Jump to content

Type neloseen pieni suodatin ?


Recommended Posts

Pitkän tovin yritin hakua käyttäen löytää keskustelua missä joku mainosti Biltemasta löytyvää öjynsuodatinta type 4:seen. Vuosi pari sitten taisin itse koko topicin aloittaa mutta nyt sitä ei löydy millään.

 

Muistan sellaisen yhden pikkusuodattimen ostaneenikin mutta en sitten laittanut koodia mihinkään talteen, nyt olisi tuollaiselle vakiota pikkuisen pienemmälle suodattimelle tarvetta...

 

 

Link to comment

Epäilemättä tuo moottorioljy24.fi toimii hyvin - se on samaa konsernia kun esim. rengas-online joka toimii erinomaisesti. Syitäkin oli hyvin lueteltu josta miusta olennaisimmat olivat hinta ja vaivattomuus. Renkaissahan on netistä tilaaminen jo itsestäänselvyys kun ei tartte mennä paikan päälle tinkaamaan ja naamanvääntelyä katsomaan, saa halvemmalla haluamansa ja yleensä vielä hyvin tuoreena.

Link to comment
  • 7 months later...
Guest Kaikkonen

Epäilemättä tuo moottorioljy24.fi toimii hyvin - se on samaa konsernia kun esim. rengas-online joka toimii erinomaisesti. Syitäkin oli hyvin lueteltu josta miusta olennaisimmat olivat hinta ja vaivattomuus. Renkaissahan on netistä tilaaminen jo itsestäänselvyys kun ei tartte mennä paikan päälle tinkaamaan ja naamanvääntelyä katsomaan, saa halvemmalla haluamansa ja yleensä vielä hyvin tuoreena.

Tämän allekirjoitan ihan täysin! Tosin vähän jo huolestuttavaakin nykyaikana kun kaikki tulee hommattua netin kautta... Sitä on yllättävän mukavuudenhaluinen jos saa tavaran suoraan kotiin tuotuna.

Link to comment

Epäilemättä tuo moottorioljy24.fi toimii hyvin - se on samaa konsernia kun esim. rengas-online joka toimii erinomaisesti. Syitäkin oli hyvin lueteltu josta miusta olennaisimmat olivat hinta ja vaivattomuus. Renkaissahan on netistä tilaaminen jo itsestäänselvyys kun ei tartte mennä paikan päälle tinkaamaan ja naamanvääntelyä katsomaan, saa halvemmalla haluamansa ja yleensä vielä hyvin tuoreena.

Tätä oon joskus miettinyt että rengasliikkeestä pääsääntöisesti saa alle laitettuna. Jos tilaa netistä ja kiikuttaa paikalliseen rengasliikkeeseen alle laitettavaksi niin jääkö mainittavaa eroa hinnassa? Kangella en ala vanteille vääntämään ja tuskin tulee rengaskonettakaan hankittua.

Link to comment

 

 

Tätä oon joskus miettinyt että rengasliikkeestä pääsääntöisesti saa alle laitettuna.

Kyllä tahtoo olla nihkeetä täälläpäin saada renkaat vanteille kaupantekijäisiksi, tahtoo joka liike ottaa muutaman kympin töistä.

 

 

 

Lähetetty minun D5503 laitteesta Tapatalkilla

Link to comment

Viimeisimmässä 4-6 rengassarjassa joita olen netistä tilannut ja rengasliikkeessä tai korjaamolla alle laitattanut, hinta-eroksi on muodostunut karkeasti 60-100 eur välissä per sarja. Renkaatkin olleet vertailukelpoisia keskenään, ts. normaaleja merkkirenkaita samoilla koodeilla mitä Suomessakin myydään. Miulla on käynyt tuuri renkaiden tuoreudessakin, vanhimmat paistoleimat ovat olleet alle vuoden.

  • Like 1
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...