koltsu Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 (edited) Pistetäämpä tämä tänne.. Tuli tossa pari viikkoa sitten hommattua toinen kupla. Eipä tolle mitään ihmeellistä ole tarkotus tehdä. Pientä piristystä ulkonäköön. Entisen -69 kuplan meinasin käydä leimauttamassa(leimaa vielä jäljellä.) ja myydä pois. Tarkotus olisi ottaa käärmestä yms pois ja siirtää täähän uudempaan. Tosta muutamat kuvat kehiin. http://i80.photobucket.com/albums/j182/ ... 008705.jpg http://i80.photobucket.com/albums/j182/ ... 008709.jpg Parempia sitä mukaan kun jotain tapahtuu.. ;) Edited May 21, 2014 by koltsu Quote Link to comment
koltsu Posted June 9, 2008 Author Share Posted June 9, 2008 Tarkotus olis keulaa tiputtaa,,mutta sen verta vähän näiden kuplien kanssa pelleillyt.. Eli mikä on fiksuin tapa?? säädettävä keula vai olat?? Mitenkäs täälläset palat?? http://www.hotcars.net/Prod/pict-o/big/4146-15b.jpg onnistuuko näillä?? Quote Link to comment
-tipi- Posted June 10, 2008 Share Posted June 10, 2008 Haulla löytyy paljon tarinaa madalluksesta! http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/6197-etuakselin-madallus-kuplaan/ Quote Link to comment
koltsu Posted June 10, 2008 Author Share Posted June 10, 2008 -tipi- said: Haulla löytyy paljon tarinaa madalluksesta! mutta ei löytyny noista palikoista mistä kysyin.. ""PUMA" säätöpalojen asennus ei vaadi etuakselistoputkien katkaisemista joten asennus sujuu helpommin ja akselisto pysyy suorana." miten tää muka ees onnistuu ilman akselin poikkomista.. Quote Link to comment
-tipi- Posted June 10, 2008 Share Posted June 10, 2008 No ei se helppoa ole. Joudut kuumentamaan akseliputkea keskipalan kiinnityspokkauksien kohdalta, esim. kaasupillillä ja moukaroimaan alkuperäisen keskipalan akselin sisältä pois. Sit poraat ja laikkaat liikkumavaraa kiristyspultille. Kasaat kamat ja hitsaat alemman hammaslevyn kiinni akseliputkeen. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted June 10, 2008 Share Posted June 10, 2008 Ja noita saa jopa hitsailla aksiloihin. Jos katastusmies rupee jotain kitisemään, niin vois edelleen lähettää mailin, jonka aikanaan aiheesta sain. Quote Link to comment
koltsu Posted June 10, 2008 Author Share Posted June 10, 2008 asia selvä.. täytyy mietiskellä mitä teen.. jos vaikka panostais säädettävään akseliin.. Tänään saapu tollaset matkahuollolla.. ;) Olis tarkotus laittaa toisille leveemmille vanteille.. Pähkäilin vaan,,että porataanko/ruuvataan tosiaan noilla pikku ruuveilla vanteeseen kiinni?? Quote Link to comment
koltsu Posted June 12, 2008 Author Share Posted June 12, 2008 Tänään tein perus huoltoa.. öjyn vaihtoa yms.. pistin samalla noi fullmoonit kiinni ja otin pari lisä kuvaa sisältä.. Quote Link to comment
koltsu Posted July 10, 2008 Author Share Posted July 10, 2008 tuli pikkasen fiksailtua tota maali pintaa kuntoon.. oli aika pahasti päässy haalistumaan ja aika hyvää jälkeä tuliki.. talven aikana pitää maalauttaa toi nokkaluukku.. se on ihan hirveessä kunnossa.. Quote Link to comment
koltsu Posted July 17, 2008 Author Share Posted July 17, 2008 tässä mennään tällä hetkellä.. http://s80.photobucket.com/albums/j182/ ... 008871.jpg http://s80.photobucket.com/albums/j182/ ... 008869.jpg Quote Link to comment
koltsu Posted July 21, 2008 Author Share Posted July 21, 2008 pikku modaus noille takavaloille.. Quote Link to comment
Dalton Posted July 22, 2008 Share Posted July 22, 2008 Hyvin sopii nuo punaiset valot '71een ;) Quote Link to comment
