-tipi- Posted February 14, 2005 Author Share Posted February 14, 2005 Vapaata keskustelua: Juu 9300, spacen painaminen aiheutti sen että kursori lähti vislistämään textin loppua kohti, eikä pysähtyny millään. Paskan myivät. No tänään pitäs tulla DSL himaan. Yeah right, pitää varmaan operaattorin lupaukset asennuksesta paikkansa. Saitko Jari henkee siihen supertietokoneeseen (AMD500Mhz)? Quote Link to comment
-tipi- Posted February 14, 2005 Author Share Posted February 14, 2005 henk koht mielipiteeni on ettei kupla tarvii vakiota kummempia levyjarruja. Keula menee lukkoon niilläkin jo hyvin pienellä voimalla. Ei se tehokkaamilla levyjarruilla pysähdy yhtään sen paremmin, lukkoon ne vetää täsmälleen samassa tilanteessa. Vielä näistä mun hengen pelastaneista kommenteista. Kun oon leimaamassa 150hp myllyä kuplaani, niin pyydän sit katsarin soittaan sulle, voit sit vakuuttaa niille et kyl ne vakiojarrut riittää ;oP -ärtodlare- Quote Link to comment
Lasse Posted February 14, 2005 Share Posted February 14, 2005 Jos ei "apu" kelpaa niin eikös esim. saksassa myydä valmiita jarrusarjoja ? Oikein tais olla TUV:t sun muut kunnossa ? Tilaa sieltä ja pistä kiinni, mitäs täällä persaukisten hölinöitä selailet ? Edit: esmes täältä löytyy: www.kerscher-tuning.de Quote Link to comment
-MITO- Posted February 14, 2005 Share Posted February 14, 2005 37-974 KERSCHER LEVYJ.SARJA TAAKSE N.AKS 5x130 871,33 Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted February 14, 2005 Share Posted February 14, 2005 Kun oon leimaamassa 150hp myllyä kuplaani, niin pyydän sit katsarin soittaan sulle, voit sit vakuuttaa niille et kyl ne vakiojarrut riittää Katsuri tossa tapauksessa kattoo vaan, että jarrut ja moottori on lupien mukaiset. Vai ootko kenties johonkin toisen valtioon menossa katsastamaan? Kerro sit ihmeessä kun oot saanu luvat 150hp koneelle kuplaan. Quote Link to comment
mikan Posted February 14, 2005 Share Posted February 14, 2005 Ei 150 hepan kone mitään lupia tarvi. Rajanahan on se 7 kg/kW, joten jos painoa on 772 kg, niin laillista on virittää 150 heppaa ja ihan vakiojarruilla. Kokemuksesta voin sanoa että pääsääntöisesti katsastusmiehet tykkää nopeista kuplista. :-) t. Mika Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted February 14, 2005 Share Posted February 14, 2005 Ainiin toi sääntö.. Hitto kun on luvanvarainen kone, niin ei voi viritellä.. Quote Link to comment
JaniM Posted February 15, 2005 Share Posted February 15, 2005 Miten niin ei voi viritellä? Kyllähän sitä voi viritellä samanlailla kuin muitakin. Quote Link to comment
-tipi- Posted February 15, 2005 Author Share Posted February 15, 2005 Onkos kellään menny läpi hakemus nykysäädöksin, jossa toi 7kg/kW alitetaan? Tai siis liekö joku jo kysyny AKE:lta onko tuo mahdollista. Noh pitää eka saada kone läjään ja penkkiin, ja vasta sit murehtia painoansa... Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted February 15, 2005 Share Posted February 15, 2005 Miten niin ei voi viritellä? Kyllähän sitä voi viritellä samanlailla kuin muitakin. Paavola vaan puhu moistam, että ei saa luvanvaraista virittää. Anto tosi kitsaasti laittaa ruiskun siihen. Ja mie muistelisin, että ton teho/paino säännön suhteen luvanvarainen moottori on samalla linjalla kun ahdettukin. Mut eihän siintä tarvii kenellekään kertoa, että mitä virittää. Ei siintä saa edes sakkoja ja penkin kautta lappu kourassa konttorille kun menee, niin saa taas ajaa.. Quote Link to comment
JaniM Posted February 15, 2005 Share Posted February 15, 2005 Voithan sinä vaihtaa nokkaa, kansia, kampea, veivejä ja ruuttaaa mikäli ei ole tarkasti määritetty. Ja kyllähän toi K-jetti aika pitkälle piisaa. Iskutilavuutta et saa muuttta ja moni venttiilikantta et voi laittaa. Vai eikö muka saa katsastuksen jälkeen virittää? Tätä ennen tietenkin teholappu vai pitääkö sun sellanen tehdä? Tietenkin minkälainen lupa sulla on, riippuu aika pitkälle mitä saat tehdä. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted February 15, 2005 Share Posted February 15, 2005 Käytännössä miulla on lupa olla ei alkuperäinen pakosarja ja itseasiassa on pakko olla ja sitten k-jetti. Teholappu pitää näyttää, että on 68hp tai alle eli siis sarjan vaihto ja ruisku ei sais lisätä tehoja. Kyllähän tosta menee vielä kampi, veivit, nokka ja syltyt vaihtoon, mutta enhän mie siintä katsastusmiehelle kerro.. Quote Link to comment
Ketsa Posted December 21, 2005 Share Posted December 21, 2005 Onko joku käyny hiljan motonetistä kysymässä noita aten talbotti- satuloiden saatavuutta? Saldot näyttää edelleen nollaa. Quote Link to comment
-tipi- Posted December 21, 2005 Author Share Posted December 21, 2005 Koivunen tuo kyllä uusia maahan. Quote Link to comment
Ketsa Posted December 21, 2005 Share Posted December 21, 2005 Ok. Kiitokset tiedosta. Quote Link to comment
Guest Posted December 22, 2005 Share Posted December 22, 2005 Koivunen tuo kyllä uusia maahan. Ei taida tuoda enää... Yhden satulan sain kesällä tilattua (ilmeisesti sekin oli viimeinen lajiaan, eikä kuulemma tule lisää), toisen puolen satuloita pitäisi(!) tulla ilmeisesti pieni erä, mutta toimitus on vaan viivästynyt... Quote Link to comment
-tipi- Posted December 22, 2005 Author Share Posted December 22, 2005 Ahaa, itse ostin vielä keväällä. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.