nyki Posted July 9, 2016 Share Posted July 9, 2016 Mitkä noiden jakajatyyppien keskinäiset erot on sillai lyhyesti esiteltynä? Osaa ainakin näyttää saavan kärjellisenä tai kärjettömänä sekä alipaineella tai ilman. Quote Link to comment
sleepercooler Posted July 9, 2016 Share Posted July 9, 2016 No, lyhyesti 123=paras 1 Quote Link to comment
Guest a-p Posted July 9, 2016 Share Posted July 9, 2016 Paatko perustelut, kiitos! ( ja en väitä vastaan) Quote Link to comment
sleepercooler Posted July 9, 2016 Share Posted July 9, 2016 (edited) No ensinnäki, Vittuunnuin vankaan kärjelliseen jakajaan kun ei pysynyt säädöissä, joten ostin ton 123 alipaine jakajan vakio 1300 koneeseen ja olen ollut tyytyväinen. Ei tarvitse säätää kärkiä, huotovapaa, ennakko pysyy samassa, käynnistyy huomattavasti paremmin , käy tasaisemmin, vastaa kaasuun herkemmin, siinä nyt mielestäni parhaat puolet jakajasta, sama puola käy, ja toimii sekä 6v/12v autoissa. No, eihän se ihan ilmainen ole hinnaltaan, mutta on mielestäni hintansa veroinen kapistus. Miinuksena on, jos virrat jää päälle,niin on on kaputtt.... 123 keskipako jakaja odottelee hyllyssä uuteen koneeseen..... Tossa linkki http://www.aircooled.fi/tuote/873/virranjakaja-123-vw-vwrv-alipaine Edited July 9, 2016 by sleepercooler Quote Link to comment
Guest redbuggy-69 Posted July 9, 2016 Share Posted July 9, 2016 Olikos se niin et 009 :sä on kolmoselle laitettu myöhempää sytytystä? ..kolmoselle puhallus/ jäähdytys heikointa ja tuolla saatu pyttyjen lämpö tasaisemmaksi. tuoreimmissa 123 taitaa olla suoja, ottaa virrat itsestään pois käytön puuttuessa.. järki pois, ota kärjetön. Quote Link to comment
metake Posted July 9, 2016 Share Posted July 9, 2016 Miinuksena on, jos virrat jää päälle,niin on on kaputtt.... Ei, mikäli moottori ei pyöri niin 123 sammuttaa itsestään sähköt sekunnin kuluttua, eli tähän voi jättää sähköt päälle huoletta. 1 Quote Link to comment
metake Posted July 9, 2016 Share Posted July 9, 2016 Olikos se niin et 009 :sä on kolmoselle laitettu myöhempää sytytystä?Ei. Myöhästetty kolmonen löytyy 60-luvun alumiinisista pelkällä alipainesäädöllä olevista jakajista. Quote Link to comment
nyki Posted December 26, 2016 Author Share Posted December 26, 2016 Milloin toi 034 kärjetön jakaja olis sit järkevä? Onko Pertronix ikäänkuin 034 mutta selvästi laadukkaampi setti? Quote Link to comment
JM Posted December 27, 2016 Share Posted December 27, 2016 Milloin toi 034 kärjetön jakaja olis sit järkevä? Onko Pertronix ikäänkuin 034 mutta selvästi laadukkaampi setti? Lienee vakiokoneeseen hyvä. Quote Link to comment
Mikko S Posted December 27, 2016 Share Posted December 27, 2016 Tarviiko tollanen 60 luvun 1200 kone, jossa pelkkä alipainejakaja, sitten sen myöhästetyn kolmosen, vai voiko sellaseen koneeseen laittaa 123 jakajan? Quote Link to comment
NO H2O Posted December 27, 2016 Share Posted December 27, 2016 Tarviiko tollanen 60 luvun 1200 kone, jossa pelkkä alipainejakaja, sitten sen myöhästetyn kolmosen, vai voiko sellaseen koneeseen laittaa 123 jakajan? Ei... Kyllä voi laittaa 123 jakajan tai sitten jonkin noista mainituista. Tosin tuo 28-pict kaasutin on suunniteltu toimimaan tuommoisen jakajan kanssa mutta ainakaan itse en ole huomannut että mikään ominaisuus olisi huonontunut. Pikemminkin päin vastoin... Joku joka muistaa paremmin nuo jakaja ja kaasari yhteensopivuudet voinee valaista asiaa tarkemmin... Quote Link to comment
-tipi- Posted December 28, 2016 Share Posted December 28, 2016 No 123:han löytyy käyriä joka lähtöön. Quote Link to comment
NO H2O Posted December 28, 2016 Share Posted December 28, 2016 Tämmöisen dokkarin löysin koneelta, muistaakseni Sambasta tai jostain netistä peräisin... Kaasutin+jakaja.doc Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.