Guest Bubla Posted June 11, 2008 Share Posted June 11, 2008 Tämmönen kapistus tuli hankittua. Vuosimalli lienee sitten se -73, alustannumeron perusteella. Osto hetkellä (8.6.-08) oli kone jumissa, takarenkaat jumissa, avaimet hukassa, ruostetta jonnin verran, paperit hukassa... ja muuta pientä. Plussaksi näkisin että oli tässä perheessä, josta ostin, ollut uudesta saakka, varmaan lähes kaikki manuaalit joita auton mukana oli tullut oli tallessa, sisusta täysin ehyt. Nyt jo avaimesta käyntiin lähtevä. Paperi asiat etenee hitaasti mutta pääasie että sais kuntoon. Tarkoitus oli että tälle kesää ois saanu vielä kilpiin mut saas ny nähä. Ajattelin tilata alkuperäisen kilvenkin sitten kun se aika tulee.. :) Quote Link to comment
Guest Bubla Posted June 11, 2008 Share Posted June 11, 2008 kuvia ois juu, mut mihin mä niitä voisin laittaa.. oon vähä nyybi tällasten kanssa, sortsit vaan :) Quote Link to comment
-tipi- Posted June 11, 2008 Share Posted June 11, 2008 tos yläreunassa on kalleria. Quote Link to comment
hanski. Posted June 11, 2008 Share Posted June 11, 2008 kuvia ois juu, mut mihin mä niitä voisin laittaa.. oon vähä nyybi tällasten kanssa, sortsit vaan :) laitoin sulle privaa.... Quote Link to comment
Guest Bubla Posted June 11, 2008 Share Posted June 11, 2008 koitetaas... hitsi ku vaan ois kunnon yhteys ni kaik ois pal helpompaa... :) Quote Link to comment
Guest Bubla Posted June 12, 2008 Share Posted June 12, 2008 Meinaspas olla takaset kyllä jumeksessa ku ei oo yli 10 vuoteen ajettu.. mut irtoshan lopussaki.. Ja ekka kilometri kruisattu... :) Tuntuu että jarrutkin alkaa kuite pelaan että ei oo niiku mitää rikki, mut ohan sinne uusittava varmaan kamaa aikalailla... Pakkivalot ei pelaa, missähän lie katkaisija? Muuten kaikki pelittää. Quote Link to comment
hanski. Posted June 12, 2008 Share Posted June 12, 2008 vaihdelaatikon etureunassa, siellä auton alla...on anturi pakkivaloille... Quote Link to comment
Guest Posted June 14, 2008 Share Posted June 14, 2008 ja osassa malleja on pakkivalot,mutta silti niitä ei ole koskaan kytketty.eli välttämättä ei löydy katkaisijaa lootasta. Quote Link to comment
NordBling Posted June 14, 2008 Share Posted June 14, 2008 Jos on hidas yhteys, ei kannata lähettää noin isoja kuvia. Joku 600x800 pixeliä on sopiva koko palstalle, ei venytä kaikkia muita tekstejä. Esim Irfan View on pieni ja simppeli softa kuvien katseluun ja pienimuotoiseen muokkaukseen. Mutta! Tsemppiä projektiin, kuplailu on symppistouhua. Quote Link to comment
Guest Bubla Posted June 14, 2008 Share Posted June 14, 2008 No oisinhan mää niitä pienentäny ku osaisin.. :) pitänee vähä harjotella ja ehtiä joku soppeli ohjelma siihen hommaan... käyneekö yks kuvankäsittely ohjelma joka tuli kameran mukana, pitänee tutkia. (pystyskö joku muu pienentään noita kuvia mun puolesta) Mutta ollaan sitä Bublaa harrastettu tänäänkin. Tankin jouduin käyttään irti kun pikksen tihuutti pentsiiniä läpi. Samalla etuakselistoa tsekkailin ja ihan ok kuntoiselta näytti, ei ruostereikiä havaittavissa muualla kuin vararenkaan kotelossa. Quote Link to comment
Marko Posted June 14, 2008 Share Posted June 14, 2008 http://www.irfanview.com/ Tuolta lataat ohjelman kuvien pienentämiseen. Kevyt ja toimiva softa. Quote Link to comment
Guest Bubla Posted June 14, 2008 Share Posted June 14, 2008 Dodiin... Uusia kuvia, paremman kokoisia... Kiitos hanskille... :) Quote Link to comment
Guest Bubla Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 Dodii.. Nyt on paperit kunnossa, käsittääkseni. Yli 2kk meni kun AKE:lta tilasin rek.otteen kopion. Pitää vielä epäluuloisena ihmisenä käydä näyttään kaikki paprut konttorilla että onhan ne varmasti nyt passelit, perikunnan luovarit ym. Eipä tälle muuta ole kerinnyt tehdäkkään, työt haitannu tehokkaasti kaikkia harrastuksia. Äänenvaimentajaakaan en ole paikalleen kerinnyt laittaa kun yks ruuvi alko ahistaan. Mielessä jo käynyt että pitäiskö myydä hyvän kotiin jossa olisi tarjota aikaa, vai laittasko naftaliiniin odottamaan vaikka eläkepäiviä.. :) Quote Link to comment
