akeracing Posted October 9 Posted October 9 Uutena Kupka omistajana kyselen vinkkejä. Laitoin 1302 S vm. 71 kuplaan eteen säädettävät tolpat ja lyhyemmät iskarit, siitä tuli hyvä mutta onko takapää ihan sama kuin vanhemmissa kuplissa? Toinen homma kun haluaisin taakse jotkut oikein leveällä lipalla olevat vanteet(ehkä levitetyt peltivanteet) ja mielellään takapään reilusti alas niin joudunko laittamaan leveämmät takalokasuojat? Ajatus/halu olisi myös kallistaa takapyöriä mutta miten se sitten tehdään?? Kiitoksia etukäteen vinkeistä 👍👍 Quote
ovaaliheppu Posted October 9 Posted October 9 (edited) Takapään levitystarve riippuu täysin vanteista ja niiden offsetista. IRS akselistolla taitaa olla leveimpiä takapäitä jo valmiiks joten ei sinne semmosia perinteisiä Bemari lipsasia oikeen saa ilman lokarin vaihtoa. Pyörät myös kallistuvat hieman madaltaessa, mutta ei oikeen voi verrata edes siihen, kuinka paljon vanhempi heiluriakselisto niitä kallistaa. Takapää on siis erillisjousitettu, ei heilurimallinen. JBugs.com: VW Swing Axle vs. I.R.S. Edited October 9 by ovaaliheppu Quote
Tanhis Posted October 9 Posted October 9 Kyllä irs alkaa myös kallistumaan sisäänpäin kun tarpeeksi madaltaa, irs rupeaa myös kivasti auraamaan kun oikeasti matalaksi menee. Quote
metake Posted October 9 Posted October 9 Jos ajo-ominaisuuksilla ei ole mitään väliä, niin voihan sinne irssin tilalle vaihtaa svingilaatikon lyhyillä vetareilla niin saa leveetä huulta ja pyörät vinoon... Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla Quote
Tuomo Lehmikangas Posted October 9 Posted October 9 Tai vaihtaa koko auton "normiversioon" jos ei nuo mainitut 1302 hyvät puolet miellytä. 2 Quote
Jarre10 Posted December 5 Posted December 5 Osaako joku sanoa vastausta kysymykseen, eli mitenkä leveä/millä offsetillä oleva vanne tuonne menee ilman isompia muutoksia? Kiitos Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.