Tomppa Posted February 11, 2005 Share Posted February 11, 2005 Olisko päheet? Kokemuksia? (väittävät ikuisiksi...) http://www.lnengineering.com/lifters.htm Juu ja onhan niillä muutakin hauskaa rojua..heh. Quote Link to comment
Racing Posted February 11, 2005 Share Posted February 11, 2005 Varmasti vois olla mutta...Mutta 465$ Nostajista huh huh!!! Kun volsun koneella jaksaa just ajaa varmaan pari kesää max. samalla kokoonpanolla niin mulle on ainakin sama vaikka sinne laittaa muutaman kympin nostajat ja vaikka ne vähän kuluukin ja syö nokkaa ( vaikka näinkin käy harvoin jotta nokka kerkee menee pilalle) niin uusi nokka ja nostajat on noin 100 euroa... Quote Link to comment
Tomppa Posted February 11, 2005 Author Share Posted February 11, 2005 Jep, onhan toi rasvanen hinta. Kotiovella noi olis abaut 500 euroa, joten on siinä sitten nostajan oltavakin laadukas... tosin, kun koneeseen lyö muutenkin 5-6000 euroa, niin silloin olisi hyvä, jos ei paukkuisi nostajista/nokasta ihan heti. Kiihdyttelijöille nää vois olla kyllä aikast hyvät, kun nokat ja nostajat on muutekin kovilla (ärpeeämmät ylhäällä) Sellasta silppua rikkoutuneista nostajista kuitenkin saattaa koneeseen levitä, että on paljon muutakin pian pilalla.. :( Mutta turhaan mä tässä mutisen, kyllähän sä nyt noi jutut tiesit ;) On ne kyllä katukoneeseen aika turha sijoitus, mut olishan se päheetä voida sanoa, että mun koneen nostajatkin maksaa enemmän kuin toi sun vuoden 85 Golffi ;) Joo, tarjoshan toi sama firma tuolla sivuilla mäntäpyttysarjaa yli 2000 taalan hintaan :) Quote Link to comment
Racing Posted February 11, 2005 Share Posted February 11, 2005 Joo kiihyttely-äijille olis varmaan kovat pelit kun nostajat on tosi kovilla ->Jäykät jouset,isooot venttiilit ja kovat kierrokset. Halvoissa alkuperäistyyppisissä tarvikenostajissa on pintakarkaisu p..ceestä. Normaaleja ohuella lautasella olevia Scatteja en laita enää ikinä. Aihetta ja vähän sen sivusta onko kukaan kokeillut niitä Scatin nostajia joissa on se öljyreikä keskellä? Heh..Olishan se kiva sanoa jotta nostajat maksaa enemmän kun sun 85 golffi...niinpä..joskus oikein vituttaa kuinka paljon noihin vanhoihin paskoihin saa uppoamaan rahaa!! Kohta voi sanoa jotta mun kuplan pelkkä moottori maksoi enemmän kun sun 325 bemari! Mutta voishan ne rahat juodakkin ja siitä ei jäisi kun krapula,joten mielummin ne investoin vaikka harrastukseen. Quote Link to comment
mikko k Posted February 12, 2005 Share Posted February 12, 2005 Ennemmin siirtyy käyttämään 4vena-tekniikkaa, kun sijoittaa tuota hintaa nostajiin, toisaalta ne on aivan saakelin kevyt. Putkulan kuva mänt, salaisuudet on ny paljastettu! :) Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted February 12, 2005 Share Posted February 12, 2005 limbach käyttää noita lentomoottoreissaan. Ja porschessahan nuo o ollu kautta aikain, tosin kolmella eri pinnoitemateriaalilla. Quote Link to comment
Tomppa Posted February 12, 2005 Author Share Posted February 12, 2005 Jep, tuota pyttyä myydään juuri siinä 2000 taalan sarjassa :) Materiaalinsa vuoksi tuo luovuttaa lämpöä neljä kertaa paremmin kuin joku Mahlen perussetti -> kone viilenee etvaksen verran helpommin. Quote Link to comment
Ketsa Posted February 12, 2005 Share Posted February 12, 2005 Hassun tuntuinen tuo Mikon putki, kun näyttää ihan sylinteriputkelta, mutta paino on ihan väärä ;-) Quote Link to comment
Guest Posted February 12, 2005 Share Posted February 12, 2005 asiallisinta ilmamoottoritavaraa Pauterin tuotteiden ohella mitä vähäänaikaan olen kädessä pitänyt. Quote Link to comment
