Kharon Posted 18 hours ago Posted 18 hours ago -62 Kupla siis kyseessä, vakiokone 1200 (PICT28 käsiryypyllä päällä, edellisen omistajan viriviri) ja nyt kun oli viileämpi keli, niin sai ajaa ryyppy päällä koko ajan että kone toimii kunnolla, pientä nykimistä tasakaasullakin ja kovin tehoton tuntu josko avasi vähän kaasua, jos ryyppyläppä oli kokonaan auki. 30 asteessa toimi paremmin, mutta ei ihan niin hyvin kuin olisin halunnut. Ryyppyläppää vähän kiinni ja koneesta löytyi vetoakin. Pieni nykiminen ei hävinnyt,joten se voi olla sähkövika tai sitten seos on vaan paljon pielessä. Läppäakseli saattaa vuotaa ja kaikkea muutakin (sähkövikaa) voi olla, pitää etsiä, mutta samalla kun panee kaasuttimen osiksi ja putsaa sen, niin voisi vaihtaa modernille bensalle sopivampia suuttimia. Vaan mikä olisi sopiva? Tähän ei manuaalikaan auta, kun se vain kertoo että mitä pitää tehdä jos haluaa ajaa 88-oktaanisella. Quote
ovaaliheppu Posted 12 hours ago Posted 12 hours ago Mulla -62 kone myös vakiolla 28 pict sähköryypyllä, ja tulpista päätellen puskee rikkaalla kokoajan :D -> mua kiinnostaa myös tietää suutinkoot jos joku on lambdan kanssa moista rustaillut optimaaliseks. Mulla kulkee toki hyvin, mutta sais olla hitusen laihemmalla... Quote
KimmoH Posted 2 hours ago Posted 2 hours ago Mää oon pitänyt nyrkkisääntönä E10:n kanssa että vakiota pykälää isommat pääsuuttimet niin pelaa hienosti, tämä tietysti sillä oletuksella että kaikki muu on mintissä. Jos pitää ajaa ryyppy päällä, niin onhan bensapumppu kunnossa, samoin bensapinnat ? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.