Jump to content

madallus


Recommended Posts

Jos toi pultin kierre on sama kuin orkkis keskitinruuvissa, niin voit käyttää orkkis 'kiekkoa'. Siihen perustuu se ettei akselia ole välttämätöntä katkaista. GeeBee:n romuthan tulee tavallaan yksityiskohtaisten ohjeiden kera.

Link to comment
GeeBee:n romuthan tulee tavallaan yksityiskohtaisten ohjeiden kera.

 

juu niihän ne tulee, mut kaikilla ei oo (siis mulla..heh) kielitaitoa tulkata ihan tarkasti kaikkiea mitä siinä lukee...

 

periaatteessa toi avispalojen laittaminen on tiedossa miten se kuuluu tehdä...siks kyselen ettei tulis mitään mokia...

Link to comment
  • 2 months later...
Guest Mika Raussi

Epäilen, ettei oo siinäkään sen kummempia eroja. Mut ehkä joku viisaampi osaa sanoa.

 

CB olat ainakin vaikuttaa tosi laadukkailta. Tosin niissäkin on ollu ainakin yks, jossa oli alatukivarren korvassa kartio vähän alamittanen ja alapallo otti vanteeseen. Mut se on tosiaan vaan se yks.

Link to comment
Guest Raggare

cb ihan bueno, ehkä osittain turhanki jämäkät ;)

ja se raidetango rööri ol vähän sivussa toisessa mulla, mutta eipä kai sitä oo olemassakaan osia jotka sopis paketista kiinni ilman muokkaamista

Link to comment
Guest ritariässä

valmistusmaa ei todellakan oo mikään laadun tae. esim osa CBm tuotteista tulee ihan samanlailla kaukoidän maista kutne noi muut empit jne.. mut tehtaan suuntaan eri laatuvaatimukset ja/tai tekee loppukoneistukset itse usassa.

 

moni yllättyis jos tietäis kuinka moni osa uudessa volkkarissa on oikeasti valmistettu saksan ulkopuolella. eli nykyään on aika häilyvää toi made in maininta oli kuplan osa tai uudempi auto.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...