Guest mpn Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Mistähän vois kysellä pallokeulan vm.76 sähkökaavioita? Olis kiva selvitellä minnekkä irti olevat/poikkileikatut johdot kuuluvat? Jos jollain henkilöllä olis lähettää kaaviot(jos on) olisin kiitollinen,pientä korvausta vastaan tottakai. Sitten kertokaapa kokeneemmat mulle, kun bensa mittari ei jekkase. Miten helvetissä pääsen tankin anturiin käsiks.pitääkö poistaa puhaltimen kotelo jotta saan huoltoluukun poistetuksi? Näyttää siltikin että tarvitsee gynekologin taitoja (pitää harjoitella emännällä). Olisin kiitollinen vastauksista!!!!!! Quote Link to comment
Racing Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 mpn said: Mistähän vois kysellä pallokeulan vm.76 sähkökaavioita? Olis kiva selvitellä minnekkä irti olevat/poikkileikatut johdot kuuluvat? Jos jollain henkilöllä olis lähettää kaaviot(jos on) olisin kiitollinen,pientä korvausta vastaan tottakai. Sitten kertokaapa kokeneemmat mulle, kun bensa mittari ei jekkase. Miten helvetissä pääsen tankin anturiin käsiks.pitääkö poistaa puhaltimen kotelo jotta saan huoltoluukun poistetuksi? Näyttää siltikin että tarvitsee gynekologin taitoja (pitää harjoitella emännällä). Olisin kiitollinen vastauksista!!!!!! http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/2457-kastenwagen-bensamittari-ei-toimi/ Tavaratilan peltiin huoltoreikä laikkakoneella tankin päälle. Mun autossa on näin tehty,mutta en ehdi nyt kuvailemaan tänään missä kohdassa pitää reikä olla. Quote Link to comment
-tipi- Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 Sähkökaaviot, eikä ihan ekaa kertaa oo tää linkki tällä keskustelupalstalla... Quote Link to comment
Guest mpn Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Joo ei varmaan ole eka kerta ,kun kaaviot ovat olleet esillä. Itselläni aikaa olla koneella päivittäin aika vähän ja on tullut aloitettua volkkarihulluus vasta äskettäin. Taidanpa tilailla suosiolla uuden anturin/mittarin. Kiitoksia vastauksista!!!!!!! Quote Link to comment
Guest Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 jep helpompi tehdä reikä siihen peltiin takaluukun puolelle ettei tarvii purkaa puolta autoa et pääsee anturiin käsiksi.anturi on keskellä sivusuunnassa autoa.ja noin 15cm siitä pokkauksesta joka lähtee takapenkin selkänojaa vasten alaspäin.noin 20 kertaa 20 cm pala peltiä siitä irti niin on helppo tuota tankin anturia operoida. jos laikalla sohii niin ole varovainen,sielä menee jotain ilma/tasausputkia suht lähellä ettei suhaa niihin reikii samalla! Quote Link to comment
Guest mpn Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Reikä tuli tehtyä viikonloppuna ja osu just kohdalleen(vahinkoja sattuu). Helposti hymyillen reiän sai ,kun porasi ensin 12mm reiän peltiin ja sitten sahasi kuviosahalla pellin veks. Nyt sitten veistelee saranoitua huoltoluukkua paikalleen. Quote Link to comment
Viltsu Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Mua kiinnostais ihteä tehä myös tuo huoltoluukku, kun ei bensamittari toimi. Mutta minä en nyt kyllä ollenkaan käsitä tuota mikko412 selitystä. Mitä tarkoittaa "keskellä sivusuunnassa autoa". Kuva selittäis paljon jos jollain semmoinen olis. Quote Link to comment
Guest mpn Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Elikkä mittaat auton sisältä sivupaneelista toiseen ja jaat tuloksen kahdella ,on auton keskikohta. Merkki siihen. merkistä kumpaankin suuntaan ja merkit siihen.Itse tein luukun yläreunan, kun takakontin pohja taittuu matkustamotilaan, siis tästä taitoksesta n.5cm alaspäin. Suunnilleen 20x20 luukku ja sattu kohdilleen just. kävi myös mielessä, että luukun virkaa vois palvella kunnon subbari. paa numero mulle tulemaan, niin laitan sulle kuvan kännykkään, valitettavasti en muuten voi auttaa. Quote Link to comment
Viltsu Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 No niin tuo selvitti jo ihan tarpeeksi. Ja eihän mulla semmoista puhelinta oo millä vois jotain ihme kuvia kahtella :D. Quote Link to comment
hanski. Posted August 4, 2007 Share Posted August 4, 2007 Sähkökaaviot, eikä ihan ekaa kertaa oo tää linkki tällä keskustelupalstalla... oisko parempaa linkkiä, tää ei toiminut.... Quote Link to comment
Sakke Posted August 4, 2007 Share Posted August 4, 2007 http://www.vintagebus.com/ ja sieltä wiring Quote Link to comment
Recommended Posts