Jump to content

URHO koneen parsiminen - projectos


Recommended Posts

Näköjään osaa on sitten hyllyssä enemmänkin.

Tää paketin mukaan 6v sitten valmistettu ja pöly määrästä päätellen ollu hyllyni lämmikkeenä ainakin puolet em ajasta.

Eli puran aikaisemmat pois ja nää tilalle

post-37-0-35465500-1489862778_thumb.jpg

Edited by P_Valtonen
Link to comment

Sitten öljykierron kimppuun

 

Full Flow rojut olis tässä.

Lisä ö-jäähyn saa uusi omistaja räätälöidä mieleisellä ö-kennolla ja haluamaansa paikkaan. Jos alan jotakin laittaa niin letkun on joka tapauksessa väärän pituiset.

 

Kummia kirjaimia osasissa :)

post-37-0-01903800-1489866980_thumb.jpg

Edited by P_Valtonen
Link to comment

Ö-pumpun toleranssi nokan ruuveihi oli miinuksella 0.20mm. Fittu, niin lähellä ja kuitenki niin kaukana. Vaatii rällyllä sipasun ja sitä en ala nyt tekee naapurisovun takia.

Lakana möntin niskaan ja isäntä siirtyy laittamaan saunaa päälle.

Jatkuu huomenna....

Edited by P_Valtonen
Link to comment
Guest Bokseri 1500

Mulla myös omassa koneessa varmaan edessä toi öljypumpun laittelu. Kiva kattoo mitä muut tekee...

Edited by Bokseri 1500
Link to comment

Tohon kohtaan saattaa tulla kuplassa sisälokarikin tielle. Ainakin omassa talvipystärissä meni suteen tuon tyylinen asennus.

Toi mun versio kiinnitysraudasta on karkea kopio tästä AC jalasta.

 

Tosin se että miten paljon tämä mun putsarinjalan katto on korkeammalla kuin tää AC putsariinjalka onkin sitten eri asia. Nyt tätä vasta mietin ekaa kertaa.

 

No jos menee munilleen, niin vaatii vaan palan lattarautaa hisillä kiinni tämän nykysen alapuolelle. Sopivan kohtaan reijät ja hoblaa, putsari on sopivassa paikassa...  

Edited by P_Valtonen
Link to comment

Aikasemmin mainitsin että lokarin sisään asennus vois olla viisas vaihtoehto.

 

Jos letkut ajas putsarilta tämmösillä pakarin välitse. Sitten tämmönen sisälokariin. Ja loput putsarit & jalat vakio kamana.

 

Onko kukaan tehny tommosta tuolla Empin raudalla?

- Onnistuuko putsarin vaihto tehtä niin ettei vaihdon aikana tiputtele kaikkea paskaa lokarin sisältä vääriin paikkoihin?

- Osoittaako letkut eteen vai taakkepäin putsarin jalasta? Putsari näyttäs olevan vinosti taaksepäin alareunastaan.

- Rengastus rajoituksia? Toisaalta mahtuuhan se hide-out toiseen lokariin, niin kait tällekkin menee kumi kuin kumi?

- Meneekä palliksen samalla logiikalla / raudalla? 

 

Kiinnostas yleensä joka laitteeseen käypänen ns universaali asennustapa.

Aikaa säästys ja tämä pahkeisen jatkuva jokakonetta koskeva räätälöinnin tarve jäis pois.

Edited by P_Valtonen
Link to comment

Mulla on lokarin sisässä suodatinjalka suoraan puskurin kiinnitys rautaan (ei oo puskureita). Suodatinjalkoja saa lähdöt vasempaa, oikeaan tai sekä että, mulla vasempaan. Suodatinta vaihtaessa kopistelee ja puhaltaa ilmalla enimmät kokkareet niin ei ole ollut ongelmaa. Ei vaikutusta rengastukseen.

Link to comment

Pienen öljy probleema jälkeen kerta laaki ja kone toiminnassa.

 

Sytty ja bensa kamat vaihdettu kaikki.

Ainoa mekaaninen juttu oli kolmen venan välyksen pieni kasvatus.

Eli se mikä aikasemmin ahisti; en tiedä ja ku ei enää vaivaa, ei ees kiinosta =)

Rock rock 

Otin tuon AC lainapakosarjan pois, niin se ei pääse koesoiton aikana sinistymäänn pakolämpöjen takia.

 

Vastavaloon otettu kuva ihan hanurista, sorry =(

post-37-0-70621900-1489941426_thumb.jpg

Edited by P_Valtonen
  • Like 1
Link to comment
Guest Bokseri 1500

Laina pakosarja ;-) Jätkä saa sponsori tukee ja aina mainostaa samaa firmaa !!

Pitää itekin sponsori ettiä et sais tiiviste sarjan edes velotuksetta. Tuota pakosarjaa miettinyt omaani kai se alennus myynnissä kun kerran kuvattu ja mainostettu :-) Pitää kysellä sun käytettyä...

Edited by Bokseri 1500
Link to comment

Kuten aikasemmin mainitsin vien nämä tuonne Lahden Classic shown näytille, kun paikallisilla VW-pojilla oli ständin täytteestä puutetta kk sitten.

Mitään siellä ei saa myydä, mutta arvaa mikä on tavoitteeni kun vaivaudun paikanpäälle kahden moottorin voimin + lupauduin pitkään päivystysvuoroon ständille?

 

Se että pakosarja on A1-luokkaa uskon helpottavan myyntiä, vaikkei se tulekkaan kaupassa mukana. Tämä on tätä mielikuvan myyntiä =)

Mulla ei ole varaa ostaa tämmössiä, rahamiehet on erikseen. PersaukisenPetterin tyydyttävä vaan mustaan rautaan omissa koneissaan.

 

Jos tuo lainapaikka kiinnostaa, niin pakari tuli Kouvostoliiton suunnalta kaveriltani jolla on oma projekti venyny.

Mulle on opettanu aikanaan että lainatut tavarat palautetaan vähintään yhtä hyvässä kunnossa kun ne on saatu lainaan.

Samaa mäkin noudatan, lainaa työkalujani ja palauta ne likasena, niin ei tuu enää uusintalainaa. Mistään.

 

XXXXXXXXX

 

Edit

 

Lahden kerhon staändillä on tilaa, vaihtu moodiin ständi on täys. Moottorini ei mahdu sinne. Toiselta kerhosta asiaa kysytty kiertoteitse, sama homma. Vattu olkoosa.....

 

Tämä case close osaltani.

Pakari palautettu lainaajalle (kiitos) ja mosa myyty uuteen kotiin.

Edited by P_Valtonen
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...