Barney Posted December 20, 2013 Posted December 20, 2013 Pitäis hommailla vivusto drla tuplille nelos-type-koneeseen. Mikä olisi järkevin vaihtoehto? Nuo t4 imusarjathan ei ole offset-malliset joten hexbar-vivusto ainankin huono vaihtoehto, kun tulee paljon "kulmaa" Dual pulley-vaijerisarja olis varmaan kiva, mut mistä niitä saa? Tai olisiko jotain muuta järkevää saatavilla. Saa ehdottaa myös kauppiasta/kauppaa Kits ja anteks -b- Quote
Kotten Posted December 20, 2013 Posted December 20, 2013 Itse tein type 3:sen vivustosta soveltamalla ja sovittamalla, pitensin välitankoja ja tein jonkun sovituksen kiinnikkeisiin. On toiminut jo monta vuotta. t. Kotten Quote
HSuomi Posted December 21, 2013 Posted December 21, 2013 Tee ite semmonen vaijerivivusto. Minä en ainakaan enää muita tee kuin vaijerimalleja. Hirmun kätevä eikä vie tilaa kauheesti. Tässä toi mun viritys: http://www.youtube.com/watch?v=Y9iWodZgfqw Quote
Barney Posted December 22, 2013 Author Posted December 22, 2013 Tee ite semmonen vaijerivivusto. Minä en ainakaan enää muita tee kuin vaijerimalleja. Hirmun kätevä eikä vie tilaa kauheesti.Tässä toi mun viritys: http://www.youtube.com/watch?v=XHrhkxyA008 http://www.youtube.com/watch?v=Y9iWodZgfqw Oliko noi alumiinipyörät jostain valmiina vai sorvasitko/jyrsitkö itse? Onko mittoja? Olis hyvä tollainen kyllä. Quote
HSuomi Posted December 22, 2013 Posted December 22, 2013 Sain ne duunista. Yhdestä projektista jäänyt ylimääräiseksi. Mulla saattaa vielä olla jokusia. Niihin vaan koneistettiin upotukset ja ura läppäakselille ja sen mutterillle. Myöhemmin ajattelin että ei niiden varmaan tartte edes olla pyörät. Riittäisi ihan vaan joku rauta mikä laitetaan läppäakseliin ja mihin saa vaijerin kiinni. Sitten vaan vipuvarsien suhteilla pelailee ne liikeradat mukavaksi. Quote
NordBling Posted December 22, 2013 Posted December 22, 2013 http://logmech.se/eng/products/engine/throttlecontrol-cable-kits/ Quote
HSuomi Posted December 22, 2013 Posted December 22, 2013 Aikas edullisia. Melkeen ostaisin tollasen ennemmin ku lähtis ite väsäämään. Eikös toi ole n.150€? Omatekoisen tekee lattaraudanpätkistä ja hakee fillarikaupasta vaijerit niin menee toki vähemmän rahaa (joku 20€)mutta onhan noi valmiit kyllä makeet. Quote
NordBling Posted December 22, 2013 Posted December 22, 2013 Ton rullan rungon kun laittaa niittimuttereilla jäähykoppaan ni pysyy kiinni hyvin, peltiruuveilla luki ohjeissa mut... En muista mitä maksoi mut oli enemmän kuin 150€. Quote
Barney Posted December 22, 2013 Author Posted December 22, 2013 Ku tuossa koneessa ei ole tuota pystykoppaa johon saa pultattua kiinni. Tohon ruotsin sarjaan kun ostaa tuon pystykiinnikkeen niin maksaa sarja varmasti ovelle 250€. Tuntuu mun mielestä hieman arvokkaalta kun olis muutakin "tarkeämpää" ostettavaa. Ei ilmeisesti löydy mitään järkevän hintaista bolt-on sarjaa tuohon. Saisko nelostypen vakio-tuplakaasarisarjasta askarreltua? En osaa sanoa, kun ei sellaistakaan ole. Quote
HSuomi Posted December 22, 2013 Posted December 22, 2013 En yhtään tiedä miten nelostyypissä tulee toi vaijeri konehuoneeseen, mutta voihan ton "jakajan" laittaa vaikka vaihdelaatikon päälle ja sieltä jatkaa sitten kahdella vaijerilla kaasareille. Jos tekisin nyt itse niin tekisin näin: Quote
MU Posted December 22, 2013 Posted December 22, 2013 Tuossa ainakin yksi toimiva vaihtoehto http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/ ... ort=0&all= Quote
Barney Posted December 22, 2013 Author Posted December 22, 2013 Tuossa ainakin yksi toimiva vaihtoehtohttp://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/ ... ort=0&all= Tuota oon joo katellut, mutta miks noissa kaikissa sarjoissa lukee " porsche puh. Kopalle"? Quote
MU Posted December 22, 2013 Posted December 22, 2013 Lähinnä varmaan sen takia kun tuo vivuston nivel kiinnittyy lohkon etureunaan (kytkimen puolelle) niin silloin ei voida käyttää typ1:n koppaa. Quote
PZQ Posted December 22, 2013 Posted December 22, 2013 Ei tarvitse olla kummoinenkaan taikuri, sovittaakseen puhkoppa-logmekin lohkon etupuolelle.. Quote
metake Posted December 22, 2013 Posted December 22, 2013 Nuo t4 imusarjathan ei ole offset-malliset joten hexbar-vivusto ainankin huono vaihtoehto, kun tulee paljon "kulmaa" CB:llä on hexbar settiä joka on nimenomaan ei-offset imareille, eli putsarin pohjissa on otettu epäkeskeisyys huomioon joten hexbar kulkee suorassa. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.