Guest Posted April 28, 2006 Posted April 28, 2006 Näiden mallien erot? 03S on aikast tuttu tapaus mutta nämä kaksi muuta on utopiaa. Quote
-tipi- Posted April 28, 2006 Posted April 28, 2006 Kaikissa S malleissa pitäis olla 1585cc kones, pitkä 1:3,875 perävälitys ja levyt edessä. 1300S on vääntösauva jousituksella, 1302 on samanlaisella tuulilasilla ja kojelaudalla kuin 1300S, mutta McPherson etujousituksella ja pyöreämmällä keulalla. 1303S on vahvasti kaarevalla tuulilasilla, omalla kojelaudallaan ja samalla keulalla kuin 1302S. 1300S tunnettiin joissain maissa GT Beetlenä: http://www.sebeetles.com/gt.htm Quote
Racing Posted April 28, 2006 Posted April 28, 2006 Gt beetlessä siis 1300S on sitten 4.125 perävälitys,tarkistin laatikon koodista,ei ole 3,875. Quote
Ketsa Posted April 28, 2006 Posted April 28, 2006 Vanhemmissa 1303S:issä on samanlaiset etutukivarret, etutolpat ja takajousilatat kuin 1302S:issä. Uudemmat 1303S:t sitten erilaisia ja viimeisissä hammastankojakin. Quote
mikko k Posted April 28, 2006 Posted April 28, 2006 Vain 03S loodassa on 3,875:1 (31/8 hammastus) perävälitys, muissa 4,125:1 (33/8 hammastus). Etutolpat vaihtuu mallivuodelle -74. Samoin alatukivarret ovat erilaiset. 02/03 ovat ylivoimaiset ajo-ominaisuuksiltaan verrattuna 1300sen etupäähän ja heiluritakapäähän. Ulkonäkö on voimakkaasti henkilökohtainen mielipide!! :) Quote
metake Posted April 28, 2006 Posted April 28, 2006 Ulkonäkö on voimakkaasti henkilökohtainen mielipide!! :) No sehän nyt on pirullisen hyvän näköinen :D Quote
Racing Posted April 28, 2006 Posted April 28, 2006 1300 S on kaikista nopeimmaksi siteerattu kuplamalli kautta aikojen. Kaikista hyvän näköisen saa kun viitsii laittaa ja tyylillä tehdä kupla mallista riippumatta. Möhkössä on puolensa mutta myös ne huonot puolet,lisäksi ne tahtoo olla tautisen lahoja tänä päivänä mitä myynnissä näkyy "normaali" hintaan. Hyvästä maksaa miellummin enemmän jos sellaista mieli tekee. Olin pari vuotta sitten rekisteröintikatsastamassa yhtä -79 1303 :sta ja katsastusmies huikkasi vaan toiselle kuka katsasti että etupää ei ole ollut näiden perssonikuplien vahvuutena koskaan D: Tarkoitti varmaan että vanhemmuuttaa noista tahtoo olla "kaikki" lopussa. Etupalkit samaten kuten muissakin joskus katastrofaalisessa kondiksessa ratsupaikoilla jne... Quote
mikko k Posted April 28, 2006 Posted April 28, 2006 1300 S on kaikista nopeimmaksi siteerattu kuplamalli kautta aikojen. Kaikista hyvän näköisen saa kun viitsii laittaa ja tyylillä tehdä kupla mallista riippumatta. Möhkössä on puolensa mutta myös ne huonot puolet,lisäksi ne tahtoo olla tautisen lahoja tänä päivänä mitä myynnissä näkyy "normaali" hintaan. Hyvästä maksaa miellummin enemmän jos sellaista mieli tekee. Olin pari vuotta sitten rekisteröintikatsastamassa yhtä -79 1303 :sta ja katsastusmies huikkasi vaan toiselle kuka katsasti että etupää ei ole ollut näiden perssonikuplien vahvuutena koskaan D: Tarkoitti varmaan että vanhemmuuttaa noista tahtoo olla "kaikki" lopussa. Etupalkit samaten kuten muissakin joskus katastrofaalisessa kondiksessa ratsupaikoilla jne... 1300S on vain hyvin yksinkertaisesta syystä nopein vakiokupla, nimittäin se on 50-100 kg kevyempi kuin 02/03 pahna ja niissä on sama pata. Kaikesta saa rakentamalla niin hyvän näköisen kun itse haluaa. Mutta vakiona ulkonäöt miellyttää eri henkilöitä. Kun puhutaan vuonna 2006 siitä, että millaisessa kunnossa on -70-luvun vanha volsuriepu, niin yhtäkään hyvää myynnissä olevaan en ole nähnyt! Jos haluat hyvän, niin tee itse! Ruostevammaa löytyy taatusti joka pahnasta, jota ei ole kokonaan läpikäyty. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.