Guest Bubla Posted October 1, 2008 Share Posted October 1, 2008 Dodii.... Homma nytkähtänyt käyntiin kuitenkin! Olen käynyt jarrut läpi, oli muute yllättävän hyvässä kunnossa kaikki ja helposti avattavissa, oli niin hyvässä tervassa kaikki paikat.. :) Isäntä alkoi koria laittamaan siinä samalla. Lokasuojat odottaa irroitettuna vuoroaan. Ehki tämä tästä kuitenkin, jopa tälle syssyä sittenkin saapi insinöörille käydä näyttämässä! Quote Link to comment
Guest Posted October 1, 2008 Share Posted October 1, 2008 no se olis kiva,sillä kyllä nämä 70 lukusetkin rupee katoamaan jo melko pian mitä seurattua on tullu.eli kaikki mitä pelastettavissa on on hyvä sillä uusia näitäkään ei enää tehä:( Quote Link to comment
Guest Posted October 1, 2008 Share Posted October 1, 2008 no se olis kiva,sillä kyllä nämä 70 lukusetkin rupee katoamaan jo melko pian mitä seurattua on tullu.eli kaikki mitä pelastettavissa on on hyvä sillä uusia näitäkään ei enää tehä:( Juu mekin ollaan koitettu pitää hengissä tuota yhtä -72:sta vaikka välillä hieman vastenmielistä onkin, ja noilla makaavalamppuisilla ajelee mielummin. Pienet peltifiksaukset taannoin karkas käsistä totaalisesti ja sitämyöten nousikin jo kynnys huomattavasti härvelin mahdollinen hukkaaminen. Olkoon vaan mun puolesta, eipä tuo hirveesti leipää pyydä, vaikka kone aiheuttaakin mysteerisine voimanpuute ongelmineen murheita. No pitänee ottaa kone talvella auki ja tutkia tarkkaan joka palikka, vaikka tuolla vasta ajettu n. 2-3000km. Mutta se siitä ;o) Quote Link to comment
Guest Bubla Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 Voi hyvänen aika että nuo paperi asiat on sitte hankalia, aina, ihan sama minkä viraston kanssa pelaa.. Kävin eilen näyttään konttorilla kaikki planketit mitkä minulla oli ja eihän se perunkirja ollut riittävä... VOIH! Tänään sit soitin myyjälle ja onneksi hänellä oli käyntiä kylillä ja tallessa koko perukirja niin mentiin pankkiin ja otettiin viimesenpäälle virallisia kopiota. Tarvii siis aina luettelon perillisistä, sekä siitä sivusta kopion jossa mainitaan onko kapistus jollekkin ehki testamentattu, sekä niistä sivuista jossa on kaikkien osallisten allekirjoitus että perukirja on hyväksytty. Ihan näin vaan informaatioksi jos jollekkin sattuu vastaava tilanne tulemaan. Nyt se on sitte ihan varppi mun kampe! Tilasin myös alkuperäisin tunnuksin kilven, joka sattumoisin on myös mustapohjainen. HYVÄ! Tuleva KE-139 Ehki ensiviikolla kuvia jossa on koriin ruiskuteltu vähän väriäkin... Quote Link to comment
Guest Rampe Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 ja osassa malleja on pakkivalot,mutta silti niitä ei ole koskaan kytketty.eli välttämättä ei löydy katkaisijaa lootasta. mulla kans 1300s kupla ja ei toimi pakkivalot, johdot roikkuu laatikon luona mut en vielä hoksannut paikkaa niille. konttorilla napis että pitäs toimia kun ovat siihen asennettu mutta vuosimallissa eivät pakolliset ni päästi lopultä läpi Quote Link to comment
Guest Bubla Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 ja osassa malleja on pakkivalot,mutta silti niitä ei ole koskaan kytketty.eli välttämättä ei löydy katkaisijaa lootasta. mulla kans 1300s kupla ja ei toimi pakkivalot, johdot roikkuu laatikon luona mut en vielä hoksannut paikkaa niille. konttorilla napis että pitäs toimia kun ovat siihen asennettu mutta vuosimallissa eivät pakolliset ni päästi lopultä läpi Mjoo siis ku otin takavalot pois ni ei siellä ollu polttimollekkaan paikkaa että ois ikinä ollutkaan... Eikä siis tietenkään johtoja tai mitää.. eli nou panik.. :) Mulla oli joskus -76 bimmeri ja siinä heittäysi toimimattomaks ni meidänkatsuri sano että ei ne tuon ikäsessä tarvikkaan välttämättä toimia. Quote Link to comment
