nalleolut Posted November 30, 2005 Share Posted November 30, 2005 mihin asettuu autoon... se vissiin tulee lokarin sisään pystyyn? vai miten.... eli joudunko poistamaan sisälokarit ja roiskeläpät autosta? typ1.' roiskeläpät saa ainakin lähteä kiinnikkeet revennyt osittain irti! kuvia saa laittaa ja vinkkejä! Quote Link to comment
Guest Raggare Posted November 30, 2005 Share Posted November 30, 2005 jos siel o se sellanen lirpake sisäloksuna ni ei sovi.. been there done that ja putki sai laikkaa :D Quote Link to comment
nalleolut Posted November 30, 2005 Author Share Posted November 30, 2005 hmm lirpake..... kyllähän sen nyt irti saa...... sisälokarin meinaa! Quote Link to comment
Guest Raggare Posted November 30, 2005 Share Posted November 30, 2005 juu kyllähän se irtoo Quote Link to comment
nalleolut Posted November 30, 2005 Author Share Posted November 30, 2005 mielenkiintoisia vastauksia satelee taas! vai pitäsikö miettiä muuta vaimennus systeemiä? Quote Link to comment
-MITO- Posted November 30, 2005 Share Posted November 30, 2005 OEM putkisto o vaimennukseltaan varsin hyvä. Stinger+merged putkisto o sit toine vaihtoehto. Quote Link to comment
Guest Raggare Posted November 30, 2005 Share Posted November 30, 2005 orkkis, stinger, hideout(näitäki monelaisii kiekuroita pitki persusta..), "vw-sport", abarth.. liekkö niit muita kannattaa katellakkaa ;) Quote Link to comment
nalleolut Posted November 30, 2005 Author Share Posted November 30, 2005 tarkotus on laittaa käärmeenpesä + joku vaimennin mut hide out olis ns.nätein pois näkyvistä..... kait ne sisälokarit sit pitää repiä poies..... Quote Link to comment
Guest Raggare Posted November 30, 2005 Share Posted November 30, 2005 tuollaiha tuo sijottuu Quote Link to comment
nalleolut Posted November 30, 2005 Author Share Posted November 30, 2005 jees kuva kertoo enemmän ku tuhat sanaa! pitää sovitella ku saa putken et kuinka paljon joutuu sitä lokaria esim vaikka lyhentämään.... ja paskat pois vaan ja palamaan......... mikäs malli on sellanen mikä tulee lokasuojan sisälle pystyyn.... hmm taitaa olla jonkun oma luomus Quote Link to comment
Guest Sami W Posted November 30, 2005 Share Posted November 30, 2005 En tiedä onko ihan oma luomus, mutta mulla on ainakin tuosta kuvasta poiketen vaimennin pystymmässä. Quote Link to comment
nalleolut Posted November 30, 2005 Author Share Posted November 30, 2005 ..... tai sit laittaa joku tuon tyyppine rosteri vaimennin taakse puskurin alle jemmaan. hmm pitää pohtia! ne olisi kumminkin hyvä säilyttää ne sisälokarit vaikka kesäauto onkin niin eipä kivet syö niin äkkiä lokaria! Quote Link to comment
Guest Raggare Posted November 30, 2005 Share Posted November 30, 2005 tota nää useimmat puljut myy Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted November 30, 2005 Share Posted November 30, 2005 Männävuoden vwtrendsissä oli testattu muutamia noita putkia pakasta vedetyssä 1600:ssa, kolme eniten tehoa antanutta oli tässä järjestyksessä: 1. tuplaturbo 2. hideout 3. 1xturbo siinähän ei sitten mitään hifiä testattu, vaan just näitä erilaisia glasspäkkejä ja street tubeseja. Kun lisäsin toisen tuollaisen edellisen rinnalle (tupla-hideout), havaitsin persdynolla selvän parannuksen korkeilla kierroksilla. Puavo @ dlw Quote Link to comment
Guest sippo Posted November 30, 2005 Share Posted November 30, 2005 tosta saa sitten enemmän hideuotin kun laikkaa asennuksen jälkeen putken pään vaakasuoraan (eli siis katutason suuntaan) vähän lokarin alareunan yläpuolelta. Huomaat kyllä mitä tarkoitan kun se on paikoillaan ja lokarin alta roikkuu typerä putkenpää. Ihan asiallinen pönttö noin muuten, kohtuu hyvä saudikin ite olin tyytyväinan Quote Link to comment
Pepe Posted November 30, 2005 Share Posted November 30, 2005 Männävuoden vwtrendsissä oli testattu muutamia noita putkia pakasta vedetyssä 1600:ssa http://vwtrendsweb.com/tech/0109vwt_bolton/ Quote Link to comment
Racing Posted November 30, 2005 Share Posted November 30, 2005 Sitte kun sitä hönkää rupeaa olemaan ja kone puhaltaa sinne putkeen vähän enemmän niin tollaset hideuotit voi upottaa .... Putkikin on kuin mehupilli. Menee varmasti jossain pienessä nuhapumpussa. Sitten tarvitaan kunnon vaimentajia "vaimentajat" ei enää vaimennakkaan. Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted November 30, 2005 Share Posted November 30, 2005 tosta saa sitten enemmän hideuotin kun laikkaa asennuksen jälkeen putken pään vaakasuoraan (eli siis katutason suuntaan) vähän lokarin alareunan yläpuolelta. Huomaat kyllä mitä tarkoitan kun se on paikoillaan ja lokarin alta roikkuu typerä putkenpää. Ihan asiallinen pönttö noin muuten, kohtuu hyvä saudikin ite olin tyytyväinan Jostakin muistan lukeneeni jotain että olis parempi tulla vähän lokarista ulos. Voiko olla mitään järkevää selitystä? Itsellä hideout, nyt kun etupäätä nosti niin tuntuu että putki osuu turhan helposti katukiviin. Quote Link to comment
Racing Posted November 30, 2005 Share Posted November 30, 2005 Ehkä se että pakokaasu ei tule sisälle. Quote Link to comment
-tipi- Posted December 1, 2005 Share Posted December 1, 2005 Tai loksu nokeudu/paskaannu/öljyynny yltäpäältä. Quote Link to comment
Guest TiKi Posted December 2, 2005 Share Posted December 2, 2005 Toi suoraan alas osottava putken pää nostattaa melkosen pölypilven kun kuivalla pölysellä alustalla auton ollessa paikallaan vähän polkasee kaasua. Quote Link to comment
-Puide- Posted December 2, 2005 Share Posted December 2, 2005 Toi suoraan alas osottava putken pää nostattaa melkosen pölypilven kun kuivalla pölysellä alustalla auton ollessa paikallaan vähän polkasee kaasua. Jep oikein ystävällinen juttu... Testattu ja toimii.. omassa on juuri näin =D Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.