-tipi- Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 Jossain keskustelussa oli edukkaita H-profi kankia ulkomailla. En nyt löytänyt sitä enää vaikka kävin kaik' 3 palstaa läpi. Postaisko joku sen linkin tänne. Hieman vertailua: CB perf $250 http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=152 Bugpack $370 Scat $350 http://www2.cip1.com/SearchResults.asp?Cat=1402 Onko noista em. kankiloista kellään kokemuksia? Quote Link to comment
Marko Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 mulla on bugpakit 5,7" ja niillä ajettu noin 12000km eikä mitään ole ilmennyt mistä tarvisi olla huolestunut Quote Link to comment
mikko k Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 Pukpäkit ja skatit oo kokeiltu ja käypäsiä ovat. CB:stä ei kokemuksia. Uskon että eivät kuitenkaan toimita sontaa markkinoille, ei oikein sovi heidän imagoon. Quote Link to comment
-MITO- Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 CB toimittaa kamat ainakin nopeasti. Quote Link to comment
Juki Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 Olikohan tämä se linkki? 245$ scat veivit. Aircooled.net myy myös sopu hintaan veivejä. Quote Link to comment
-tipi- Posted September 9, 2004 Author Share Posted September 9, 2004 Mikähän oli toi porssen kaulan Ø, kun en muista. VW ja Chevy kauloja vain mainostavat... Quote Link to comment
Juki Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 Taitaa olla niin ettei nykyään ole tarjolla noita porsche kauloilla olevia veivejä. No ehkä carillot Quote Link to comment
mikko k Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 Ja pauterit saa millä mitoilla tahansa, niin kun carillotkin. Quote Link to comment
Guest ritariässä Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 ceebeen kanget mahtuu pyörimään pitkääääiskuisessa strokerissa vähemmin lohkojyrsinnöin kuin esim scatin. Quote Link to comment
mikko k Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 Tuo ei pidä paikkaansa. Alasilmän halkaisija vaikuttaa sopimiseen eniten. Siis jos kaula on 55mm tai 50,5mm niin tuo pienempi sopii paremmin ja helpommin ja vähemmällä lohkon työstöllä. Quote Link to comment
Guest ritariässä Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 höpöhöpö, tottakait pitää paikkansa jos puhun saman alapään halkaisijan omaavista kangista eri merkkejä vertaillen. Quote Link to comment
Guest cockjerry Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 CB:n veiveissä on vissiin ARP 8740 pultit ja Bugpackin veiveissä on paremmat ARP 2000 220.00psi pultit. Bugpackin veivit on ainakin tehty jenkeissä. Luultavasti myös parempaa laatua kuin nuo CB:t. Quote Link to comment
-tipi- Posted September 10, 2004 Author Share Posted September 10, 2004 Ei Jenkeissä tekeminen todellakaan tarkoita automaattisesti hyvää laatua, vrt. tuuman toleranssit. Laskeekohan Pingpongpukpäkin ihmiset Taiwanin kuuluvan Ämeriikkaan... Kiertokanget toki voivat olla jenkkikamaa. Quote Link to comment
Guest cockjerry Posted September 10, 2004 Share Posted September 10, 2004 :-) :-) :-) Veiveissä ainakin lukee made in usa. Tuskinpa noissa kauheita eroja voi olla, mutta laadunvalvolta voi jossain kiinassa olla huonompaa. Eli voi olla susia joukossa ja sehän ei ole hauskaa jos on esim. yksi susi veivi ja kalliit kamat koneessa :) Bugpackin kampurat on ainakin tehty jossain vitun kiinassa, tosin lentsikka tehtaalla, niin saattaa ollakin jotain laatua. njooh... Quote Link to comment
mikko k Posted September 10, 2004 Share Posted September 10, 2004 Juu juu, vw-78/79! Mäkin olen kaivellut muutamia lohkoja ja tehnyt tilaa veiveille. Veivien alapään pultit vaatii omat tilansa kun veivit pyörii. Jos on pienemmät ja samalla heikommat pultit, niin aavistuksen vähemmän tarvii kaivaa. Alalenkin vahvuus vaikuttaa myös, mutta tarkoitan sitä, että miten paljon niitä voi ohentaa ja raja on kaikissa veiveissä suurinpiirtein vastaava. Quote Link to comment
mikko k Posted September 11, 2004 Share Posted September 11, 2004 Jepajee... ???? Kolmas sikspäkki menos???? Quote Link to comment
-tipi- Posted September 11, 2004 Author Share Posted September 11, 2004 Sorry but our super race rods are not available in Porsche journals, CB PERFORMANCE Dominic Carollo Sales Representative dominic@cbperformance.com If your email was not answered in 48 hours Please re send. (559) 733- 8222 (800) 274-8337 Quote Link to comment
JaniM Posted September 13, 2004 Share Posted September 13, 2004 Mitens paljon vakioveivejä uskaltaa ohentaa alalenkistä varmuudella? Uran puoliväliin vai jopa tasaiseksi? Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted September 13, 2004 Share Posted September 13, 2004 Kuvista kattottuna on vakioveiveistä käsitellyt kaupalliset stroke-veivit sipastuna yleensä siten, että keskeltä lenkkiä on noin puolensentin pätkä tasaista, ja siitä reunoillepäin jää vielä uraakin. Omat veivit käsittelin samalla sortilla, ja ovat ainakin tämän sanomiseen asti kestäneet... Puavo@dwl.fi Quote Link to comment
Guest Keiteleen Kone Posted September 16, 2004 Share Posted September 16, 2004 Mikä on alakaulan ulkohalkaisia Chevyn kaulalla olevassa H-profiili kiertokangessa ? Kk. ja kampiakseli 84mm. olisi tarkoitus sovittaa T 1 lohkoon. Ja vastauksena en toivo olevan "pölhöläläisten" kommenttia: kukahan vastaa ensimmäisenä. Quote Link to comment
Guest cockjerry Posted September 18, 2004 Share Posted September 18, 2004 noin. 80mm nopeasti mitattuna mauserilla. Quote Link to comment
Guest Keiteleen Kone Posted September 19, 2004 Share Posted September 19, 2004 Kiitän vastauksesta. Quote Link to comment
Guest marko jääskeläinen Posted October 26, 2004 Share Posted October 26, 2004 Pug pakin akseli kestää hyvin +500hv tehoja vaikka onkin tehty kiinassa. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.