mikan Posted July 22, 2008 Share Posted July 22, 2008 Muunit on paremmat kuin mankelit. Niitä näkeekin nykyään niin harvoin. t. Mika Quote Link to comment
koltsu Posted August 10, 2008 Author Share Posted August 10, 2008 Kyllä mä luulen että jää noi moonit pistämättä.. Eilen tuli laitettu noi irtovalkosit ja luomet kiinni.. ;) Aika hyvän näköiset.. vaikka itse sanonkin.. ;) Keulaa huuta alemmas.. :D Quote Link to comment
koltsu Posted August 10, 2008 Author Share Posted August 10, 2008 Hirmusesti samaa näköä Dalton sun kuplan kanssa.. ;) Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted August 11, 2008 Share Posted August 11, 2008 Jos tuossa luukussa ei oo rupea kun ihan tossa nokassa, niin ei kannata lähtee koko hoitoa maalaamaan. Punanen väri kun on kyseessä, niin hiton vaikee saada sävy täsmäämään edes vähänkään, eikä luukkuun mahdu välttämättä tekemään riittävän pitkiä häivytyksiä. Sen sijaan pikkunen paikkamaalaus, 2000 hiekkapaperi ja kiillotustahna saattaa tehdä aika hyvän lopputuloksen. Quote Link to comment
koltsu Posted August 11, 2008 Author Share Posted August 11, 2008 toi luukku on todella huonossa kunnossa.. maali irtoillut ja maali pinta on kuin telalla vedetty.. :D Quote Link to comment
koltsu Posted April 5, 2009 Author Share Posted April 5, 2009 Jepaa jee.. Taas alko uus ajokausi.. Perjantaina hain kuplan pois talvisäilöstä. Tällä viikolla olis tarkoitus käydä keiteleen koneessa vierailemassa,jos löytyis sopivat droppiolat. Jää vaan arvotukseks,että mahtuuko droppien jälkeen renkaat edessä kääntymään?? Onko jollain pistää kuvaa kuplasta mikä madallettu pelkästään dropeilla?? Säätökeulaa en meinaa vielä asentaa.. Kiitos ja anteeks. ;) Quote Link to comment
Fileas Posted April 5, 2009 Share Posted April 5, 2009 3½ vanne, 135-15 kumi http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/album_pic.php?pic_id=748 Quote Link to comment
koltsu Posted April 6, 2009 Author Share Posted April 6, 2009 Tuleeko se noin perkeleesti ulos.. :D Eli ei taida mahtua eteen noi mun mangelssit.. Quote Link to comment
Guest make1 Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 Katos tuolta www.vwkupla.tk ja sieltä uudet kuvat. Ite madalsin omaa kuplaa pelkillä droppiolilla ja ei ainakaa niiden osalta homma helpottunu. Olat vääntää vakio palloniveliä pirusti että niistä menee kumit heti rikki. Itellä vanteet 15" ats cupit ja ei mahtunu ees alle ilman 10mm spacereita. Quote Link to comment
koltsu Posted April 6, 2009 Author Share Posted April 6, 2009 Joo siltä näyttää.. Pitää varmaan laittaa eteen vakio vanteet ja taakse jotkuu käännetyt/levitetyt. :) Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 Olat vääntää vakio palloniveliä pirusti että niistä menee kumit heti rikki. Mitä se olka muka niveliä vääntää? Samoilla mitoilla se on noilta osin kun on vakiokin. Ilman mitään painoa keulassa ja kasaamisen jälkeen on nivelet aina tossa asennossa. Olikohan toi 6mm, mitä noi olat levittää? http://i117.photobucket.com/albums/o53/ ... 5_1533.jpg Quote Link to comment
koltsu Posted May 16, 2010 Author Share Posted May 16, 2010 Nostetaampa tätä pikkasen.. Jotain pientä tapahtuu taas.. Kupla sai vuoden leiman,dropit, vanteet, kapselit ja uudet renkaat hommattu. Vkloppuna hiekkapuhalsin ja maalasin vanteet..Eteen vakiot ja taakse tollaset käännetyt 6"leveet. Eteen 145/65 ja taakse 195/65. Jospa sitä nyt vihdoin ja viimein sais noi dropit asennettua.. Parit kuvat Quote Link to comment
