Jump to content

H-profiili kiertokanget


Recommended Posts

Posted

Jossain keskustelussa oli edukkaita H-profi kankia ulkomailla. En nyt löytänyt sitä enää vaikka kävin kaik' 3 palstaa läpi. Postaisko joku sen linkin tänne.

 

Hieman vertailua:

 

CB perf $250

http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=152

 

Bugpack $370

Scat $350

http://www2.cip1.com/SearchResults.asp?Cat=1402

 

Onko noista em. kankiloista kellään kokemuksia?

Posted

Pukpäkit ja skatit oo kokeiltu ja käypäsiä ovat. CB:stä ei kokemuksia. Uskon että eivät kuitenkaan toimita sontaa markkinoille, ei oikein sovi heidän imagoon.

Guest ritariässä
Posted

ceebeen kanget mahtuu pyörimään pitkääääiskuisessa strokerissa vähemmin lohkojyrsinnöin kuin esim scatin.

Posted

Tuo ei pidä paikkaansa. Alasilmän halkaisija vaikuttaa sopimiseen eniten. Siis jos kaula on 55mm tai 50,5mm niin tuo pienempi sopii paremmin ja helpommin ja vähemmällä lohkon työstöllä.

Guest ritariässä
Posted

höpöhöpö, tottakait pitää paikkansa jos puhun saman alapään halkaisijan omaavista kangista eri merkkejä vertaillen.

Guest cockjerry
Posted

CB:n veiveissä on vissiin ARP 8740 pultit ja Bugpackin veiveissä on paremmat ARP 2000 220.00psi pultit. Bugpackin veivit on ainakin tehty jenkeissä. Luultavasti myös parempaa laatua kuin nuo CB:t.

Posted

Ei Jenkeissä tekeminen todellakaan tarkoita automaattisesti hyvää laatua, vrt. tuuman toleranssit. Laskeekohan Pingpongpukpäkin ihmiset Taiwanin kuuluvan Ämeriikkaan... Kiertokanget toki voivat olla jenkkikamaa.

Guest cockjerry
Posted

:-)

:-)

:-)

 

Veiveissä ainakin lukee made in usa. Tuskinpa noissa kauheita eroja voi olla, mutta laadunvalvolta voi jossain kiinassa olla huonompaa. Eli voi olla susia joukossa ja sehän ei ole hauskaa jos on esim. yksi susi veivi ja kalliit kamat koneessa :)

 

Bugpackin kampurat on ainakin tehty jossain vitun kiinassa, tosin lentsikka tehtaalla, niin saattaa ollakin jotain laatua.

 

njooh...

Posted

Juu juu, vw-78/79! Mäkin olen kaivellut muutamia lohkoja ja tehnyt tilaa veiveille. Veivien alapään pultit vaatii omat tilansa kun veivit pyörii. Jos on pienemmät ja samalla heikommat pultit, niin aavistuksen vähemmän tarvii kaivaa. Alalenkin vahvuus vaikuttaa myös, mutta tarkoitan sitä, että miten paljon niitä voi ohentaa ja raja on kaikissa veiveissä suurinpiirtein vastaava.

Posted

Sorry but our super race rods are not available in Porsche journals,

CB PERFORMANCE

Dominic Carollo

Sales Representative

dominic@cbperformance.com

If your email was not answered in

48 hours Please re send.

(559) 733- 8222

(800) 274-8337

Posted

Kuvista kattottuna on vakioveiveistä käsitellyt kaupalliset stroke-veivit sipastuna yleensä siten, että keskeltä lenkkiä on noin puolensentin pätkä tasaista, ja siitä reunoillepäin jää vielä uraakin. Omat veivit käsittelin samalla sortilla, ja ovat ainakin tämän sanomiseen asti kestäneet...

 

Puavo@dwl.fi

Guest Keiteleen Kone
Posted

Mikä on alakaulan ulkohalkaisia Chevyn kaulalla olevassa H-profiili kiertokangessa ?

Kk. ja kampiakseli 84mm. olisi tarkoitus sovittaa T 1 lohkoon.

 

Ja vastauksena en toivo olevan "pölhöläläisten" kommenttia: kukahan vastaa ensimmäisenä.

  • 1 month later...
Guest marko jääskeläinen
Posted

Pug pakin akseli kestää hyvin +500hv tehoja vaikka onkin tehty kiinassa.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...