Jump to content

Kuinka pitkä on sopiva aika?


Recommended Posts

Kyselläänpä mielipiteitä

 

Siis kaupat tehdään sopimuksella asiakas noutaa.

 

Miten pitkään tulee tavaraa säilyttää asiakkaan ilmoittaman noutopäivämäärän jälkeen?

Miten monta kertaa asiakas voi noutopäivävämäärää muuttaa?

Link to comment
Kyselläänpä mielipiteitä

 

Siis kaupat tehdään sopimuksella asiakas noutaa.

 

Miten pitkään tulee tavaraa säilyttää asiakkaan ilmoittaman noutopäivämäärän jälkeen?

2-5 päivää? Riippuen tavarasta ja tietysti kysynnästä samalle tuotteelle. Ehkä soitto sovitun päivän jälkeisenä päivänä saattaa selventää asioita.

Miten monta kertaa asiakas voi noutopäivävämäärää muuttaa?

Kolmas kerta toden sanoo. Jos ei, niin ei sitten :D

Link to comment
Guest ritariässä

laitetaanpas tarina ettei tuu väärinkäsityksiä!

 

ostin siis kurrelta hänen viime vuonna huutokauppaamansa polkuauton ja maksukin sit suoritettiin ajallaan jne....

 

silloin myös sovittiinet siel lähistöllä asuva harrastetuttuni noutaa ko polkuauton, mut kun välit kyseiseen harrastajaan menivät, ei se vaihtoehto ollut enää käytettävissä. tämänkin sit ilmoitin myyjälle.

 

sovittiin et noudan polkuauton kun pääsen sielläpäin kulkemaan silleen et hetki on molemmille sopiva jne...

 

nyt ollan jo näin pitkällä ja polkuautoo en oo päässyt/kerennyt noutamaan. täs on kuitenkin viimeisen kuukauden aikana käyty mm kolme kertaa tampereen nurkilla, mutta yhdelläkään niistä käynneistä ei ole ollut aikaa nummelan suuntaan vaikka olis kuinka yrittänyt ja halunnut.

 

olen myös kysynyt voisko myyjä lähettää ostamaani tuotetta matkahuollon kautta tyyliin lähetyskulut luonnollisesti vastaanottajan piikkiin.

 

tilanne on tämä ja jos myyjä ei jousta, en tiedä milloin pääsen polkuauton itse noutamaan paikan päältä.

 

jos joku harrastajista haluaa auttaa tilanteessa, apu otetaan vastaan!

 

Arto/040-5431735

Link to comment

YV puolelta

niin,

 

kuten tiedät ja muistat ostin sinulta viime vuonna polkuauton ja maksoin sen jne... sovittiin silloin et helpin marko hakee sen ja no problem. mut sit meni kuten tiedät välit markon kans poikki ja se vaihtoehto kuivui kokoon. sen jälkeen olen yrittänyt päästäsitä noutamaan nummelasta, mutta kun ei oo niin ei oo ollut sinne päin joko asia tai ei oo kerennyt vaikka olen jossain päin eteläsuomee ollut matkaamassa. parhaani olen yrittänyt ja sulle kertonut tilanteiden muuttumisesta.

 

nyt vain kaipaisin sieltä suunnasta joustoa jotta saataisiin tää tilanne vietyä loppuun.

 

kun kirjoitit tonne palstalle juttua, olisit kertonut sitten samalla koko stoorin niin ei sun kyssäriin vastaajille jää tilanteesta väärinkäsityksiä.

 

Arto

 

mun mielestä jos sovitaan nouto se on nouto. En mä rupee sitä pakkaamaan ja kuskaamaan matkahuoltoon.

Jos ravintolassa tilaa tuopin ni ei sitä tuo himaan tai toimita matkahuoltoon.

 

Jos Arto ryssii suhteensa polkuauton noutajaan sen ei tulisi olla mun ongelma.

 

Laita arto polkuauto myyntiin ehtoina _vain_ nouto Nummelasta sopimuksen mukaan 30.7.2006 mennessä. Saamasi summan saat pitää. En laskuta säilytyksestä.

