akeracing Posted October 9 Share Posted October 9 Uutena Kupka omistajana kyselen vinkkejä. Laitoin 1302 S vm. 71 kuplaan eteen säädettävät tolpat ja lyhyemmät iskarit, siitä tuli hyvä mutta onko takapää ihan sama kuin vanhemmissa kuplissa? Toinen homma kun haluaisin taakse jotkut oikein leveällä lipalla olevat vanteet(ehkä levitetyt peltivanteet) ja mielellään takapään reilusti alas niin joudunko laittamaan leveämmät takalokasuojat? Ajatus/halu olisi myös kallistaa takapyöriä mutta miten se sitten tehdään?? Kiitoksia etukäteen vinkeistä 👍👍 Quote Link to comment
ovaaliheppu Posted October 9 Share Posted October 9 (edited) Takapään levitystarve riippuu täysin vanteista ja niiden offsetista. IRS akselistolla taitaa olla leveimpiä takapäitä jo valmiiks joten ei sinne semmosia perinteisiä Bemari lipsasia oikeen saa ilman lokarin vaihtoa. Pyörät myös kallistuvat hieman madaltaessa, mutta ei oikeen voi verrata edes siihen, kuinka paljon vanhempi heiluriakselisto niitä kallistaa. Takapää on siis erillisjousitettu, ei heilurimallinen. JBugs.com: VW Swing Axle vs. I.R.S. Edited October 9 by ovaaliheppu Quote Link to comment
Tanhis Posted October 9 Share Posted October 9 Kyllä irs alkaa myös kallistumaan sisäänpäin kun tarpeeksi madaltaa, irs rupeaa myös kivasti auraamaan kun oikeasti matalaksi menee. Quote Link to comment
mikko k Posted October 9 Share Posted October 9 Ja sitten onkin jo ajo-ominaisuudet v*tullaan… 1 Quote Link to comment
metake Posted October 9 Share Posted October 9 Jos ajo-ominaisuuksilla ei ole mitään väliä, niin voihan sinne irssin tilalle vaihtaa svingilaatikon lyhyillä vetareilla niin saa leveetä huulta ja pyörät vinoon... Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted October 9 Share Posted October 9 Tai vaihtaa koko auton "normiversioon" jos ei nuo mainitut 1302 hyvät puolet miellytä. 2 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.