Guest py_ry Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 Eli nyt ilmeni ongelma kaasuttimen (dellorto drla 40) kanssa. liitteessä on merkitty letkut. kuvan alempi letku oli tulpattu ja silloin pelasi hetken aikaa, kun otti tulpan pois niin samaisesta letkusta tulee aivan lorona bensaa. onko se paluu letku tankille vai mitä sen kanssa tekisin? Paikallaan on sähköinen bensapumppu. Quote Link to comment
metake Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 Tuo toinen on tarkoitettu tuplakaasari asennuksiin ja siitä haaroitetaan toiselle kaasarille polttoaine. Quote Link to comment
tolvana Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 Tellervo ei pelaa yli 0,3 bar bensanpaineilla, tulvii. Tarkista paine ja asenna paineensäädin tarvittaessa. Tulppaa se toinen letku tai vaihda tohon semmonen liitin johon tulee vaan yksi letku. Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 Tuossa asennuksessa tulee myös tosi nopeasti ongelmia tukkeutuvien tyhjäkäyntisuutinten kanssa. Tuo putsari pitäs saada tiukasti kiinni kaasarin kanteen, siinä keskellä kun on ne suuttimet nyt suoraan raakaan ulkoilmaan. Koska nuo imutötteröt on noin korkeilla pulteilla kiinni niin voi olla jopa helpompi askarrella suutinten päälle joku pieni irrallinen suodatin-vaahtomuovi tms. Mutta kannattaa ehdottomasti kun nuo drla:t on ihan kuuluisia tukkeutuvasta tyhjäkäyntisuuttimestaan. Puavo Quote Link to comment
Guest py_ry Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 millä paineen voisi tarkistaa ja mistä paineensäätimen sais? kun paikallaan oli vakio pumppu niin silloin oli toinen letku tulpattuna eikä toiminut silloinkaan kun hetken aikaa. täyttyypä huomenna laittaa lyhyemmät imutorvet paikoilleen jos siittä olisi apua. Quote Link to comment
tolvana Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 Jokaisella kaasareiden kanssa enempi leikkivällä lienee kotosalla t-haara jossa painemittari. Kyseleppä kyliltä. Mulla riitti vakiopumpunkin teho saamaan lorton tulvimaan, pari lisätiivistettä pumpun alle ja nyt pelaa niiltä osin hyvin. Kuinka pitkän hetken toimi? Meneekö suuttimet tukkoon vai alkaako tulvimaan? Quote Link to comment
Guest py_ry Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 kaasari tulvi minullakin vakiopumpulla. ei toiminut kuin pari kolme minuuttia sen ajan kävi hyvin, sitte huonosti ja sitte viimein sammu. minulla on tuo pumppu paikallaan http://aircooled.fi/tuote/627/polttoain ... en-042-bar taidan suosiolla tilata paineensäätimen koska ei ainakaan näin toimi kunnolla. uskon että kaasari alkaa tulvii, mutta en ole ihan varma.. miten se oireilee jos suuttimet menee tukkoon? Quote Link to comment
Guest py_ry Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 tekisikö tuolla säätimellä mitään ? http://www.bjorkmotorsport.com/?dir=294&product=47245 olisi edullinen ja säätö aluekkin oikein sopiva. minkä verran pitäis olla paine että toimis kunnolla? Quote Link to comment
tolvana Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 kokeileppa vielä vakiopumppua 2-3 lisätiivisteellä, saattaapi pelata. Tän pitäs toimia ilman paineensäädintä. Mätänetistäkin löytynee sopivia pumppuja kun menee kyselemään. Quote Link to comment
NO H2O Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 Hö... Miksi laitettu sähköinen pumppu? Mielestäni aivan turha vaihto, mekaanisen pumpun painetta on näet helpompi säätää ilman paineen säädintä. Quote Link to comment
Guest py_ry Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 pitääpä vielä kokeilla parilla lisätiivisteellä tuon vakiopumpun kans. ainakin yksi mekaaninen pumppu mikä oli niin päästi konetilaan pirusti polttoainetta, tais olla joku tarvike pumppu jos en ihan väärässä ole. ainakin edellisissä koneessa pelasi erittäin hyvin tuon sähköpumpun kanssa. toki kaikilla on omat mielipiteet ja kokemukset. Quote Link to comment
Tanhis Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 ......päästi konetilaan pirusti polttoainetta,..... Kertoisitko vähän enemmän. Vuosiko se siis tai mikä homman nimi oli. Quote Link to comment
Guest py_ry Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 se mekaaninen pumppu mikä oli niin vuosi bensaa läpi konetilaan ja siihen ei saanu korjaussarjaa, koska ei ollut purettavaa mallia. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.