Jump to content

T1 etuakseli momenttiin


Recommended Posts

Oi internet,

 

mihin momenttiin (newtonmetriä, Nm) kuplan etuakselin runkoon kiinnittävät pultit kiristetään?

 

Ohjekirjasta olin katsovani tehtaan arvoa ja on niin kertakaikkisen kuumottavan löysän oloinen tiukkuus, että epäilen ymmärrystäni.

 

Tuntui että monenttiavain sanoi naks aaaivan liian aikaisin

  • Like 1
Link to comment

Onko joltain akseli tippunut muusta syystä kuin ruosteesta?

 

Tuskin, ja jos pultit aukeilee itsestään, voi aueta muualtakin (esim rättinivel on huomattavasti pelottavampi kapine). Jos auton pultit aukeilee, suosittelen kutsumaan manaajan tai hankkiutumaan autosta eroon ;D

 

Mutta eipä nuo lukitusosat varmaankaan haittaa, ja niitä BTW saa ihan kotimaan tavarakauppiailtakin, ei tarvitse tilata ulkomailta (tukkureiden nimet täytyy itse kaivaa, kun oma lompakko sponsoroi harrastusta :) )

Link to comment

Tuskin, ja jos pultit aukeilee itsestään, voi aueta muualtakin (esim rättinivel on huomattavasti pelottavampi kapine). Jos auton pultit aukeilee, suosittelen kutsumaan manaajan tai hankkiutumaan autosta eroon ;D

 

Mutta eipä nuo lukitusosat varmaankaan haittaa, ja niitä BTW saa ihan kotimaan tavarakauppiailtakin, ei tarvitse tilata ulkomailta (tukkureiden nimet täytyy itse kaivaa, kun oma lompakko sponsoroi harrastusta :) )

Eiköhän kyseisen tyyppisen lätkän voi leikata ja porata itsekkin vaikka alumiinista.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...