Jump to content

Empin kaasuttimista


Recommended Posts

Eli minkälaisia noi kaasuttimet ovat laadultaan ?

 

että onkos läppien akselit kesän ajon jälkeen väljät jne jne..

 

ja eikös noi ole webrun kopioita?

 

ulkomailla näyttäis hinta taso oleva ihan järkevä alle 500$

 

C13-47-7319-2.jpg

Link to comment
Guest vellu

Yhtä Ähtäri juttu kun Sonderissa se astin lauta, mikä on muuten hieno. Yhdessä vehkeessä kyseiset bing bong empi kaasarit. Toinen kesä lähdössä noilla ja ei toistaiseksi ongelmia. Tosin kun ne laittaa kannattaa käydä penkissä säätää ja ei kannata uskoa mitä niissä suuttimissa lukee. Suuttimien koot ei ainakaan meillä pitänyt paikkaansa. Koot heitteli vaikka oli samat arvot molemmissa niin toisella puolella oli todellisuus oli toista. Suuttimien osalta ne ei siis ollut ainakaan tarkat.

Link to comment

Itsellä ei tällasta näin hienoa settiä ole kuin tässä kuvassa, mutta tollanen yksikurkkuinen versio empiltä. Kommenttina siitä sanottakoon, että vivusto oli ihan susi! (Siis todellakin 1 kurkkuinen satsi. Kuvassa näkyvässä satsissa on varmaan ihan oikea vivusto.) Nyt reilu 6000km ko satsilla ajettu ja vivuston vaihdon jälkeen satsi vaikuttaa oikein käyttökelpoiselta tällaiseen peruspöristelyyn.

 

joopa joo :D

 

mutta käykös noihin sitten noi weberin tai dellorton varaosat?

Ainakin tähän 1kurkku satsiin käy webrun suuttimet.
Link to comment

Eiks ne silloin oo aitoja webereitä jos niissä lukee rungossa weber empin sijasta :)

 

10085.jpg

 

Onhan nuo vähän tyyriimmät kuin empit, mutta itse laittaisin 200-300 euroa, jotta saisi aidot weberit. Laatu webereissä on hiukan parempi ja tasaisempi. Tietysti jos olisi valittavissa vielä dellorto drla, tykkään niistä enemmän kuin idf:stä.

Link to comment
Guest Mikal

Eikös vanhanliiton weeberit ole tehty italiassa, ja nää nykyiset tehdään espanjassa ja empiä tietty kiinassa. Minkähän takia Dellorto lakkas tekemästä tuplakaasareita, kun käytetytkin menee kuin kuumille kiville?

Link to comment
Eikös vanhanliiton weeberit ole tehty italiassa, ja nää nykyiset tehdään espanjassa ja empiä tietty kiinassa. Minkähän takia Dellorto lakkas tekemästä tuplakaasareita, kun käytetytkin menee kuin kuumille kiville?

 

Muutaman hassun tuhannen ilmavaivaisen Volkkaristin kaasaritarpeet eivät taida pitää kokonaista kaasarituotantolinjaa kannattavana pisneksenä isolle tuotevalmistajalle.

 

Olisko yksinkertaisesti kaasareista ruiskuihin siirtyminen vaikuttanut tellorton päätöksiin...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...