Jump to content

Lohkot


Guest BugPower

Recommended Posts

Guest BugPower

Voiko/kannattaako AR 1300 10mm pinnapulteilla olevaa kuplan lohkoa koneistaa 82mm kampiakselille vai onko 78mm parempi vaihtoehto? onko kallis projekti ja kärsiikö sen lohkon kestävyys kovin paljon...

 

onko missään mitään linkkiä jossa kerrottais kuplan lohkojen erot??

eli mikä ero on esim AR ja AS lohkolla? :)

Link to comment
Voiko/kannattaako AR 1300 10mm pinnapulteilla olevaa kuplan lohkoa koneistaa 82mm kampiakselille vai onko 78mm parempi vaihtoehto? onko kallis projekti ja kärsiikö sen lohkon kestävyys kovin paljon...

 

Voi.

On. Toisaalta akseleissa on eroja, toinen vaatii enemmän tilaa kuin toinen.

On. Ainakin jos teettää kairauksen korjaamolla/koneistamolla 70 eur tunti.

Kärsii. Paljon?

Link to comment

Kuulemma *ittumaisin kaivaa 82mm akseli ja vw kaulakanget. Jos 82 akseli kannattaa laittaa chevyn veivit = vähemmän lohkon työstöä.

Näin mulle kerrottu yhden gurun toimesta. Itsellä ei kokemusta 82 akselista,78 kylläkin. Kannattaa laittaa 8mm pinnapulteilla oleva lohko.

Link to comment
Guest BugPower

:D sittekkö alkaa olla riittävästi q saa korjailla selkänojaa joka päivä ja 4 vaihteella hakee pitoa @ 4000 rpm power/torque? :D

 

noh eikö noi mörkökoneetki jo mee sairaan nopeesti 0-100... =)

alle 4s

Link to comment
Guest ritariässä

iso vapari yhdistettynä laajaan vääntöalueeseen ja nopeastio kaasuun reagoivana monasti nopsempi kuin pienellä viiveellä aasinpotkun antava pikkuinen turbomosa.

 

joo, netistähän tääkin on luettu...

Link to comment
Guest BugPower

;o

 

kertokaapas mulle vähä noista kuplan turboista?

 

mistä voi tilata pakosarjan ja kaikki tarvittavat putkistot ? vai pitääkö vääntää ite ?

 

mitä muutoksia joutuu tekemään ? (alakerta kuntoon wiseco mukit...?)

 

mitkä kannet ?

 

rutut ?

 

nokka ?

 

voiko käyttää 2x tupla nurkkia ? kaasutin ?

Link to comment

No enpä osaa sanoa qui pal paremmin, mutta tuo on mielipiteeni. Samalla rahalla millä 2332:sta saa 180 heppaa niin 1776:sta ahdettuna saa enemmän. Ja ei se teho sieltä tule ilman vääntöä. Eikä ahdinta tarvitse mitoittaa niin että siitä tulee aasinpotku vaan vääntöä saa kyllä alhaalta lähtien. Noita toitsun ruuveja kun ollut myynnissä alta 500:n, niin kovasti on tehnyt mieli tehdä sellaisella ahdettu. Mutta taitaa seuraava ahtamisprojekti mun tallissa olla edelleen pakokaasuahtimella vaikka hihnavetoiset houkuttaakin.

 

t. Ainakin 300 nettihevosvoimaa Mika :-)

 

ps. BugPowerille: http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=286

Link to comment
Guest BugPower

mikä sytytys turbo kuplaan?

 

009 ja .... jossai luki et petronix ei toimi... miksei?

 

ja mitkä rutut 8.5?

 

kaasari varmaankin dellorto DHLA 48...

 

kannet?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...