Jump to content

Caddysta kysymyksiä


Guest Kimmo

Recommended Posts

Olen suunnitellut caddyn ostamista käyttö(ja harraste) autoksi. Kertokaapa viisaammat mihin kannattaa erityisesti kiinnittää huomiota kyseistä kärryä hankittaessa? Kyseessä on ensimmäinen volkkari. Kaverini suositteli tätä kun tietää ajoni/mieltymykseni. Jos joku tietää hyviä sivustoja liittyen autoon niin mielellään kävisin niitä lukemassa...

Muutenkin kiinnostavaa tietoa on esim. paljon riisselivero on yms. Kiitokset näin etukäteen!

 

-Kimmo

Link to comment
voisinks mä saada tänne diplomihäiriköijän tittelin??? pölhöläfoorumillahan mut jo kerran laitettu karanteeniin.

 

Mä ainakin wanhana konkarina voin puoltaa tota. :-) Mihin me jouduttaiskaan ilman Art...siis ritariässää?

 

t. Mika

Link to comment

Jos tuohon alkuperäiseen kysymykseen jotakin haluaisi vastata, niin caddyt alkaa oleen siinä iässä, että mätävikoja on aika monessa. Helmat, hytin pohja, lava jne.

 

Musta noi ihan pimeissä hinnoissa, etenkin diiselit.

 

Olisko sulle FFP:n sivuista iloa ?

Link to comment
Jos tuohon alkuperäiseen kysymykseen jotakin haluaisi vastata, niin caddyt alkaa oleen siinä iässä, että mätävikoja on aika monessa. Helmat, hytin pohja, lava jne.

 

Kiitokset asiallisesta vastauksesta. Pitää pitää silmät auki kun sopiva ehdokas löytyy. Ja samaa mieltä olen hinnasta, korkealla ovat mutta minkäs teet kun on pakko saada ;)

 

Olisko sulle FFP:n sivuista iloa ?

 

Käynpä tutustumassa!

 

-K

Link to comment
  • 1 year later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...