Guest Ranne Posted February 21, 2006 Posted February 21, 2006 Onko oikeasti hyötyä jos vedän kylällä kylkimyyryä? Uskaltaako tuon tuonne laittaa kun tulee nokka pirun lähelle (fk-87)? Vai leikkaanko joka nokan kohtaan levyyn reiän? Entäpä miten päin tuo laitetaan, toisinsanoen mikä tuon nyppylän tarkoitus tuossa sormen edessä on? Joo, aika huono kuva. Ja rälläkkäähän tuohon muutenkin kait piti/pitää näyttää jotta saa mahtumaan ja menemään paikalleen? Quote
Racing Posted February 21, 2006 Posted February 21, 2006 Periaatteessahan tuota ei tarvi kun käyttää lisäöljypohjaa,jolloin kone ei pääse haukkaamaan ilmaan öljypumpun imuputkesta missään tilaanteessa jos auto nyt ei katollaan ole :) Quote
hanski. Posted February 21, 2006 Posted February 21, 2006 rälläkällä vaan nokkien kohdalle kolot. niin omaankin tein...pelkällä loiskelevyllä ei pärjää jos pitkää luisua vetää...lisälöjypohjan kanssa saa vetää rinkiä niin paljon kuin sielu sietää, eikä paineet häviä!!! imuputki kun on riittävän syvällä öljyssä... Quote
oldis Posted February 22, 2006 Posted February 22, 2006 Reikiä piti tehdä että mahtui pyörimään, toteutus Hanskin mainitsemalla tavalla. Quote
metake Posted February 22, 2006 Posted February 22, 2006 Periaatteessahan tuota ei tarvi kun käyttää lisäöljypohjaa,jolloin kone ei pääse haukkaamaan ilmaan öljypumpun imuputkesta missään tilaanteessa jos auto nyt ei katollaan ole :) Yleensähän loiskelevyn tehtävä on pitää hurjasti pyörivä kampiakseli ja öljypohjassa väijyvä öljy erillään toisistaan.. eikä estää öljypumppua haukkaamasta ilmaa. Quote
Racing Posted February 22, 2006 Posted February 22, 2006 Pitäähän tuokin paikkansa. Kuten myös mainitsemani asia ilmavw käytössä. Helposti syttyy öljyvalo palamaan kun pyörität kaasupohjas rinkiä asfaltilla jos ei loiskelevyä ole. Quote
metake Posted February 23, 2006 Posted February 23, 2006 Juu en epäile lainkaan, eikä ollutkaan tarkoitus epäillä tuota asiaa kuplan kohdalla, toin ehkä asian hieman huonosti ilmi. Mutta autoissa joissa on öljypohjassa syvennys, ei loiskelevy estä öljypumppua haukkaamasta tyhjää, vaan tarkoitus on juurikin kuten mainitsin, pitää öljy ja kampura erillään. Quote
Guest Ranne Posted February 23, 2006 Posted February 23, 2006 Ei mun kupla kuitenkaan pick-up ole, eli niin minkä väistö? Quote
Guest Ranne Posted March 1, 2006 Posted March 1, 2006 Ei jumalauta tuo tonne mene. Menee kyllä kumpaankin lohkoon mutta yhdessä ei sitten menekään. Ei tosta ainakaan mitään jäljelle jää jos sen tonne saan menemään. Quote
Guest Posted March 1, 2006 Posted March 1, 2006 Menee menee. Vain yhdessä asennossa. Aseteltava aika tarkkaan, on se hiukan veemäinen. Mutta ilman väkivaltaa se menee kun osuu kohilleen. Jan Quote
Guest Artsi Posted March 1, 2006 Posted March 1, 2006 Laita ennemmin lisäöljypohja ja jätä koneen sisältä tuollaiset viritykset pois. Quote
Guest Ranne Posted March 2, 2006 Posted March 2, 2006 Joo toi lisäöljypohja on käynyt mielessä... Mites, kyllähän mä voin ton lyödä nippuun ja lisätä sen lisäöljypohjan myöhemmin? Vai miten se öljyputken jatkaminen suoritetaan? Niin ja tuo lohko on badass niin saattaa kait olla hiukan eroa vakiolohkoon. Ettei välttämättä sovi niin hienosti. Quote
Guest Artsi Posted March 2, 2006 Posted March 2, 2006 Sanoisin, että lisäöljypohja ehdottomasti käyttöön viritetyssä moottorissa. Alkuperäinen öljytilavuus on todella vaatimaton, vaikka sitä saisit sen puoli litraa suodattimella kasvatettua. Öljynimuputken jatko on yleensä letkuklemmarilla, jotkut tykkää hitsata mutta mielestäni se haittaa kohtuuttomasti koneen käsittelyä eikä kunnon klemmari oikein kiristettynä löysty. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.