rap Posted September 14 Posted September 14 Ollaan purettu kuplan 1300 kone, missä iso päittäisvälys. Lonksaa vauhtipyörästä koko paketti. Shimmilevyjen lukumäärällä ei vaikutusta kun kokeiltiin. Kampiakselin pää vauhtipyörän päästä jää jumiin kun kiristää vauhtipyörän kiinni. Mitä tuolle pitäisi tehdä? Kone auki? Quote
rap Posted September 14 Author Posted September 14 9 minutes ago, DOODAH said: Eripari kampi ja vauhtis. Ei pitäs olla. Me nyt purettiin tämä, oli kokonainen moottori. Oli kytkin ja kaikki paikoillaan. Quote
DOODAH Posted September 14 Posted September 14 Vauhtis 12v reijällä. Kammesta ei nii näkyny kumpi. Quote
rap Posted September 14 Author Posted September 14 Juu soitin puolitutulle joka tehnyt kuplan koneita 40 vuotta niin sano että lohkot auki, koneistus ja uudet laakerit. Quote
mikko k Posted September 14 Posted September 14 Takapään laakeri väljä pesäänsä. Kone auki, koneistukseen ja uudet laakerit. 2 Quote
Tanhis Posted September 15 Posted September 15 Kunkapaljon shimmejä välissä kun koetit kiristää. Quote
rap Posted September 15 Author Posted September 15 4 hours ago, Tanhis said: Kunkapaljon shimmejä välissä kun koetit kiristää. 4 shimmiä vielä sieti ja pyöri mutta kun laittoi 5 niin ei enää pyörinyt. Alkuperäisen 3 shimmin kanssa pyörii normaalisti. Quote
SamiO Posted September 15 Posted September 15 (edited) Aika väljä jo, jos vaikka 0.25 on yks simmi. Toki onhan noita nähty ajossaki aika hurjan olosilla välyksillä...😁 Edited September 15 by SamiO Quote
ovaaliheppu Posted September 15 Posted September 15 4-5mm ollu suurin päittäinen autossa jonka talliin ajoin. Omistaja valitteli että kytkintä painaessa tuntuu oudolta. Käynnissä ei ollu oikeestaan mitään oireita ja öljynpainekin riitti. Vaan se oli kyllä säteittäinkin hiton väljä, ihmettelin ettei kampuran stefa päästäny öljyä pois. 1 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.