later...

Jatketaas jarruvalo ongelmalla...

 

Elikkäs: jarrut uusittu junikseen kokonaan: kaikki uutta, toimii mutta jättää jarruvalot palamaan. Ei jumita jarruja ainakaan pahasti! Sammuu kun hipasee polinta tai painelee jarruja mutta syttyy kohta uudelleen. Outojuttu? Kait se paineen jättää koska valokin syttyy. Jarruvalokatkaisin on jo vaihdettu; ei muutosta. Yksipiirijarrut myös kyseessä...

 

Purin ja kasasin pääsylkän, mutta eipä siellä ihmeitä näkynyt: oisko joku koneistusporaus ym. menny ketuiks. Pitäskö kuvassa näkyvät reiät olla samankokoiset? 

 

Vai tilaanko uuen sylkän suosiolla ja toivon että se toimii? vai viilaisko vielä "vanhaa"

 

T: toinen Petteri

post-621-0-90423600-1400322318_thumb.jpg

Link to comment

Onko polkimessa riittavästi tyhjää liikettä?

Jos pääsylinterin mäntä ei pääse palaamaan täysin auki, ei aukea reikä josta neste pääsee palaamaan nestesäiliöön. Sitten kun jarrut ajaessa lämpiää, alkaa kerääntymään painetta ja lopulta jarrut hirttää kiinni.

Link to comment

Jepps, on tarpeeks tiloja....on jopa käyttötanko otettu pois että varmistuu.

 

Männän takana on prikka ja seegerirengas. Otan huomenna prikan kokeeks pois että mäntä pääsee vielä enemmän taakse. Toi etummainen reikä on ehket liian taakse porattu tai sit se pitäs olla saman kokoinen kun tuo toinen reikä. Toivotaan että tärppää. :-)

 

Petteri

Link to comment
  • 2 weeks later...

Tulipa tilattua ja vaihdettua pääsylinteri ni ongelma ratkesi: piti vaan kehiä kengät lähemmäks ku vanha pääsylinteri oli jättänyt painetta eikä valokaan näinollen sammunut. Ongelma ratkaistu siis. Vielä jos jaksas purkaa vanhan sylkän ja ihmetellä missä siellä piilee vika...

 

Petteri

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...