Jump to content

Tiedustelu ajoneuvoelektroniikan tarpeesta


Recommended Posts

Onko miten tarvetta kanavalaisten keskuudessa kärjettömille sytytyksille, kierrosten rajottimille yms vastaaville laitteille? MItä ominaisuuksia näissä pitäisi olla? Mihin hintaluokkaan laitteiden tulisi asettua?

 

Mitä muita sähköisiä laitteita harrastaja tarvitsisi? Kaikki ideat on kelpaavia ja jatkojalostuskelpoisia;)

 

 

 

Kysely on näiden härveleiden suunnittelua ja kehitystä varten. Kysynnän ja tarpeen hahmoittamiseksi.

Link to comment

Luulen, että enempi löytyisi markkinoita bolt-on-kupla-megaskruikka setille, kuin pelkälle boxille. Valmis johtosarja antureineen ja asennusohjeineen minimissään. Optiona pässinsarvet suuttimilla ja vaikkapa keskiwebrun imusarjaan soveltuva kaasuläppä...

Link to comment
Luulen, että enempi löytyisi markkinoita bolt-on-kupla-megaskruikka setille, kuin pelkälle boxille. Valmis johtosarja antureineen ja asennusohjeineen minimissään. Optiona pässinsarvet suuttimilla ja vaikkapa keskiwebrun imusarjaan soveltuva kaasuläppä...

 

Voishan se joo olla että noille ois kysyntää. Pitääpä miettiä tätäkin. Tämä vaan vaatisi sen että itselle pitäisi tuo asentaa, sen mukaan sitte suunnitella johtosarjat anturit yms valmiiksi. Toki imusarjaakin vois olla useampaa mallia eri läppärungoille.

 

Ei huonoja ideoita alkuunkaan:) Pitääkin perehtyä asiaan noista imusarjoista.

Link to comment

Paljos porukka on valmis maksamaan turn a key and tuned sarjasta?

2000-2500e? Vai onko tässäkin euro liikaa? ;-)

Mä teen tässä kolme settiä noita megasquirttia talven aikana. Yhestä tulee niin vakion näköinen ku mahdollista ja kahdesta muusta ihan muuta.

Link to comment
Luulen, että enempi löytyisi markkinoita bolt-on-kupla-megaskruikka setille, kuin pelkälle boxille. Valmis johtosarja antureineen ja asennusohjeineen minimissään. Optiona pässinsarvet suuttimilla ja vaikkapa keskiwebrun imusarjaan soveltuva kaasuläppä...

 

Ehdottomasti näin ellei halua syventyä ja upottaa rahaa kaikenlaisiin kokeiluihin yms turhaan...

 

Varmasti löytyy tämmösiä valmiita settejä ku jaksaa vaan ettiskellä.

Link to comment
Suorasytkän ohjausboxi. Sellainen jossa olis alipaineanturi boxissa ja johon sais tietokoneella ohjelmoida sytytyskartat. Hintaluokka 150 - 200 eur.

 

Tuollaiselle voisi olla käyttöä. Eli tämäntapainen kuin tuo linkin vehje, mutta jossa olisi myös ennakko/myöhästys ali/ahtopaineen mukaan.

 

http://www.vpv-motorracing.com/thunder.htm

 

t. Mika

 

Tuohon sais jo säätää vähäsen, ainakin jos map pitää olla vielä. ei mikää mahdottomuus sinällänsä kuitenkaan.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...