Jump to content

Siitä rodi...


Recommended Posts

Guest Eino N

Kyllähän nä muutama persoona jotka jokaisella foorumilla - jopa keskeneräistä - veistostaan luukuttaa on niitä jotka sitä hyväksyntää hakee. Ihmismieli kun vaan on sellainen, paskastakin tulee omassa mielessä hyvä jos sitä itse kovasti toivoo - ja varsinkin jos joku kädetön vielä vähän kehuu.

 

Harvoinpa kukaan täällä foorumeilla oikeasti hienoa autoaan esittelee, tai miettikääpä vaikka esim. kolmea viime aikoina jatkuvasti joka tuutissa esillä ollutta laitetta, kyllä ne on melkoisia "luomuksia"...

Link to comment

Heh, mun mielestä Ursulakin oli oikein hieno, vanteet oli erityisen maukkaat. Ekaa kertaa näin kuplassa pinnavanteet ja hienosti sopi. Ja yleensä karsastan vihreää väriä auton päällä enemmän kun mitään, eihän se sovi kun johonkin mainontaan (neste) tms. Mutta siihen se meni aivan täysin, oikein nätti kokonaisuus mun mielestä. Mutta kun en näistä mitään ymmärrä niin ehkä se sitten johtuu siitä.

 

Täälläkin päin on volkkareita liikenteessä aika paljon. Ihmettelinkin joku aika sitten, että miksei näissä "kaffemiiteissä" oo kun kourallinen porukkaa mutta selvispä sekin.

Link to comment
Guest vwjuike
Ursula?

 

Täytyy olla!

 

Hyväksyntää mihin?????????????

 

NO jotkut laittaa itse omastaan kuvia esille, toiset tekee laitteita joista MUUT laittaa kuvia...

 

Oikeesti unohdetaan jo tämä Ursula, valmistunut kuitenkin jo keväällä 2003...

 

EIKÖ ole uusia ihmetyksiä sen jälkeen valmistunut??? Omasta mielestä ON!

Link to comment
Guest Jeeves

Eiköhän jokainen tee autostaan sen näköisen mitä haluaa. Jos osaa. Jos ei osaa niin sitten teetättää vaikka rahalla. Jos muut tykkää niin hyvä, jos ei, niin hyvä silti. Suurin osa haukkujista taitaa vain olla kateellisia virtuaaliharrastajia.

 

Netissä ollaan kovaa jätkää ja mollataan toisten autoja urakalla, sitten "livenä" kuljetaan korvat luimussa ohi eikä uskalleta edes moikata. Vittu mitä pellejä.

 

Mukavaa tämä harrastaminen.

Link to comment
Guest ritariässä

itte nostan ainakin hattua ( vaikken omista sellaista) jussin ursulalle. hieno avo kaiken kaikkiaan johon on tuhlattu aikaa ja tupakkia saavikaupalla ja mikä hienointa, kyseinen volkkari näkee kesäisin aika paljon asfalttiakin eikä oo päässyt rapistumaan, joka kertoo että on ihan oikeasti hienosti rakennettu eikä mikään käsiin hajoava kittikasa.

 

vaikka näille tursuloille ja tirpleille ollaan naureskeltu pitkin mettiä ja foorumeita, taidetaan silti jussin kanssa omistaa suomen ainoot möhkökuplat jotka on esitelty peräti suomalaisen autoharrastelehden kansikuvaan ja pääartikkeliautoksi jne...

 

niin ja ei toi omakaan fat chick oon täysin sokerista. just majailee ulkona vesisateessa ja näki tänään melkosen märkää maantietä sellasen 150 kilsan verran jne... taidanpa vielä illan kunniaksi pöräyttää parit korttelirallit ennen lakanoiden alle menoa...

 

muutamat hymiöt ois voinut lauseiden perään laitella, mut lukijat voi sellaset kehitellä mielessään viestiä lukiessaan sopiviin paikkoihin...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...