Guest jallis Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 onks kukaa naputellu numeron ite ja onks siinä numeron alussa ja lopussa jotkut "sinetit" hävitin alkuperäsen pellin missä oli numero Quote
Dennis Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 (edited) Ei vissiin kovin moni tunnista tehneensä :P Riippuu mistä laitteesta on kyse, ainakin -51 kuplissa on vaaka-viivat päissä ja välissä esim. -1-0293293- T. Dennis Edited June 27, 2014 by Dennis Quote
Guest jallis Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 (edited) Ei vissiin kovin moni tunnista tehneensä :P Riippuu mistä laitteesta on kyse, ainakin -51 kuplissa on vaaka-viivat päissä ja välissä esim. -1-0293293- T. Dennis vm.61 junis.taitaa olla numero moottori tilassa.se alumiini lätkä kyl tallessa Edited June 27, 2014 by jallis Quote
Dennis Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 -70 lukuisissa kuplissa on jonkinlaiset väkäset numeron edessä ja perässä *1141234567* En tiedä miten on tuona ajankohtana? Quote
peruskallio Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 Jouduin yhteen autooni naputtelemaan uuden numeron, kun leimalla ei vanhasta meinannut enää selvää saada. Ajoin uuden numeron kera konttorille ja siihen eteen ja taakse lyötiin leimakonttorin toimesta jotkut tähdet ja merkittiin otteeseen, että runkonumero siirretty lukukelvottoman tilalta. Sama homma oli kun itsetehtyä traileria leimattiin, konttorilla lyötiin jotkut leimat eteen ja taakse. Quote
Dennis Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 Juu noin se menee jos sen haluaa tehdä virallisesti oikein, mutta esteettisesti se ei ole niin oikein eikä niin alkuperäisen näköinen jos sitä haluaa Quote
-AP- Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 ei vanhasta meinannut enää selvää saada. Tämä on se oleellinen kohta, ei meinannut saada selvää mutta just kuitenkin sai. Jos numero ei ole enää luettavissa tai sitä ei ole ollenkaan, tarvitaan valmistajan edustajalta todistus siitä, 'tämä auto on tämä auto' ja sitten voi saada luvan meistää uusi. Quote
multanen Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 Käytännön elämässä katsastusmies saattaa meistää numeron uuteen kohtaan jos vanha on hävinnyt, laittaa samalla maininnan rekisteriotteeseen. Tämä tietysti vain jos hänellä on varma tunne siitä että on oikea auto kyseessä (minun tapauksessa liikenteessä oleva auto jossa kilvet paikallaan, katsastettu aiemmin samassa paikassa jne.). Quote
Dennis Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 Tai tekee siististi itse oikeanmallisilla stansseilla alkuperäiseen tyyliin ja on hiljaa, auto on edelleen sama joten muita rikoksia ei tehdä... Quote
PZQ Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 Juniksissa pelkkä numero aikas isolla, ei väkäsiä etc. Vältä turha byrokratia / päänsärky ja meistä ne numerot, mitkä uudesta korjauspellistä puuttuu.. -Pete- Quote
jaketech Posted June 28, 2014 Posted June 28, 2014 mulla oli kadetti ralliautona joku vuosi sitte. siinä oli 2 runkonumeroa. lattiassa alkuperäinen ja konetilassa toinen. lattiassa oleva oli 1.3S kadetin ja konetilassa oleva 2.0 GSI :D Quote
Tanhis Posted June 29, 2014 Posted June 29, 2014 Juniksissa pelkkä numero aikas isolla, ei väkäsiä etc. Vältä turha byrokratia / päänsärky ja meistä ne numerot, mitkä uudesta korjauspellistä puuttuu.. -Pete- Uusimmissa juniksissa oli sellainen tähti runkonumeron molemminpuolin. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.