Jump to content

Keraamiset nostajat


Recommended Posts

Posted

Varmasti vois olla mutta...Mutta 465$ Nostajista huh huh!!! Kun volsun koneella jaksaa just ajaa varmaan pari kesää max. samalla kokoonpanolla niin mulle on ainakin sama vaikka sinne laittaa muutaman kympin nostajat ja vaikka ne vähän kuluukin ja syö nokkaa ( vaikka näinkin käy harvoin jotta nokka kerkee menee pilalle) niin uusi nokka ja nostajat on noin 100 euroa...

Posted

Jep, onhan toi rasvanen hinta. Kotiovella noi olis abaut 500 euroa, joten on siinä sitten nostajan oltavakin laadukas... tosin, kun koneeseen lyö muutenkin 5-6000 euroa, niin silloin olisi hyvä, jos ei paukkuisi nostajista/nokasta ihan heti.

 

Kiihdyttelijöille nää vois olla kyllä aikast hyvät, kun nokat ja nostajat on muutekin kovilla (ärpeeämmät ylhäällä)

 

Sellasta silppua rikkoutuneista nostajista kuitenkin saattaa koneeseen levitä, että on paljon muutakin pian pilalla.. :(

 

Mutta turhaan mä tässä mutisen, kyllähän sä nyt noi jutut tiesit ;)

 

On ne kyllä katukoneeseen aika turha sijoitus, mut olishan se päheetä voida sanoa, että mun koneen nostajatkin maksaa enemmän kuin toi sun vuoden 85 Golffi ;)

 

Joo, tarjoshan toi sama firma tuolla sivuilla mäntäpyttysarjaa yli 2000 taalan hintaan :)

Posted

Joo kiihyttely-äijille olis varmaan kovat pelit kun nostajat on tosi kovilla ->Jäykät jouset,isooot venttiilit ja kovat kierrokset.

 

Halvoissa alkuperäistyyppisissä tarvikenostajissa on pintakarkaisu p..ceestä. Normaaleja ohuella lautasella olevia Scatteja en laita enää ikinä.

 

Aihetta ja vähän sen sivusta onko kukaan kokeillut niitä Scatin nostajia joissa on se öljyreikä keskellä?

 

Heh..Olishan se kiva sanoa jotta nostajat maksaa enemmän kun sun 85 golffi...niinpä..joskus oikein vituttaa kuinka paljon noihin vanhoihin paskoihin saa uppoamaan rahaa!! Kohta voi sanoa jotta mun kuplan pelkkä moottori maksoi enemmän kun sun 325 bemari! Mutta voishan ne rahat juodakkin ja siitä ei jäisi kun krapula,joten mielummin ne investoin vaikka harrastukseen.

Posted

Ennemmin siirtyy käyttämään 4vena-tekniikkaa, kun sijoittaa tuota hintaa nostajiin, toisaalta ne on aivan saakelin kevyt.

 

Putkulan kuva mänt, salaisuudet on ny paljastettu! :)

Guest Toheltaja
Posted

limbach käyttää noita lentomoottoreissaan. Ja porschessahan nuo o ollu kautta aikain, tosin kolmella eri pinnoitemateriaalilla.

Posted

Jep, tuota pyttyä myydään juuri siinä 2000 taalan sarjassa :) Materiaalinsa vuoksi tuo luovuttaa lämpöä neljä kertaa paremmin kuin joku Mahlen perussetti -> kone viilenee etvaksen verran helpommin.

Posted

asiallisinta ilmamoottoritavaraa Pauterin tuotteiden ohella mitä vähäänaikaan olen kädessä pitänyt.

Posted
Mikä ON tuotteen elinikä jos niillä on elinikäinen takuu:D:D:D

 

 

Elinikäinen takuu: Kun tuote hajoaa, takuu raukeaa ;)

 

Ei vaan, olen LN engineeringin touhuja seurannut silloin kun he aloittivat, puolituttua porukkaa mukana ja erittäin kärsivällinen (ja kallis) kehitystyö taustalla.. en ole tosin pitkään aikana pitänyt yhteyttä.

Laatu on taatusti kohdallaan.

 

Jan

Guest Mika Raussi
Posted

Niin takuuhan ei kata normaalia kulumaa, vaan mahdollisesta valmistusvirheestä johtuvat vauriot. Onhan Cannondalen pyörilläkin elinikäinen takuu ensimmäisellä omistajalla. Tai ainakin rungolla on.

Posted
Mikä ON tuotteen elinikä jos niillä on elinikäinen takuu:D:D:D

 

Nämä ei ensinnäkään juuri kulu. Huippukova pinnoitus vaatii mm. timantilla hoonauksen. Sylinterit ovat numeroin yksilöityjä ja seuranta on olemassa. Takuu ei tietenkään kata jos ajat paskoilla männillä tai veiveillä ja ne särkyessään särkee syltyn. Kattaa myös seuraavat omistajat, ei vain ekaa, kuten jotkut laaduttomat fillarit???? :D

Posted

Niin ja siihen alkuperäiseen nostinasiaan, että ei niitä tosiaan tarvita..... HEHEHEHEH!!!! ;-D

 

Neljän venan kuva mänt, ne salaisuudet mänt jo... :)

Posted
Niin ja siihen alkuperäiseen nostinasiaan, että ei niitä tosiaan tarvita..... HEHEHEHEH!!!! ;-D

 

4 venaa per pytty, eikä nostimia. Öööö.....

 

 

t. Mika

Posted
Niin ja siihen alkuperäiseen nostinasiaan, että ei niitä tosiaan tarvita..... HEHEHEHEH!!!! ;-D

 

4 venaa per pytty, eikä nostimia. Öööö.....

 

 

t. Mika

 

 

Alkuperäisiä eikä keraamisia nostimia tarvita......... ;-D

Posted

neliventtiilinen 2-tahtikone?? eli Detroit Diesel vai?? :) V16 motissa on aika monta pakovenaa...... :)

Posted

No juu, salaisuudet paljastui, 16v golffin perässä vedetään narulla pneumaattista venttiilikoneistoa, jne, jne.... :))

 

 

Tai kuten teknarin tekniikkaboxissa oli uudesta gti kolffista että: neljä sylinteriä venttiiliä kohden!!!! TM 02/05 s. 29.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...