Chakkeus Posted 9 hours ago Posted 9 hours ago Hei! Ostin 2 viikkoa sitten 63 vm kuplan. Nyt kupla käy epätasaisesti, on sammunut muutaman kerran liikennevaloihin ja nyt on starttauksessa ongelmia. Missä mahdollinen vika voisi olla? Akun latasin täyteen, akussa ei siis vika. Voiko olla polttoaine pumpussa vika? Quote
DOODAH Posted 9 hours ago Posted 9 hours ago voi johtua aika monestakin syystä. Olisko ryyppyläpän tappi irronnut ja pyörähtänyt ympäri. Haiseeko bensalle kovasti? 1 Quote
Chakkeus Posted 8 hours ago Author Posted 8 hours ago 34 minutes ago, DOODAH said: voi johtua aika monestakin syystä. Olisko ryyppyläpän tappi irronnut ja pyörähtänyt ympäri. Haiseeko bensalle kovasti? Quote
Chakkeus Posted 8 hours ago Author Posted 8 hours ago Onko näissä kuvissa ryyppyläpän tappi? Kiitos kovasti sulle vastauksesta 💪🏻 Bensalle kyllä haisee aika vahvasti. Quote
DOODAH Posted 8 hours ago Posted 8 hours ago (edited) oikeelta asennolta kyllä näyttää. Tappi on tuon hammastetun levyn puolella. Levyssä on kaareva ura jossa tappi näkyy. Kun tappi irtoaa läppä flippaa puoli kierrosta ja ryyppy on ikäänkuin kokoajan päällä. Kuvasta näkee, etti ole ainakaan flipannut. Edited 8 hours ago by DOODAH 1 Quote
Virtanen Posted 7 hours ago Posted 7 hours ago Kaasarin kannessa (sisäpuolella) oleva neulaventtiili ei sulje kunnolla ja uittaa yli? 3 Quote
Chakkeus Posted 7 hours ago Author Posted 7 hours ago Kiitos paljon vastauksista, tutkaillaan asiaa! 💪🏻 Quote
Kharon Posted 6 hours ago Posted 6 hours ago 1 hour ago, Virtanen said: Kaasarin kannessa (sisäpuolella) oleva neulaventtiili ei sulje kunnolla ja uittaa yli? Aika vakiovika autoissa jotka seisovat pitkiä aikoja tämä, nimim. kokeiltu on. Jos epäillyttää niin kaupasta uusi, se on halpa osa. 1 Quote
SamiO Posted 6 hours ago Posted 6 hours ago Tarkastaa samalla bensanpaineet että on kohdallaa, olikohan speksi ny 0.12-0.15bar. 2 Quote
Virtanen Posted 3 hours ago Posted 3 hours ago Totta, tuon mallin bensapumppukin tuli vasta 1965 paikkeilla, ja sen yläkalvon asennus vaatii pienen ilmanpaineen syöttämisen samalla kun ruuvit kiristetään. Kalvon tarkoitus on pitää painetta ja estää bensan kaasuuntumisen haittaamaan käynnitymistä kuumana. 1 Quote
Tanhis Posted 1 hour ago Posted 1 hour ago Ennen kuin mennään kaasaria ihmettelemään pitää varmistaa että sytkä toimii. Eli kärkivälin tarkastus jakajan sisältä ja sitten ajoituksen tarkistus. Kun on varma että auto käy kaikilla pytyillä voi ruveta miettimään kaasari ja bensansyöttö vikoja. 1 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.