Jump to content

Netistä lainattua


Recommended Posts

Kavereilla oli äveriäämmät vanhemmat, niillä oli kaikilla tommoset pitkäsatulaiset vaihdefillarit, mulla oli vaan Poni. En kyllä muista että yksikään olisi ollut Chopper, niitä ei vissiin Suomeen tuotu?

 

Varhaista 70-lukua elettiin.

 

Edited by Kharon
Link to comment

Kaverilla kun olin kakara oli Chopper ja itsellä oli kakarana Pepper. Helsingissä molemmat ja ainakin Pepperi oli mahantuotu virallisesti kaverin Copperista en tiedä mutta epäilen että myös suomeen tuotu virallisesti ei sillä mitään kytköksiä muistaakseni ollut ulkomaille. Annoin sen Volkkari harrastaja kaverille pari vuotta takaperin kun hyväksyin että on niin paljon auto ja vene projekteja että ei jää koskaan aikaa kunnostaa.

Edited by TF_Osku
Link to comment
On 4/14/2024 at 5:23 PM, Kharon said:

Kavereilla oli äveriäämmät vanhemmat, niillä oli kaikilla tommoset pitkäsatulaiset vaihdefillarit, mulla oli vaan Poni. En kyllä muista että yksikään olisi ollut Chopper, niitä ei vissiin Suomeen tuotu?

 

Varhaista 70-lukua elettiin.

 

Noita Choppereita näkyi ihan runsaasti, ainakin Helsingissä. Taisi olla Raleigh.

Link to comment
On 4/18/2024 at 9:27 AM, TF_Osku said:

Pitää muistaa että Pepperi oli melkein saman näköinen joten sekoittaa helposti.

Täsmällisestä ulkoasusta ei ole enää mitään muistikuvia, joten en osaa sanoa.

 

Pitkä satula, poikkiputken vaihdekepakko ja korkea stonga on jääneet muistiin ja se on niin yleispätevä resepti että pätee noihin kaikkiin.

Link to comment
On 4/25/2024 at 9:20 PM, Kharon said:

 

 

Pitkä satula, poikkiputken vaihdekepakko ja korkea stonga on jääneet muistiin ja se on niin yleispätevä resepti että pätee noihin kaikkiin.

Tällainen oli mullakin 70 luvulla mutta ei mitään muistikuvaa merkistä. Sininen runko oli ja 26” fillarit.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...