Link to comment
Guest Eino N

eniten varmasti harmittaa se että meni suhteet polkuauto-poikaystävään. Mitä seuraavaksi? Resiina-harrastaja-ystävä ja veturi-hiilivaunuleikit?

Link to comment
Kyselläänpä mielipiteitä

 

Siis kaupat tehdään sopimuksella asiakas noutaa.

 

Miten pitkään tulee tavaraa säilyttää asiakkaan ilmoittaman noutopäivämäärän jälkeen?

Miten monta kertaa asiakas voi noutopäivävämäärää muuttaa?

 

No jos kaupat on tehty ja rahat vaihtaneet omistajaa, niin silloin pitäisin tuollaista viikkoa kohtuullisena kun kotimaasta puhutaan.

 

Ja sitten jos ei pääse paikalle, niin myyjä kuskaa matkahuoltoon ja veloittaa sitä esimerkiksi erikseen, jos tarvetta.

 

Aika usein kaupat syntyvät kun molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä. Siinä tarvitsee usein myyjänkin joustaa, jotta homma toimii. Tässä tapauksessa rahtaamalla se matkahuoltoon jotta ko. romuista pääsee eroon.

 

Mikäli raha ei ole vaihtanut omistajaa, on näissä viidakon laki: eka kaveri rahat kourassa noutamassa on uusi omistaja. Ei kai siinä sen kummempaa.

Link to comment

 

Ja sitten jos ei pääse paikalle, niin myyjä kuskaa matkahuoltoon ja veloittaa sitä esimerkiksi erikseen, jos tarvetta.

No paljonko on hinta pakkauksesta ja toimituksesta matkahuoltoon.?

 

Mua ei kiinnosta roudata muitten kamoja.

 

Jos se polkkari kiinnostaa, niin myyn mielemmi n suoraan kuin rupean rahtaamaan.

 

Arto:

Pannaanko uusi huutokauppa minun toimesta? Saat fyrkkas takas.

Link to comment
Guest Mikko

Harrastajia vai harraajia??? Itse autoin edellisviikolla yhtä vw harrastajaa tallilla 3 iltana yli puolenyön helteestä riippumatta, mut auto saatiin kuntoon sekä liikkeelle sovittuihin juttuihin... Itsellä ei käynyt mielessäkään pyytää rahaa tms. varmasti saan apuni jollain takaisin mut mitä näitä laskemaan... Matkahuoltoon vienti ei varmastikkaan ole ihan mahdoton juttu, ei olisi ainakaan mulle.

Link to comment

No, koska tämä Volkkaripalsta on maanlaajuinen foorumi luulisi myyjänkin ymmärtävän että näinkin voi käydä. Jotenkin typerää ettei ostaja ole saanut haettua vaikka on luvannut mutta yhtä typerältä näin ulkopuolisesta tuntuu se ettei sitä voi roudata matkahuoltoon ja laittaa menemään. Itse olisin vienyt heti paikalla, vaikka kuinka olisi "toisen romua". Ja sen hinnan ekstravaivasta myyjä laittaa tietty lopulliseen myyntihintaan.

 

Sitä paitsi luulisi että se olisi tehty jo siinä ajassa kun menee tänne kirjotteluun...;)

Link to comment
Guest ritariässä

laiska´s customille jo etukäteen iso kiitos ja palataan asian sitten privana myöhemmin. viikonlopun olen taas tietokoneiden tavoittamattomissa.

 

samoin jussille ja jounille nokian suuntaan iso käsi kun autoitte yksien kekkereiden onnistumisessa!!! vaatihan se minultakin yksien yöunien väliin jättämistä ja sen jälkeen vuorokauden aikana yli 1200kmn ajosuoritteen, mut kannatti.

 

sillä kertaa kaikkien yritys palkitiin.

