Tuomok Posted 18 hours ago Posted 18 hours ago Myykö kukaan klassicfab peltejä suomessa ? Muualta ei taida saada kokonaisia lattioita kolkiin ? Werk34 kaupasta löytyy vain korjauspalasia. Quote
metake Posted 4 hours ago Posted 4 hours ago Onko se euroopan toiminta loppunut.Ei nettisivujen mukaan.Lähetetty minun SM-G781B laitteesta Tapatalkilla Quote
metake Posted 4 hours ago Posted 4 hours ago Ei nettisivujen mukaan.Lähetetty minun SM-G781B laitteesta TapatalkillaPaitsi ettei tuo linkki kovin pitkälle johda...Lähetetty minun SM-G781B laitteesta Tapatalkilla Quote
Tanhis Posted 2 hours ago Posted 2 hours ago 1 hour ago, metake said: Paitsi ettei tuo linkki kovin pitkälle johda... Lähetetty minun SM-G781B laitteesta Tapatalkilla Tämän takia sitä kysyinkin. Quote
Virtanen Posted 2 hours ago Posted 2 hours ago Eikös Woffe/Wolfparts tee niitä kolkin lattiapeltejä nyt, rahti taitaa olla ongelma, mutta piankos ne sieltä noutaa. Voi samalla tutustua hienoon pajaan. Quote
ovaaliheppu Posted 1 hour ago Posted 1 hour ago Siittä ku toista tonnia pukkaa lattiapeltipariin niin yks risteily mahtuu hyvin samaan konkurssiin jos wolfpartsilta niitä saa 🤗 Laatukamaa ne on aivan varmasti! Eiks tossa ahvenanmaalla ollu kolkin pohjalevy tarjolla pitkän tovin, tais olla ghian lattiat tosin kii siinä. Eroa tossa etusisälokarin nurkilla, muoto ei mätsää. Kuvan irtopala ghiasta. Ton kohdan ja penkin kiskon kun jaksaa askarrella, toimii ghian pellit myös. Quote
Recommended Posts