Jon Posted March 18, 2015 Share Posted March 18, 2015 Kupla 1300 -72. Startti pyörittää, uutta bensaa suoraan kaasariin, uusi puola, uudet tulpat, puhdistettu virranjakajan pinnat, johdot ehjät, antaa virtaa puolalle ja maadotus toimii... ei silti kopinää! Kupla ollut käynnissä joulukuussa viimeksi. Vinkkejä tai kokemuksia missä vika? Quote Link to comment
Kemin Karavaanari Posted March 18, 2015 Share Posted March 18, 2015 Puolan johdot oikein päin? Ilmenikö vika osien vaihdon jälkeen? Quote Link to comment
Jon Posted March 18, 2015 Author Share Posted March 18, 2015 kärkiväli ok ja vika oli jo ennen osien vaihtoa... siks lähin uusimaan noita... kärjenkärjenhän vois tietysti uusia Quote Link to comment
Geronimo Posted March 18, 2015 Share Posted March 18, 2015 Virtaongelmalta vaikuttais, ekaksi tarkistaan että virrat virtaa oikeaan paikkaan.Mikä puola, halpis kiinalainen vai bosch? Quote Link to comment
Jon Posted March 18, 2015 Author Share Posted March 18, 2015 juu halpis kinukki taitaa olla... mut olettais et toimis esdes uutena hetken :D Quote Link to comment
Tutkija Posted March 18, 2015 Share Posted March 18, 2015 (edited) Jos kärjet katkoo sytytyspuolan läpi menevää sähköä ja kipinää ei tule niin silloin ei vaihtoehdoksi jää kuin hajallinen sytytyspuola. Jos taas kärjet ei katko maadoitusta vaan maadoitus on aina sytytyspuolan miinusouolella silloin joko kärjet tai kondensaattori oikosulussa jakajan runkoon... Edited March 18, 2015 by Tutkija Quote Link to comment
-tipi- Posted March 19, 2015 Share Posted March 19, 2015 Voikos sen puolan kokeilla laittamalla suoraan tulpan puolan johtoon? Quote Link to comment
Art_Zi Posted March 19, 2015 Share Posted March 19, 2015 virranjakajan kansi? pyöriä? halpoja osia, jotka kannattaa vaihtaa... Quote Link to comment
multanen Posted March 19, 2015 Share Posted March 19, 2015 Voikos sen puolan kokeilla laittamalla suoraan tulpan puolan johtoon? Mieluummin ei kannata mitään kohtaa sytytyksestä tutkia irtotulpalla. Ainakin muutaman sentin pitäisi kipinän hypätä vapaassa ilmassa. Paineisessa sylinterissä sitten sen millin-pari. Eli johdon kun laittaa sentin-parin päähän moottorin rungosta ja katsoo tuleeko kipuna. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.