Jump to content

Turbo kupla rojekti kuvia


Guest fgronlun

Recommended Posts

Guest TurboToffi

Mun mielestä tuo turboon menevä putki on aika sopiva kokoinen(54mm sisämitta). Ahtimen sisäänmeno on pari milliä isompi... Kollektoriputket ovat 38mm sisällä. Sitten turbosta tuleva putki taas voi näyttää vähän isommalta (76mm), mutta sillä ei oo väliä kun vaan kaasut pääse pois...

Link to comment
  • Replies 429
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest laiska`s custom

turbosta lähtevä putki saa olla järeetä ja lyhyt,herkkyys paranee,noin 50cm pakoputkella parhaimillaan.mut toi turbon sisään meno on toinen juttu..kukin omalla tavallaan...kyllähän noi rusina ahtimet pyörii miten vaan laitettuna,mutta.......

Link to comment
ei oo jokkis sarja,pro-turbon tekele,ois mulla siitä kuvaki koneella mut en osaa laittaa tähän!!!

 

Jos kuvat on koneella : paina normaalisti vastaa viestiin,sitten painat tuosta alempaa jossa lukee SELAA kun löydät oikean kuvan klikkaat sitä ja tekstiä pitäs tulla tohon kenttään tiedoston nimi ja selaa sanan väliin,sitten vain lähetä ja simbsalabim kuva näkyy näytöllä!

 

Huom. kuva koko 600x800 tai pienempi.

Link to comment
Guest marko jääskeläinen

Se on hieno juttu että rupeaa tulemaan,on ihan kiva nähdä uusia kuplia radalla ja kadullakin ajelemassa.

 

Minkälaisia tavoitteita on kullakin?

t-jääskeläinen

Link to comment
saada vehkeet kestämään ja pidettyä kortti taskussa...siitä on hyvä aloittaaa!!!!

 

Samoilla linjoilla. Pari kertaa on ollut läheltä piti tilanne, mutta eipä ole onneksi napsahtanut. Tässä iässä sitä alkaa tosin olla jo järkeäkin päässä, ettei aivan tule hulluteltua. Mutta pitäähän sitä aina silloin tällöin hauskaa pitää leasing-autoilijoiden kustannuksella. :-)

 

Erittäin positiivinen homma että turboja tulee lisää. Älkää kuitenkaan hölmöilkö ettei harrastus joudu tarkempaan syyniin tai pykälät tiukkene niinkuin aikoinaan kävi esimerkiksi ilokaasun kanssa. Niin tai oikeastaan myös tämän ahtamisen kanssa.

 

t. Mika

Link to comment
Guest ritariässä

äh, ei muuta kuin lyijyä kaasupedaaliin ja lakua asfalttiin. tehtiin me mitä tahansa, joskus ne kuitenkin aataminkostoilla liikkumisen kieltää vaikka koneluukun alla olis ruohonleikkurista napsittu 4hv:n voimanpesä:)

Link to comment
Guest fgronlun
äh, ei muuta kuin lyijyä kaasupedaaliin ja lakua asfalttiin. tehtiin me mitä tahansa, joskus ne kuitenkin aataminkostoilla liikkumisen kieltää vaikka koneluukun alla olis ruohonleikkurista napsittu 4hv:n voimanpesä:)

 

Aivan samaaa mieltä! Tottakai järki mukana kaikessa.

Ja kummasti myös muttuu tuo autolla ajaminen ku alkaa olla pari kiloa euroja koneessa kiinni.

 

Mutta ei nytt otetta tuo akentti hommaa taas jälleen puheeksi, muissa aiheissa jo tarpeeksi puitu tuota!!

 

Joten pysytään vaan turbotuksessa.

 

 

Oletko jo napsinu kuvat jukkis?

Link to comment

Kyösti hei! vitsinä vaan heitin... kiitos kehuista! ahdin peräsin volvo b230-koneesta. Kone huonetta "viilennän" laittamalla luukun tappien nokkaan 15cm raolleen ja tarvittaessa reitän koko luukun,sivuikkunoihin naca-skoopit joista ilma coolerille,cooleriin joku älyttömän tehokas flekti raatikaiselta.Niin ja vesiruiskut mahdollisesti.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...