Jurppi Posted April 14 Posted April 14 Moro! Penska kasvanu sen verta, että pitäs ostaa isompi turvaistuin ja nyt tartteis vinkkejä, että millasia turvaistuimia ja miten ootte niitä pallokeulaan viritelleet? Kolmipistevyöt löytyy takaa, mutta mietin oisko joku väsännyt esim. ISOFIX-kiinnikkeitä tai muita vastaavia taakse. Quote
Tanhis Posted April 14 Posted April 14 37 minutes ago, Jurppi said: Moro! Penska kasvanu sen verta, että pitäs ostaa isompi turvaistuin ja nyt tartteis vinkkejä, että millasia turvaistuimia ja miten ootte niitä pallokeulaan viritelleet? Kolmipistevyöt löytyy takaa, mutta mietin oisko joku väsännyt esim. ISOFIX-kiinnikkeitä tai muita vastaavia taakse. Ei muutakuin lattarauta konehuoneen puolelle ja siittä lähtee ohjaamon puolelle rakentelemaan. Quote
portu Posted April 14 Posted April 14 3 hours ago, Jurppi said: Moro! Penska kasvanu sen verta, että pitäs ostaa isompi turvaistuin ja nyt tartteis vinkkejä, että millasia turvaistuimia ja miten ootte niitä pallokeulaan viritelleet? Kolmipistevyöt löytyy takaa, mutta mietin oisko joku väsännyt esim. ISOFIX-kiinnikkeitä tai muita vastaavia taakse. Minulla roikkuu tallin seinällä yks isofix kiinnike, oli useammassakin eri volsussa paikalla. Alunpitäen olisko ollut volvon kiinnike. Itellä ei enää tarvetta IKINÄ moiselle raudan palalle. Pikku korvausta vastaan voin lähettää mihin vain suomeen. Quote
SamiO Posted April 14 Posted April 14 (edited) 3pistevöillä lapsen kanssa kiinnitettävää istuinta oon käyttäny heti ku muksun koko salli. Siirtyy autosta toiseen kivuttomasti. Edited April 14 by SamiO Quote
Jurppi Posted April 15 Author Posted April 15 22 hours ago, Tanhis said: Ei muutakuin lattarauta konehuoneen puolelle ja siittä lähtee ohjaamon puolelle rakentelemaan. Siellä on jo itsea asiassa pala! 19 hours ago, portu said: Minulla roikkuu tallin seinällä yks isofix kiinnike, oli useammassakin eri volsussa paikalla. Alunpitäen olisko ollut volvon kiinnike. Itellä ei enää tarvetta IKINÄ moiselle raudan palalle. Pikku korvausta vastaan voin lähettää mihin vain suomeen. Paljonko haluut korvausta ja miten oot sen kiinnittäny aiempiin? Jos vaikka kuvaakin olis. 18 hours ago, SamiO said: 3pistevöillä lapsen kanssa kiinnitettävää istuinta oon käyttäny heti ku muksun koko salli. Siirtyy autosta toiseen kivuttomasti. Kolmipisteellä joo, jossei tuota ISOFIX -kiinnitystä ensisijasesti saada mitenkään järkevästi! 1 Quote
ovaaliheppu Posted April 15 Posted April 15 (edited) Aikanaan hitsailin T4 multivanin takapenkin runkoon korvat joihin sai suoraan A4/A6/Passat isofixit kii, oli kyllä vaivan väärti, Palliksen jakkara rungoltaan vaan aika heiveröinen moiseen, ehkä se konehuoneen pellin läpi tuleva kiinnike olis "turvallisempi" Mulla taitaa olla kans vielä noi fixiraudat pultteineen hyllyssä ja joutaa jollekin käyttöön jos tarvetta on, ei kehtais metalliromuksikaan laittaa. Taitaa olla juurikin kuvan mukaiset. Ei ihan symmetriset, ja tommonen lirvake tuolla reunassa että käy vaan jompaan kumpaan puoleen, ton saa helposti pois. Edited April 15 by ovaaliheppu Quote
Viltsu Posted April 15 Posted April 15 Kuvat IsoFixeistä kiinnostais itseänikin, kun semmoisia olen takapenkille suunnitellut. Vois jopa kiinnostaa ostaa. Quote
Jurppi Posted April 28 Author Posted April 28 Portulta ostettu nuo kiinnikkeet. @Viltsu kysy @ovaaliheppu:lta noita kiinnikkeitä! :) Quote
villemil Posted April 28 Posted April 28 Lainataan topiccia. Miten ootte kuplaan tehneet isofixit? Lähinnä että mistä autosta saa parhaiten käytettyä palikat? Tällainen urakka kun olisi edessä -58:iin 😁 1 Quote
portu Posted April 28 Posted April 28 24 minutes ago, villemil said: Lainataan topiccia. Miten ootte kuplaan tehneet isofixit? Lähinnä että mistä autosta saa parhaiten käytettyä palikat? Tällainen urakka kun olisi edessä -58:iin 😁 No, volvolta saa jonkinnäköistä. Focukseen saa kanssa 20-30e eurolla, mutta varmaan kaikkia tarvii hiukan modata. Eli rohkeasti hakemaan vaan marmorilta jokin kiinnike. Quote
ovaaliheppu Posted April 28 Posted April 28 Väittäisin et aika monen A4-A6 + passattien menee suht helposti Quote
Recommended Posts