Jump to content

Keraamiset nostajat


Recommended Posts

Varmasti vois olla mutta...Mutta 465$ Nostajista huh huh!!! Kun volsun koneella jaksaa just ajaa varmaan pari kesää max. samalla kokoonpanolla niin mulle on ainakin sama vaikka sinne laittaa muutaman kympin nostajat ja vaikka ne vähän kuluukin ja syö nokkaa ( vaikka näinkin käy harvoin jotta nokka kerkee menee pilalle) niin uusi nokka ja nostajat on noin 100 euroa...

Link to comment

Jep, onhan toi rasvanen hinta. Kotiovella noi olis abaut 500 euroa, joten on siinä sitten nostajan oltavakin laadukas... tosin, kun koneeseen lyö muutenkin 5-6000 euroa, niin silloin olisi hyvä, jos ei paukkuisi nostajista/nokasta ihan heti.

 

Kiihdyttelijöille nää vois olla kyllä aikast hyvät, kun nokat ja nostajat on muutekin kovilla (ärpeeämmät ylhäällä)

 

Sellasta silppua rikkoutuneista nostajista kuitenkin saattaa koneeseen levitä, että on paljon muutakin pian pilalla.. :(

 

Mutta turhaan mä tässä mutisen, kyllähän sä nyt noi jutut tiesit ;)

 

On ne kyllä katukoneeseen aika turha sijoitus, mut olishan se päheetä voida sanoa, että mun koneen nostajatkin maksaa enemmän kuin toi sun vuoden 85 Golffi ;)

 

Joo, tarjoshan toi sama firma tuolla sivuilla mäntäpyttysarjaa yli 2000 taalan hintaan :)

Link to comment

Joo kiihyttely-äijille olis varmaan kovat pelit kun nostajat on tosi kovilla ->Jäykät jouset,isooot venttiilit ja kovat kierrokset.

 

Halvoissa alkuperäistyyppisissä tarvikenostajissa on pintakarkaisu p..ceestä. Normaaleja ohuella lautasella olevia Scatteja en laita enää ikinä.

 

Aihetta ja vähän sen sivusta onko kukaan kokeillut niitä Scatin nostajia joissa on se öljyreikä keskellä?

 

Heh..Olishan se kiva sanoa jotta nostajat maksaa enemmän kun sun 85 golffi...niinpä..joskus oikein vituttaa kuinka paljon noihin vanhoihin paskoihin saa uppoamaan rahaa!! Kohta voi sanoa jotta mun kuplan pelkkä moottori maksoi enemmän kun sun 325 bemari! Mutta voishan ne rahat juodakkin ja siitä ei jäisi kun krapula,joten mielummin ne investoin vaikka harrastukseen.

Link to comment
Mikä ON tuotteen elinikä jos niillä on elinikäinen takuu:D:D:D

 

 

Elinikäinen takuu: Kun tuote hajoaa, takuu raukeaa ;)

 

Ei vaan, olen LN engineeringin touhuja seurannut silloin kun he aloittivat, puolituttua porukkaa mukana ja erittäin kärsivällinen (ja kallis) kehitystyö taustalla.. en ole tosin pitkään aikana pitänyt yhteyttä.

Laatu on taatusti kohdallaan.

 

Jan

Link to comment
Guest Mika Raussi

Niin takuuhan ei kata normaalia kulumaa, vaan mahdollisesta valmistusvirheestä johtuvat vauriot. Onhan Cannondalen pyörilläkin elinikäinen takuu ensimmäisellä omistajalla. Tai ainakin rungolla on.

Link to comment
Mikä ON tuotteen elinikä jos niillä on elinikäinen takuu:D:D:D

 

Nämä ei ensinnäkään juuri kulu. Huippukova pinnoitus vaatii mm. timantilla hoonauksen. Sylinterit ovat numeroin yksilöityjä ja seuranta on olemassa. Takuu ei tietenkään kata jos ajat paskoilla männillä tai veiveillä ja ne särkyessään särkee syltyn. Kattaa myös seuraavat omistajat, ei vain ekaa, kuten jotkut laaduttomat fillarit???? :D

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...