Jump to content

MISTÄ PULTTEJA? M8 litteä kupera laipallinen kuusiokolo. KIITOS KAIKILLE VINKEISTÄ


Recommended Posts

Siis pultti jonka kanta ei törötä ulospäin vaan vaan tulee kiinnityspinnasta koholle keskeltä ehkä 3mm, lievästi kupera, reunoilta siis vain 1-2 mm. Minimipituus 35mm, pidemmät osaan lyhentää. Tarve 4 kpl.  Pekka

Edited by spege
Link to comment

Sen nimi on linssikanta. Hitto pitää ruveta olemaan ihan hiljaa valvottujen öiden jälkeen tai pitää ainakin tavata monesti mistä on kyse. Taas tuli ammuttua omaan nilkkaan.

Edited by a-p
Link to comment

Näyttää löytyvän myös varaosana Kawasakiin, 8,5 e/kpl eli 34 euroo. Tavalliset kuusiokolot 0,25e/kpl eli 1 euro. Kelpaa mulle tavallisetkin.

33 eurolla saa 24 litraa bensaa ja Kawasakilla ajaa silloin n. 400 kilometriä. Mun käytössä ainakin kuukauden.

Link to comment

Kiitos kaikille runsaista vinkeistä. Täällä ihan mun naapurissa oli ennen Ruuvihankinta josta sai oikeesti KAIKKEE.

Pienin toimituserä oli 1 kpl. Käytin aikoinaan paljon kun tein kaikenlaisia protoja töissä.

Heppu jäi eläkkeelle, myi firman joka muutti Haagaan.

Kävin kerran, en tuntenu itseäni tervetulleeksi.

On kuulemma jo muuttanu uudelleenkin?

Link to comment

Minulla on harrastetallin vieressä Nummelassa Baltic Bolts. Sieltä olen toistaiseksi saanut kaikki tarvitsemani ja vaikka 1kpl kerrallaan. Eikä vieläkään katsota kieroon vaikka yleensä ostokseni on mitättömän pieniä henkilökunnan käyttämään aikaan verrattuna.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...