mikko k Posted February 12, 2005 Share Posted February 12, 2005 ;-D Saattavat olla vielä hieman paremmat kuin porsaan omat, kun antavat näille elinikäisen takuun!! Quote Link to comment
Marko Posted February 13, 2005 Share Posted February 13, 2005 Mikä ON tuotteen elinikä jos niillä on elinikäinen takuu:D:D:D Quote Link to comment
Guest Posted February 13, 2005 Share Posted February 13, 2005 Mikä ON tuotteen elinikä jos niillä on elinikäinen takuu:D:D:D Elinikäinen takuu: Kun tuote hajoaa, takuu raukeaa ;) Ei vaan, olen LN engineeringin touhuja seurannut silloin kun he aloittivat, puolituttua porukkaa mukana ja erittäin kärsivällinen (ja kallis) kehitystyö taustalla.. en ole tosin pitkään aikana pitänyt yhteyttä. Laatu on taatusti kohdallaan. Jan Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted February 13, 2005 Share Posted February 13, 2005 Niin takuuhan ei kata normaalia kulumaa, vaan mahdollisesta valmistusvirheestä johtuvat vauriot. Onhan Cannondalen pyörilläkin elinikäinen takuu ensimmäisellä omistajalla. Tai ainakin rungolla on. Quote Link to comment
mikko k Posted February 13, 2005 Share Posted February 13, 2005 Mikä ON tuotteen elinikä jos niillä on elinikäinen takuu:D:D:D Nämä ei ensinnäkään juuri kulu. Huippukova pinnoitus vaatii mm. timantilla hoonauksen. Sylinterit ovat numeroin yksilöityjä ja seuranta on olemassa. Takuu ei tietenkään kata jos ajat paskoilla männillä tai veiveillä ja ne särkyessään särkee syltyn. Kattaa myös seuraavat omistajat, ei vain ekaa, kuten jotkut laaduttomat fillarit???? :D Quote Link to comment
mikko k Posted February 13, 2005 Share Posted February 13, 2005 Niin ja siihen alkuperäiseen nostinasiaan, että ei niitä tosiaan tarvita..... HEHEHEHEH!!!! ;-D Neljän venan kuva mänt, ne salaisuudet mänt jo... :) Quote Link to comment
mikan Posted February 13, 2005 Share Posted February 13, 2005 Niin ja siihen alkuperäiseen nostinasiaan, että ei niitä tosiaan tarvita..... HEHEHEHEH!!!! ;-D 4 venaa per pytty, eikä nostimia. Öööö..... t. Mika Quote Link to comment
mikko k Posted February 14, 2005 Share Posted February 14, 2005 Niin ja siihen alkuperäiseen nostinasiaan, että ei niitä tosiaan tarvita..... HEHEHEHEH!!!! ;-D 4 venaa per pytty, eikä nostimia. Öööö..... t. Mika Alkuperäisiä eikä keraamisia nostimia tarvita......... ;-D Quote Link to comment
mikan Posted February 14, 2005 Share Posted February 14, 2005 Alkuperäisiä eikä keraamisia nostimia tarvita......... ;-D Kuplassa? Uskon kun näen. :-) t. Mika Quote Link to comment
Tomppa Posted February 14, 2005 Author Share Posted February 14, 2005 Venakoneisto hihnavetoisena, yläpuolisella nokalla??? Quote Link to comment
Ketsa Posted February 14, 2005 Share Posted February 14, 2005 Pneumaattinen venttiilikoneisto?!? Quote Link to comment
mikan Posted February 14, 2005 Share Posted February 14, 2005 2T-kone mutta kannessa 4 venaa aina kiinni? ;-D Tai sit vaan Golfin 16V persiiseen kiinni... t. Mika Quote Link to comment
Ketsa Posted February 14, 2005 Share Posted February 14, 2005 CLIP*Tai sit vaan Golfin 16V persiiseen kiinni...*CLIP Starttimoottoriksi? Quote Link to comment
Guest Posted February 14, 2005 Share Posted February 14, 2005 neliventtiilinen 2-tahtikone?? eli Detroit Diesel vai?? :) V16 motissa on aika monta pakovenaa...... :) Quote Link to comment
mikko k Posted February 15, 2005 Share Posted February 15, 2005 No juu, salaisuudet paljastui, 16v golffin perässä vedetään narulla pneumaattista venttiilikoneistoa, jne, jne.... :)) Tai kuten teknarin tekniikkaboxissa oli uudesta gti kolffista että: neljä sylinteriä venttiiliä kohden!!!! TM 02/05 s. 29. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.