Mazzem Posted July 9, 2018 Share Posted July 9, 2018 Eli tohtiiko nuo vaan porata isommaksi kun vanhassa jäähdytin 6mm ja DH:ssa 8mm pinnapulteilla? Tiivisteethän pitää vaihtaa kammion ja DH jäähyn jalan väliin typ-3 mallisiksi. Quote Link to comment
WescuM Posted July 10, 2018 Share Posted July 10, 2018 http://aircooled.fi/tuote/6173/pinnapultti-m6x1m8x125-pituus-23mm-empi Quote Link to comment
Tanhis Posted July 10, 2018 Share Posted July 10, 2018 58 minutes ago, WescuM said: http://aircooled.fi/tuote/6173/pinnapultti-m6x1m8x125-pituus-23mm-empi Vähän vaan taitaa olla lyhyt tähän käyttötarkoitukseen. Kun ulkomuistista se dh jalka on noin ~10mm paksu. Quote Link to comment
Tanhis Posted July 10, 2018 Share Posted July 10, 2018 Ja eikait tuossa mitään onglemaa ole porata noita isommiksi. Siihen en puutu miten doghouse toimii pienemmilla öljykanavilla. Mutta tuskin siinäkään on mitään ongelmaa kunhan tiivisteet osuu kohdalle. Quote Link to comment
x-pj Posted July 10, 2018 Share Posted July 10, 2018 Minä annoin olla pinnapulti 6 millisenä ja vähän isommalla prikalla kiristin jalan paikoilleen. Nuo kaksi muuta reikää ohjaa sen kyllä oikealle kohdalle. Ei ole vuotanut, noin 5tkm ajettu. Quote Link to comment
vwagen Posted July 10, 2018 Share Posted July 10, 2018 Kannattaa kyllä mielummin porata/kierteyttää 8 mm.Eikä tiivisteiksi missään tapauksessa tyyppi 3 tiivisteitä,tuohon tarkoitukseen on omat 8/10 mm tiivisteet. Quote Link to comment
Mazzem Posted July 10, 2018 Author Share Posted July 10, 2018 1 hour ago, x-pj said: Minä annoin olla pinnapulti 6 millisenä ja vähän isommalla prikalla kiristin jalan paikoilleen. Nuo kaksi muuta reikää ohjaa sen kyllä oikealle kohdalle. Ei ole vuotanut, noin 5tkm ajettu. Juu taidan sitte jättää tuon 6mm pinnapultin kierrelukolla paikalleen ja poraan nuo avoinaiset kaksi isommaksi. Lähinnä mietitytti tuo 6mm pinnapultti, että pysyykö kiinni kunnolla. Quote Link to comment
Mazzem Posted July 10, 2018 Author Share Posted July 10, 2018 2 minutes ago, vwagen said: Kannattaa kyllä mielummin porata/kierteyttää 8 mm.Eikä tiivisteiksi missään tapauksessa tyyppi 3 tiivisteitä,tuohon tarkoitukseen on omat 8/10 mm tiivisteet. Aircooledin sivuilla kyllä oli, että sen voi laittaa. Toinen puoli on pienempi kuin toinen tossa typ3 ”adapteri” tiivisteessä. Quote Link to comment
vwagen Posted July 10, 2018 Share Posted July 10, 2018 Piti katsoa mitä siellä Aircooledin sivuilla sanotaan noista tiivisteistä,aikapahasti on metsässä nämäkin tiedot.Tiivisteet on kyllä oikeat siihen käyttöön mihin sinä niitä tarvitset,mutta kolmostyypissä ei koskaan ole ollut tuollaisia vakiona,niinkuin ei missään muussakaan moottorissa,ne ovat nimenomaan adapteritiivisteet joita käytetään tyyppi 1,2 tai 3 moottoreissa kun sekoitetaan eri-ikäisiä kampikammioita ja jäähdyttimiä keskenään,eikä missään moottorissa tarvita neljää kappaletta. Quote Link to comment
peruskallio Posted July 11, 2018 Share Posted July 11, 2018 18 hours ago, vwagen said: Kannattaa kyllä mielummin porata/kierteyttää 8 mm. Jos työvälineinä on akkupora ja käsiväännin, niin jättäisin tuon alkuperäisen kierteen suosiolla. Paremmin pitää kuin 8mm kierre joka on vain toisella puolella reikää. 1 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.