Racing Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 ja osassa malleja on pakkivalot,mutta silti niitä ei ole koskaan kytketty.eli välttämättä ei löydy katkaisijaa lootasta. mulla kans 1300s kupla ja ei toimi pakkivalot, johdot roikkuu laatikon luona mut en vielä hoksannut paikkaa niille. konttorilla napis että pitäs toimia kun ovat siihen asennettu mutta vuosimallissa eivät pakolliset ni päästi lopultä läpi Pakkivalon anturi kuuluu olla vaihdelaatikon etupään kopassa jossa etukannatinkin. Quote Link to comment
Guest Rampe Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 ja osassa malleja on pakkivalot,mutta silti niitä ei ole koskaan kytketty.eli välttämättä ei löydy katkaisijaa lootasta. mulla kans 1300s kupla ja ei toimi pakkivalot, johdot roikkuu laatikon luona mut en vielä hoksannut paikkaa niille. konttorilla napis että pitäs toimia kun ovat siihen asennettu mutta vuosimallissa eivät pakolliset ni päästi lopultä läpi Pakkivalon anturi kuuluu olla vaihdelaatikon etupään kopassa jossa etukannatinkin. täytyy tsekata talven aikana Quote Link to comment
Guest Bubla Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Dodii... Johan on maalia pinnassa juu, lokarit on vielä vaiheessa. Verekset vanteet on myös maalattuna ja pitää alkaa kahteleen niihin kumeja. Quote Link to comment
Guest Bubla Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 opettelempas samalla käyttämään tota kuvakäsittely ohjelmaa... Quote Link to comment
Guest Bubla Posted June 24, 2009 Share Posted June 24, 2009 Johan se kesä alkoi näilläkin korkeuksilla. Kuplan laitto halutkin heräsi samalla. Lokasuojat saapi todennäkösesti värin päälle huomenna, siis 24.6. Huomenna pitänee käydä myös kyseleen saiko rengastoimittaja kumekset hommattua. Jarrulevyt vaihdoin kun oli niin ruokottoman rumat, ruosteessa. Toisen yläpallonivelen kumes on rikki ni ostin molemmin puolin uudet nivelet...ihan vaan varmuuden vuoksi molemmat.. 11.7 on Oulujärvi cruising tai jotai Ruununhelmessä, sinne ois tarkootus viedä Bubla näytille.. :) Quote Link to comment
Guest Bubla Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 Hep. Hankuukit oli kaupansetä tilannu Bublaan, 165/80-15, hintaa 240 vanteelle laitettuna + uudet venttiilit, ei ollenkaan paha ku rahalla kuite sai... :) Niin ja lokasuojat on maalattuna ja nivel vaihettuna... huomenna alkaa parsimaan kokoon kapistusta! Quote Link to comment
Guest Bubla Posted June 26, 2009 Share Posted June 26, 2009 Vielä jotain näpläystä jäljellä, suurin homma käsijarruvaijereiden sovittaminen, kun sattuivat myymään liian pitkät... Quote Link to comment
Guest Bubla Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Kits kits vaan, oon koittanu naisen hellää kosketusta antaa sille.. hihi.. Puskureihin pitäs oikeestaan saada uudet kuosit, aika happamat on. Nyt n. 200km ajelun jälkeen ei havaittavissa muuta oiretta paitti ettei lämpökanavia saa kii, jaloille tulee KUUMAAAA!! No mut tutkitaanpas sitä sit huomenissa.. :) Quote Link to comment
hessu ss Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 erittäin tyylikäs pystylamppu :D Quote Link to comment
jonte Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 Hieno on tosiaankin, iso peukku siitä että joku jaksaa laittaa noita 70-lukulaisiakin. Tuollaista 1300S:ää olen pitkään itse haaveillut, lisäksi pussihousuihmisenä arvostan orkkiskuntoa. Quote Link to comment
Guest jukka nurmo Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 on se kyllä hieno väri varsinkin kun kuuluu oikeasti tuohon autoon. hienoa työtä. Quote Link to comment
Guest Bubla Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Sillo ku ostin ton ni väri ei oikein tuntunu oikeelta, kun en tienny kuplista mitää. Mut sit ku huomasin/ mulle kerrottiin että tää onki vähä tämmötti erilainen, sisusta tosi hyvä, ajettu 81400km, muutenki alkuperäsessä kuosissa aikapitkälle.. No siitähän se ajatus sitten lähtikin että mukaillaan alkuperäisyyttä vaikkei museointi olekkaan mielessä, mut mahtaa olla helpompi myydä jos sille päälle sattuu. :) Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.