Link to comment
Guest veewee
YV puolelta
niin,

 

kuten tiedät ja muistat ostin sinulta viime vuonna polkuauton ja maksoin sen jne... sovittiin silloin et helpin marko hakee sen ja no problem. mut sit meni kuten tiedät välit markon kans poikki ja se vaihtoehto kuivui kokoon. sen jälkeen olen yrittänyt päästäsitä noutamaan nummelasta, mutta kun ei oo niin ei oo ollut sinne päin joko asia tai ei oo kerennyt vaikka olen jossain päin eteläsuomee ollut matkaamassa. parhaani olen yrittänyt ja sulle kertonut tilanteiden muuttumisesta.

 

nyt vain kaipaisin sieltä suunnasta joustoa jotta saataisiin tää tilanne vietyä loppuun.

 

kun kirjoitit tonne palstalle juttua, olisit kertonut sitten samalla koko stoorin niin ei sun kyssäriin vastaajille jää tilanteesta väärinkäsityksiä.

 

Arto

 

mun mielestä jos sovitaan nouto se on nouto. En mä rupee sitä pakkaamaan ja kuskaamaan matkahuoltoon.

Jos ravintolassa tilaa tuopin ni ei sitä tuo himaan tai toimita matkahuoltoon.

 

Jos Arto ryssii suhteensa polkuauton noutajaan sen ei tulisi olla mun ongelma.

 

Laita arto polkuauto myyntiin ehtoina _vain_ nouto Nummelasta sopimuksen mukaan 30.7.2006 mennessä. Saamasi summan saat pitää. En laskuta säilytyksestä.

 

 

Melko typerää julkistaa yksityisviestejä

Link to comment

yhdyn kyllä noihin gt78 nimimerkin alla olleisiin viesteihin.ite jonkin verran osia myyneenä/ ostaneena yritän joustaa sekä myyjänä että ostajana ja VARSINKIN jos kyseistein henkilöiden välimatka on suuri.ja jos kerran raha on vaihtanu omistajaa niin mitä sit jos joku romu jossakin nurkissa on!mullakin tällä hetkellä kleipparin penkkisarja vintillä myytynä mut mitä sit?. toki jos ei oo maksettu mitään niin sit vaikka viikon päästä uudelleen kiertoon vaa!!

Link to comment

Hei, tän homman olis voinut heti alkuun hoitaa hieman rakentavammin. Eli tänne viesti että Nummelassa on yks polkuauto joka pitää saada Kainuuseen tai mihin se nyt olikaan, kuka vois auttaa (ihan kumpi tahansa olis voinut laittaa tai yhteistuumin)?

No onneksi "laiska`s custom" tarjosi heti apua ja ilmeisesti ostaja ja myyjä saavat nyt vihdoin haluamansa.

 

t. Mika

Link to comment

Jos Laiska ei kerkii hakeen sitä polkuautoo, niin mulla on menoa sille suunnalle heinäkuun puolivälissä ja voin koukata sen kyllä kyytiin ja kyllä se sopii oleen säilössä Hämeenlinnan liepeillä kunnes Artolla on kulkua sinnepäin, vaikka olis maailman tappiin. Ilmoitelkaa jos tarvii hakea. 040-511 6203.

Link to comment
Guest Mika Raussi
ja jos kerran raha on vaihtanu omistajaa niin mitä sit jos joku romu jossakin nurkissa on!mullakin tällä hetkellä kleipparin penkkisarja vintillä myytynä mut mitä sit?.

Toisilla kun ei vaan oo loputtomasti tilaa.

Link to comment

joo ja mä olisin ostanut ton ja noutanut no problem, mutta oli jo myyty.

Meillä sillä olis jo jotkut ajelleet. Harmi.

 

ps. mulla kävi vähän samanlailla yhen Autonkuljetus Älteen myynnin kanssa, on muuten tossa pihalla edelleen jos joku tarvii.

Link to comment
Guest Trompi

Kylläpä meni taas hiekkalaatikko touhuksi tämäkin.

 

Minusta nämä asiat puidaan muualla kuin täällä. Ja jos olisi moderaattori, niin avaimien kilkatusta olisi jo kuulunut het alkuunsa....

Link to comment
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...