Mikko Mäkelä Posted August 22 Share Posted August 22 Projekti pitäisi saada viikonloppun aikana käymään. Kone 1641 ja W110 nokka. Kaasarit ovat tupla 40 dellortot. Kurkut 32. Ei saapunut pienemmät tähän hätään. Saako noita toimiin tuossa ollenkaan ja jos saa, niin millähän suuttimilla? Quote Link to comment
metake Posted August 22 Share Posted August 22 Ei tahdo 1600 koneen imu riittää 32:lle sisäkurkuille. Joskus yritettiin vakiokonetta saada toimimaan noilla sisäkurkuilla mutta oli mahdoton yhtälö, 28:lla lähti pelaamaan moitteetta. Todennäköisesti joudut laittamaan yli-isot suuttimet, sekä tyhjäkäynti- että pääsuuttimen, koska tosiaan virtausnopeus jää niin pieneksi että pääsuutinpiiri ei herää riittävän aikaisin. Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla Quote Link to comment
Mikko Mäkelä Posted August 22 Author Share Posted August 22 (edited) Noi voi kökkö. Itellä tällä hetkellä päästin vaihtoehdot 125 ja 135. Ilmaa vain 180. Tyhjäkäynti 60. Edited August 22 by Mikko Mäkelä Quote Link to comment
Mikko Mäkelä Posted August 22 Author Share Posted August 22 Saako tossa ton vakion 31 pict-4: sen toimiin? Quote Link to comment
Tanhis Posted August 22 Share Posted August 22 1 hour ago, Mikko Mäkelä said: Saako tossa ton vakion 31 pict-4: sen toimiin? Sanoisin että edellytyksen sen vakiokaasarin toiminnalle paremmat. Varsinkin perus cruisailukäyttöön. Quote Link to comment
ovaaliheppu Posted August 22 Share Posted August 22 34 pict antais vielä pikkusen pelivaraa, tosin ei mene samaan imusarjaan 31 koon kanssa, ellei väsää adapteria väliin tai vastaavasti poraa imusarjan laippaan toista pulttijakoa mikä aikaliki puhkaisee laipan reunan auki. Quote Link to comment
DOODAH Posted August 22 Share Posted August 22 Kaivelin pannuhuoneen vanhoja reseptejä. Tämä osuu lähimmäs, ja toimi kyllä Resepti: - Kampiakseli Scat volksroker3 69mm (55mm kaulat) - kiertokanget, AUDI/vw 618g - alu työntötangot 280mm - Männät Mahle 87mm, - Nokka akseli Engle vz-15; 279° 0,435" ; cc 108astetta ; 0astetta adv. nosto 12,155 , nostajat 92g - Keinut 1:1 swifel ruuvit - Kannet 311 imu Ø35,5 ; pako TVRØ32 , palotila 50cc deck1,5mm CR= 7,96:1 - Vauhtipyörä 8-tappinen vakio paino, tasapainotettu kammen kanssa - kytkin Ø215->210mm tähtiasetelma , jousitettu 215mm levy - Kaasuttimet Dell'orto Ø40 /Ø32vent./180/9164-2/140/60 kromitötteröt ja ikean T-sihdit - shadek 26mm suurtehopumppu - Empi pakosarja & Empi hideout vaimennin - 009 bosch jakaja/ 8mm silikoonipiuhat/bosch W7AC tulpat Ajettu rakentamisen jälkeen 40km Quote Link to comment
mikan Posted August 23 Share Posted August 23 Mulla on kirvassa 1679 ccm Dellortoissa jopa 32:sta suuremmat kurkut ja ihan hyvin sillä pystyy ajamaan. Valitettavasti suuttimien kokoa en muista. Quote Link to comment
tomu80 Posted August 26 Share Posted August 26 Mulla 1641 vakioleluilla. Dellorton 40:set kulmissa 28 kurkuilla. Pääsuuttimet 120, tyhjäkäynnit 55, ilmat 180 ja pumput 50. Näillä tuntuu käyvän ihan OK. Tosin ei ole vielä viimosen päälle säädöissään, kun on vasta käyttöpenkissä. Quote Link to comment
Mikko Mäkelä Posted August 26 Author Share Posted August 26 Kiitoksia kaikille. Ei lähtenyt käyntiin tuplilla vakiokaasarilla kyllä. Täytyy metsästää nuo 28 kurkut kokeeksi jostain. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.