Jump to content

Tässä esimerkki


Recommended Posts

Guest veewee

Tämä oli hyvä:)

 

hi,

> > >

> > > seems like has goen wrong country and it is now

> > > returning bact to finalnd. when book is here,

> > > post office will tell it for me asap and after

> > that

> > > book will send for you via airmail without

> > > extracost. doing in this way, it will go to

> right

> > > place finally. this is waht post officer said

> > > for me on monday.

> > >

> > > thanks

> > >

> > > Arto

Link to comment

 

Please keep this confidential. I don't want my friends

at vwcp to know about this. I'm a good friend of Tomas

Benitez. You can ask him about me. But don't tell him

about this. Thanks.

 

Tämä nyt on kuitenkin vähintään arveluttavaa julkaista toisten ihmisten sähköpostikeskusteluja julkisesti. Lisäksi kaveri erikseen pyysi että pidät tiedon omanasi.

Link to comment

epäilenpä, että tämä rikkoo jo jotakin lakia. Oikeassa ollaan siinä, että ko. toimintaa pitää pyrkiä estämään, mutta pidetään keinot lain sisäpuolella..

 

(Onhan niitäki ollu, että kaveri menny raiskauksessa väliin, pistäny äijää pataan ja maksanu loppuviimein korvauksia. Sairasta mutta totta.)

Link to comment

Jos olen tehnyt väärin niin, miten esimerkiksi tämä ritariässä, on antanut yhteystietoni eteenpäin jollekin, jolle hän on myynyt minulta ostamansa tavaran. Eikö se silloin ole myös väärin? Koska silloin jouduin oikaisemaan erään kaupan, jossa Ritariässä oli myynyt minulta ostamansa mittarin, joka sittemmin todettiin asiakkaan puolelta vialliseksi. Minä jouduin sitten korvausvelvolliseksi jne jne.. Varmaan tiedättekin loput.

 

Mutta se, että matkustelen vaimoni kotimaassa eli Filippiineillä, ja saan sieltä vielä negatiivista palautetta Ritariässän toimista eikö se ole oikeutettua muiden tietää, että suomalaisten (tai yhden) puolesta tapahtuu tällaista toimintaa. Olen itse lähettänyt sekä tilannut Filippiineiltä VW-tavaraa ja olen aina saanut tavaran lähetettyä sinne tai vastaanottanut tavaraa sieltä onnistuneesti. Eli tässä tapauksessa, jos ystäväni ei ole saanut tavaraa, täytyy hänen luonnollisesti saada rahansa takaisin. Katsokaa päivämääriä.

Link to comment

 

Please keep this confidential. I don't want my friends

at vwcp to know about this. I'm a good friend of Tomas

Benitez. You can ask him about me. But don't tell him

about this. Thanks.

 

Tämä nyt on kuitenkin vähintään arveluttavaa julkaista toisten ihmisten sähköpostikeskusteluja julkisesti. Lisäksi kaveri erikseen pyysi että pidät tiedon omanasi.

 

Anteeksi vain, filippiiniläisessä kulttuurissa ei haluta tuoda julki jotakin epäonnistunutta tekoa, mikä tässä tapauksessa oli epäonnistunut kauppa. Jos sinua helpottaa, olen kuitenkin luonnollisesti pyytänyt lupaa ystävältäni julkaista nämä sähköpostit suomalaisessa VWforumissa.

 

Minusta tämän julkaiseminen on tärkeää, sillä muiden on saatava tietää, että tällaista tapahtuu. Lainaten erästä yhtä ystävääni "On tärkeää, että viestimme muille että me suomalaiset olemme luotettavia".

 

Toivottavasti ymmärrätte asian.

Link to comment

Kerta alkuperäinen sisältö on poistettu, ei liene syytä jatkaa.

Mitäs jos pannaan yhteislauluksi?

On meillä kiltti setä, tuo setä Ritari.

kun setä menee myyntifoorumille me häntä matkimme:

Kas näin häviää lähetys, ja kimppatilaus häviää näin,

kas näin katoaa osat, ja osat katoaa näin.

jatkuu Jagermaister päivillä 2008...

Link to comment
suomalaisessa kulttuurissa on laitonta julkaista toisten sahkoposteja ilman asianomaisten lupaa, nain olen ymmartanyt.

 

http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/tekoik/5.5.html

 

Kokonaan eri asia on, pidetäänkö kirjeen tai sen sisällön julkistamista ilman lähettäjän lupaa moraalisesti oikeana. Tapauksia varmaan on monenlaisia. Moraalisen paheksunnan verhoaminen syytöksiin kirjesalaisuuden rikkomisesta ei kuitenkaan ole asiallista. Myös tekijänoikeuteen vetoaminen tuntuu usein keinotekoiselta, koska tuskinpa kirjeen kirjoittajalla yleensä on mielessään mahdollisuus ansaita kirjeen julkaisemisella teoksena taikka teoksen kirjallisen tai taiteellisen arvon suojaaminen – pikemminkin halu estää kirjeen asiasisällön tulo julkisuuteen.
Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...