Mäki Posted February 12 Share Posted February 12 Pitäisi tehdä välipala 58 imusarjoille 62 kaasareille. Aika vaikeaa tuntuu olevan tuollaisen alumiinipalan hankkiminen. Mitat noin 200 x 100x50 mm. Löytyy levynä tai sitten ihan järjettömän kokoisina paloina. Tai sitten ei myydä kuin yrityksille? Hyviä ideoita, linkkejä tjms. jotta saisin vehkeen kesäksi ajoon? Quote Link to comment
Matti-Pekka Posted February 12 Share Posted February 12 Temeko Hämeenlinnassa on kyllä jouheva ja harrastaystävällinen liike, suosittelen. Quote Link to comment
ovaaliheppu Posted February 12 Share Posted February 12 Mulla saattas kans olla sopivia aihioita, mittailen tänään jos vaan muistan kun kotiin pääsen Quote Link to comment
Mäki Posted February 12 Author Share Posted February 12 Aika suolaista on nykyään jämäpalojenkin hinta, Nakoraudassa 500x100x40 oli 110 € Quote Link to comment
Matti-Pekka Posted February 12 Share Posted February 12 Katso Facebookin "Harrastekoneistajat" palstalta..siellä on usein myynnissä alumiinia ja muitakin materiaaleja järkihintaan. Jääneet projekteista tai leikkurilta. 1 Quote Link to comment
ovaaliheppu Posted February 12 Share Posted February 12 Mun alumiinikasoissa kaikissa palasissa joku mitta vajaa 😔 Quote Link to comment
mikan Posted February 12 Share Posted February 12 6 hours ago, Juuse said: Rautasoini Tampereella. Tuolta mä olen hakenut raudat ja alumiinit. Viime vuonna tuolta ostetusta alumiinilimpusta sorvattiin hihnapyörä. Vähän on tietysti pitkä matka Västeråsista. 😉 Quote Link to comment
Essi Posted February 20 Share Posted February 20 Ebaysta olen kaikki alumiinimöykkyni ostanut pikku tarpeisiin. Pikku etsimisellä löytyy pirusti eri kokoja. Quote Link to comment
Recommended Posts