metake Posted February 18, 2017 Share Posted February 18, 2017 Mitenkäs nuo vaihteistojen muutokset meni? - O-rengas tiivistetyt sivuposket tuli -66, muistanko oikein? - Koska vaihtui lautaspyörän kiinnitys 6-pulttisesta 8-pulttiseen? Quote Link to comment
Paavuli Posted February 19, 2017 Share Posted February 19, 2017 Minä olen nyt jäänyt käsitykseen, että lautaspyörä muuttui 65-66. Ajoittuisi 1300 koneen ilmestymiseen? Quote Link to comment
Kotten Posted February 19, 2017 Share Posted February 19, 2017 Pitää varmaan purkaa lisää laatikoita... Quote Link to comment
metake Posted February 19, 2017 Author Share Posted February 19, 2017 Pitää varmaan purkaa lisää laatikoita... Joo, millään ei jaksais mutta ei taida muuten selvitä.. -67:ssa oli 8-pulttinen kun sellaisen avasin, joten tuo paavulin veikkaus voisi pitää paikkansa, ainakin lähelle, että 8-pulttinen tuli -66 samalla kun tuli o-renkaalliset sivuposket ja liittyisi tuohon 1300 koneeseen. Tai sitten tuli -67 kun tuli 1500:n kone, joka tosin tuli junikseen ja kolkkiin jo aikaisemmin, mitenkähän niissä tuo lautaspyörän pulttien lukumäärä? Quote Link to comment
arvuuttaja Posted February 19, 2017 Share Posted February 19, 2017 Mielestäni 8-pulttinen lautaspyörä tulee -67 samalla kun kolmonen harvenee, 1-2 siirtäjä muuttuu messingiksi sekä akseleihin tulee sokka kiinnitys, myöskin nelos vaihde muuttuu kiilasta booriksi.. Quote Link to comment
vwagen Posted February 19, 2017 Share Posted February 19, 2017 O-rengas sivuposket huhtikuussa-65 ja 8 pulttinen lautaspyörä marraskuussa-66. Quote Link to comment
metake Posted February 19, 2017 Author Share Posted February 19, 2017 Kaksi tuntia varaosakirjaa tutkittuani, yllä esitettyjen tietojen valossa, päädyin siihen että 8 pulttinen lautaspyörä tuli vuonna -67. 1300 ja 1500 malleihin alustanumerosta 117000001 ja 1200 malleihin alustanumerosta 117302653 alkaen. Samaisesta opuksesta olin selvittävinäni että O-rengas tiivistetyt sivuposket tulivat alustanumerosta 115685587 alkaen, eli huhtikuussa -65. EDIT: Turo ehtikin jo sillä välin kun kirjoittelin viestiä.. Quote Link to comment
Paavuli Posted February 20, 2017 Share Posted February 20, 2017 Olin siis väärässä :D Jatkokysyn, sopiiko ei-orengassivuposkilaatikossa olleet akselin suojaputket o-rengassivuposkelliseen laatikkoon? Quote Link to comment
x-pj Posted February 20, 2017 Share Posted February 20, 2017 Olin siis väärässä :D Jatkokysyn, sopiiko ei-orengassivuposkilaatikossa olleet akselin suojaputket o-rengassivuposkelliseen laatikkoon? Olen käyttänyt. Liimaa tiivisteisiin, niin pysyy öljyt sisällä. Quote Link to comment
metake Posted February 20, 2017 Author Share Posted February 20, 2017 Jatkokysyn, sopiiko ei-orengassivuposkilaatikossa olleet akselin suojaputket o-rengassivuposkelliseen laatikkoon? Sopii, ulkopuoli poskesta on samanlainen molemmissa. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.