Oksa Posted September 28, 2011 Author Posted September 28, 2011 77mm männät, 7 milliä pitäs tulla alkuperästä leveämpi. Laita nyt samalla edes 85.5/87:at niin ei kaduta myöhemmin, kun pitkäiskuakselikin on ;-) Aluksi oli suunnitelmissa tehdä isommilla männillä, mut ajattelin et jos kokeilis jotain erilaista. Oli vielä hyvät 77mm pytyt ja männät varastossa, niin siitä se ajatus lähti. Lohko, akseli, vauhtipyörä ja paineasetelma meni tänään koneistamoon, ens viikolla pitäs saada takasin. Quote
Oksa Posted November 30, 2011 Author Posted November 30, 2011 Palataanpa tähänkin taas. Yllättävän paljon joutu lohkoon tekemään tilaa, jotta sai ton pitemmän iskun sopimaan. Pitäs alkaa tekemään imusarjaa. Mitens tossa vaakaputken ja pystyputken liitoskohdassa, voiko noi putket liittää toisiinsa ihan suoraan, vai tökkääkö ilman kulku siinä liikaa? Mahtaisko vaatia jonkun pyöristyksen liitoskohtaan? Quote
Ketsa Posted November 30, 2011 Posted November 30, 2011 Eipä taida hirveästi vaikuttaa virtaukseen onko putkien liitoksessa pyöristys vai ei. Porsaaseen on tarjolla poikkiputken puolelle aftermarket virtauksenohjainta ja tuollaisen parantavaan vaikutukseen minäkin olen valmis uskomaan... http://www.pedrosgarage.com/Site_2/TechnoTorque.html Quote
jrasi Posted November 30, 2011 Posted November 30, 2011 Noita porsaiden y-paloja myydään muuten ihan kohtuullisella rahalla... Tais parhaimmillaan olla $1500 alumiinisesta valukäikäleestä, jonka joku Horst on aikanaan laskenut/mutuillut hyväksi. Olihan siinä parit alipaineliittimetkin... Quote
Oksa Posted December 1, 2011 Author Posted December 1, 2011 Eli halpaa kuin saippua :D. Enköhän mää laita noi putket sitten tollasinaan yhteen. Quote
Oksa Posted December 7, 2011 Author Posted December 7, 2011 Jep, imusarja alkaa olemaan valmis, vähän vaatii vielä viimeistelyä. Tein sittenkin ton pystyputken 50 millisestä putkesta. Sitten olisi yksi kysymys stefallisesta hihnapyörästä. En löytäny mistään asennusohjeita ja on jäänyt epäselväksi, et tuleeko sen kanssa kuitenkin se alkuperäinen "loiskeprikka" lohkoon? Vai jääkö se pois? Janne. Quote
Oksa Posted December 11, 2011 Author Posted December 11, 2011 Ookke, jätän sen prikan sinne. Kiitokset selvennyksestä. Quote
Oksa Posted March 14, 2012 Author Posted March 14, 2012 Palataanpa tähänkin taas. Alakerta on nipussa ja testailin vielä että apulaitteet sopii paikoilleen. Nokaksi laitoin sittenkin CB:n "cheater"-nokan ja keinuiksi 1.25:set. Lambdan asennus tuottaa vähän päänvaivaa, kollektoriin ei kait kannata laittaa. Mitäköhän tossa pöntössä on sisallä, jos sen laittais siihen? Quote
jrasi Posted March 14, 2012 Posted March 14, 2012 Kai se tossa pöntössä toimii, varsinkin jos on lämmitettävä anturi, eikä tuo pönttö ole villaa täysi. Quote
metake Posted March 15, 2012 Posted March 15, 2012 CB:n "cheaternokka"? 2280 Eagle Racing Cam - Adv. Duration 274° / Dur. @ .050" 222° / Lift @ cam .359" / Lift w/1.1:1 Rocker Arms .394" $78.95 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.