Guest Wicu Posted May 16, 2010 Share Posted May 16, 2010 toi luukku on todella huonossa kunnossa.. maali irtoillut ja maali pinta on kuin telalla vedetty.. :D Mulla sentää maalattu pensselillä ^^ Quote Link to comment
koltsu Posted May 20, 2010 Author Share Posted May 20, 2010 Vanteet heitetty alle.. Loppu viikosta dropit jos jaksaa.. Quote Link to comment
Guest Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 Tähän asti nähdyistä ehdottomasti parhaan näköinen vanne/rengas-kombinaatio. Quote Link to comment
make76 Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 Sanoisin että takarenkaat pyörii väärään suuntaan... Muuten hyvä yhdistelmä. Make Quote Link to comment
Lasse Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 Eteen kun pistää droppiolat, tulee keula asiallisemmalle tasolle ja eturenkaat enempi ulos. Quote Link to comment
koltsu Posted May 22, 2010 Author Share Posted May 22, 2010 Sanoisin että takarenkaat pyörii väärään suuntaan... Muuten hyvä yhdistelmä. Make No perkele.. Omasta mielestä katoin pyörimis suunnan,,mut kiireessä tuli heitettyä alle.. ;) Quote Link to comment
koltsu Posted May 30, 2010 Author Share Posted May 30, 2010 Dropit tuli taisteltua tänään kiinni.. Kuskin puolelta nivelet lähti naputtelemalla,,mutta pelkääjän puolella joutu käyttämään jos jonkunlaisia puristimia yms.. Pitäis varmaan uutta iskaria laittaa,,ku mies porukalla pääsee joissain paikoissa raapimaan se vetosilmukka maahan.. :D Kuvat: uudet valkosivut täytyy pistää vielä tilaukseen.. On noi vanhat niin kärsiny.. Quote Link to comment
Guest Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 Täähän parantaa kuin sika juoksuaan... Alkaa näyttää todella onnistuneelta. Quote Link to comment
koltsu Posted May 31, 2010 Author Share Posted May 31, 2010 Thänks.. :) Ylimaalaus on tän kesän tai ens talven heiniä.. :) Jos tota tekniikkaa sais kanssa pikkasen päivitettyä joskus. Quote Link to comment
koltsu Posted June 3, 2010 Author Share Posted June 3, 2010 Jepa. Valkosivut löys paikkansa.. ;) Kivasti piristää muuten niin mustia vanteita/renkaita.. :) Quote Link to comment
ARTO Posted June 3, 2010 Share Posted June 3, 2010 Mun mielestä parempi/tyylillisesti enemmän tasapainossa ilman valkosivuja. Ennen valkosivuja sivu/etukulmalook persettä matalamman keulan kanssa jota täydennetty kapoisilla etukumeilla ja kohtalaisen muhkeilla takakumeilla antaa sellaisen voimaa uhkuvan lookin. Nyt valkosivujen kanssa look "särkyy" No, tämä on vain oma mielipiteeni. Quote Link to comment
mikan Posted June 4, 2010 Share Posted June 4, 2010 Mustakin musta on parempi. Ei sovi valkosivut seitkytlukuseen. Ilman lärpättimiä näyttää hyvältä, joskin luomet ehkä jättäisin myös talliin. t. Mika Quote Link to comment
toroidi Posted June 4, 2010 Share Posted June 4, 2010 Siisti pystylamppu. Oon varmaan nähny tän joskus livenä 205-pököttien saartamana... Quote Link to comment
Guest Wicu Posted August 8, 2010 Share Posted August 8, 2010 Mistäs löytyi taakse käännetyt vanteet? Teetitkös jossain vaiko mitäs. Itellä kans kuppelo huutaa taakse vähän leveempää rengasta ja keulaakin tarvis tontittaa mut sen hoidan vasta kun sais koneen iskuun. Quote Link to comment
koltsu Posted August 9, 2010 Author Share Posted August 9, 2010 Mistäs löytyi taakse käännetyt vanteet? Teetitkös jossain vaiko mitäs. Itellä kans kuppelo huutaa taakse vähän leveempää rengasta ja keulaakin tarvis tontittaa mut sen hoidan vasta kun sais koneen iskuun. Vannepajan käsialaa on nää vanteet.. ;) Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.