ARTO Posted February 18, 2018 Share Posted February 18, 2018 W130/140 linjalta suoraan vai CBn bigfoot super lifteistä hyviä kokemuksia tms? kone 2,1-2;2L, puristukset noin 11 ja kannet virtaa 185-190 hv, kaasareina IDAt jne.... sellainen mukavan kierrosherkkä eli ei tartte löytyy parasta alavääntöä muttei aivan kiihdyskonemaisen kiree tartte olla. Quote Link to comment
metake Posted February 18, 2018 Share Posted February 18, 2018 Mulla hyviä kokemuksia 2,1 koneessa Bugpack 4063-10:stä, ei kyllä kestä noin paljon puristuksia mutta silti hyvä nokka. 1 Quote Link to comment
wp Posted February 18, 2018 Share Posted February 18, 2018 Scat C95 tai Engle VZ-30, jälkimmäinen voi olla jo hieman karkeakäyntinen ramppiensa takia. Puristukset molemmilla nokilla olleet maltillisemmat, luokkaa 9.5-10 (2180cc / C95 ja 1835cc / VZ-30) Quote Link to comment
ARTO Posted February 19, 2018 Author Share Posted February 19, 2018 Hmm, w130 olisi turvallinen ratkaisu, mutta jääkö vajaaksi tai meneekö w140 aikaistettunakin liian ylävireiseksi? CBn epäsymmetrisistä ei oikein löydy tietoa, oisko myyneet vähän ja kenttäkokemuisia ei löysy. Quote Link to comment
Meto Posted February 19, 2018 Share Posted February 19, 2018 1 hour ago, ARTO said: Hmm, w130 olisi turvallinen ratkaisu, mutta jääkö vajaaksi tai meneekö w140 aikaistettunakin liian ylävireiseksi? CBn epäsymmetrisistä ei oikein löydy tietoa, oisko myyneet vähän ja kenttäkokemuisia ei löysy. Minä laittaisin w140 noista kahdesta.. Aikanaan jokkisvehkeessä oli ja hyvät väännöt vaikka oli 1,6 moottori Quote Link to comment
Tutkija Posted February 19, 2018 Share Posted February 19, 2018 W125 parempi kuin W130. Lähtee alempaa vetämään ja vetää yhtä ylös. Quote Link to comment
ARTO Posted February 20, 2018 Author Share Posted February 20, 2018 (edited) Hmm, vielä ei lopullinen ajatus tähän asiaan kirkastunut. Rohkeesti kait kiree nokka, toisaalta perusvirhe näissä laittaa liian tiukka nokka, mutta jos sittenkin vaan rohkeesti kokeilis. Tää olis sellainen välivaihekone kun muutamia osia jäänyt jemmaan jotka ei mene lopulliseen koneversioon ja lopullinen koneversio venyy arpomisen johdosta ja mieluusti olis mylly perseessä kesällä 2018 eikä 2028. Edited February 20, 2018 by ARTO Quote Link to comment
mikan Posted February 20, 2018 Share Posted February 20, 2018 Paljonkohan tuossa W140 on overlappia? Ajattelinpa vaan, että kun sulla on aika reilut puristukset, niin vois mennäkin tuolla "kireemmällä". t. Mika Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.