Guest Mika Raussi Posted April 1, 2006 Share Posted April 1, 2006 Omat penkit on kyl ihan räjähtäneessä kunnossa. Hamppua putoo lattialle ihan koko ajan ja yks jousen pää jopa pilkottaa verhoilun läpi kun istuu päälle. Pienissäkin töyssyissä menee tällä elintasolla jouset pohjaa, eikä oo ollenkaan hauskaa. Prosentit silti on mitä on ja yli 48% kun menee on riskinä se, että AKE tarkastaa prossat uudelleen. Siks tuli mieleen, että saakohan noista vakiosta tehtyä semmosia, että niillä voi jopa istuakin? Jouset vaihtaa perempiin ja hamput vaahtomuoviin vai miten? Sit jos sais vielä selkänojaa ohennettua yläosasta, niin mahtuis kallistumaan pikkasen lisää. Quote Link to comment
joksa Posted April 2, 2006 Share Posted April 2, 2006 http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/2460-penkit/ tässähän olis melko tuoretta juttua. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted April 2, 2006 Share Posted April 2, 2006 Ois pitäny joo pitää vähän paremmin silmiä auki joo. Mutta nyt ei ookkaan niin kyse siintä, että mitä niille tehä, vaan siintä, että saako noista edes jollain tavalla istuttavat. Pitäs nimittäin päättä, että jätänkö vakiopenkit vai otanko prosenttien kanssa riskin ja vedän lukemat tappiin saakka. Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted April 3, 2006 Share Posted April 3, 2006 Olen minä ainakin ollut ihan tyytyväinen niihin alkuperäisiin jakkaroihin. Oli välissä myös jotkut kuppipenkit, mutta alkuperäiset on ok. Pistä vaikka galluppi niistä penkeistä niin tulee mielipiteet numeroina esille. Quote Link to comment
Guest hörbie Posted April 3, 2006 Share Posted April 3, 2006 joo mut ei kannata vetää rosentteja tappiin siin voi käyä silleen et jos vaik ajaa kolarin ja rupee korjaan ni sit onki rossat yli.Niinkin on käynnyt tässä maassa.Tai sit katastat vakio jakkaroilla ja vaihat jotku muut siihen sitte. Quote Link to comment
Racing Posted April 3, 2006 Share Posted April 3, 2006 En äkkiä keksi paljon huonompia penkkejä istua kun niskatuettomat kuplan vakiojakkarat. No joo onhan niitäkin :) Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted April 3, 2006 Share Posted April 3, 2006 Kyllä 60-luvun lopun vakiopenkki on ihan hyvä istua, kaverin ex-museovehkeessä ei apparin puolella oltu paljoa istuttu, ja oli se ihan jämäkkä ja mukava. Sivutuki ei tosin ole tietenkän mikään mahtava. Siitäpä tulikin mieleen, kun urtsissa 3v sitten oli meillä kuskilla kisapenkki ja 6-pistevyöt, apparilla löysä vakiopenkki ja 3-pistevyöt, siinä oli nilkkaremmillä ja kauhukahvalla käyttöä! Puavo @ dwl Quote Link to comment
Guest Raggare Posted April 3, 2006 Share Posted April 3, 2006 Suspension? That's what the springs in my seats are for! Quote Link to comment
Guest juse Posted April 3, 2006 Share Posted April 3, 2006 Mulla oli yhden kesän jotkin Possun vinyylijakkarat alla. Oli ne makeen näköset ja muuten, mutta ai prkl että perseet hikosi kesäkuumalla. Eli kangaspenkit ehdottomasti. Ja on se totta mitä joku sano meriheinän hajusta. Ja jouset penkissä tuo myös nostagiaa... J. Quote Link to comment
previa Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 voihan sitä meriheinää tunkee vaik hanskalokeroon "tuoksun" vuoksi.. mulle tulee gti golffin etujakkarat, tänää pitäis hitsata jalat kiinni ja sit ei muutakun verhoilemaan Quote Link to comment
Ketsa Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 Samaa ratkaisua mietin edelliseen kuplarojektiin, mutta kyllä ne golffijakkarat lopulta olivat minun silmään niin rumat, että vakiojakkarat saivat pitää paikkansa. Quote Link to comment
Marko Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 Ja jos joku tarvitsee uutta meriheinää cooleriin tai penkkeihin niin sitä saa minulta. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 Pitäs vissiin viritellä se repsikan puolen ovi lähemmäks, että pysyy paremmin penkissä. No ehkä se on niin, että olkoot paskat tai hyvät, niin silti ne vakiot jää. On nää prosenttilaskut niin kivoja. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.