Guest Posted January 19, 2010 Posted January 19, 2010 Viime syksyn dynopäivä ei mennyt oikein putkeen, joten otetaan uusiksi, kun rullatkin on taas kunnossa. Eli sama homma kuin aina aiemminkin. Paikka: Tuningworld, Tarrankaari 2 B 6, Lohja, eli paikka on vaihtunut. Aika: Perjantai 21.5.2010 klo. 10:00 Hinta: n. 60€, varmistuu myöhemmin keväällä. Seuraavana päivänä taas VW Open ja sunnuntaina Urtsi. Ilmoittautumiset tähän ketjuun ja autoja mahtuu n. 20kpl. Quote
Guest Posted January 19, 2010 Posted January 19, 2010 Tullaan täytteksi jos ei tule tarpeeksi ilmavehkeitä. Quote
GT78 Posted January 19, 2010 Posted January 19, 2010 Edit: ei tulekaan, moottorin osat pyörii maailmalla. Quote
Guest kepajake Posted January 20, 2010 Posted January 20, 2010 Musta -66 kupla Porista ilmoittautuu mukaan. Quote
Jr Posted January 22, 2010 Posted January 22, 2010 Kaippa sitä vois tänä vuonna tulla, kunhan laitteet kestää. Eli sinisellä -69 kuplalla mukana. Quote
Guest Posted April 24, 2010 Posted April 24, 2010 Onks tänne tulijoita? Peruuko vaasalaiset, kun näyttäisi siellä olevan oma häppeninki? Quote
GT78 Posted April 27, 2010 Posted April 27, 2010 En ole Vaasasta, mutta joudun perumaan oman tulemiseni. Moottorin osat makaa maailmalla ja muutenkin näyttää siltä etten ehdi sisäänajamaan pataa yhtään ennen tuota päivämäärää, eikä vaan viitsi ottaa turhia riskejä. Quote
Heebah Posted April 27, 2010 Posted April 27, 2010 Onks norskeilta tiedusteltu, haluuks ne dynottaa? Tulossa ainakin Johnnyn 58 ja Bergerin Ghia. -t- Quote
Fileas Posted April 27, 2010 Posted April 27, 2010 Avoin tapahtuma eidynottajille?! Onhan tuolla ennennii nähty wannabe:ita Quote
Niklas L Posted April 28, 2010 Posted April 28, 2010 Onks tänne tulijoita? Peruuko vaasalaiset, kun näyttäisi siellä olevan oma häppeninki? Omalta osaltani osallistuminen näyttää huonolta perjantain Dynoilun suhteen. Kaikki paukut menee Kiikalaan pääsemiseen, jos edes saan autoa nippuun. Toivottavasti tilanne muuttuu. Paikallisesti ei olla vielä keskusteltu, kuinka viikonlopun marssijärjestys sujuu ja ketkä lähtevät. Nikke Quote
Guest Posted May 11, 2010 Posted May 11, 2010 Nyt on aika varmistunut, eli aloitellaan klo 13.00. Jos on jotain toiveita oman auton testausajasta, niin tähän perään saa niitä esittää. Quote
Dennis Posted May 11, 2010 Posted May 11, 2010 Voisin mielelläni olla heti ensimmäinen/ensimmäisia niin pääsee vapaasti livistämään hakemaan rakkaat lapset kotiin... Dennis Quote
Jr Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 Mä en ole varma pääsenkö. Tässä ois töihin paluu puolen vuoden tauon jälkeen, eikä ole mitään hajua missä vuorossa olen tuolloin. Quote
Guest urpopuisto Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 Yks vääränmerkkinen ilmajäähy olis kans tulossa mutta ei ehdi yhdeksi vaan vähän myöhemmin. On muuten potentiaalia voittajaksi :) Eli toivotaan että vw:t pieksee tuon. -k- Quote
Guest Posted May 17, 2010 Posted May 17, 2010 Muistakaa sitten uusi paikka, muutaman kilometrin päässä vanhasta. Quote
HSuomi Posted May 19, 2010 Posted May 19, 2010 Millä todennäköisyydellä tuolla on tilaa jos tulee ilmottautumatta paikalle joskus iltapäivällä? On vielä niin epävermaa että tuleeko vai ei. Quote
Guest Posted May 19, 2010 Posted May 19, 2010 Tilaa kyllä on, mutta kannattaa tulla ajoissa, koska lopetetaan sitten, kun autot loppuu. Eli n. neljään taitaa nykyisellä automäärällä mennä. Quote
Guest kepajake Posted May 22, 2010 Posted May 22, 2010 Kiitokset mukavasta tapahtumasta. Tämmöinen plakaati tuli kotiinviemisiksi: Quote
mikan Posted May 26, 2010 Posted May 26, 2010 211 @ 6250 Hmmm...jos kiertäis 8000.... :-) Olisko muita tuloksia? t. Mika Quote
Guest kepajake Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 44 putki ja 44 sisäkurkut taitaa vähän vielä ahdistaa. Ensi kesänä ehkä 51,5/46 kaasarit ja putki 2". Samalla 3. ja 4. vaihteen välitykset uusiksi ja varttimaili uusille sekuntiluvuille... Turboa tai ruiskua turha ehdottaa. Järki ei riitä niihin. 211 @ 6250 Hmmm...jos kiertäis 8000.... :-)t. Mika Quote
Marko Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 44 putki riittää kyllä yllättävän pitkälle. Kannattaa ihan lasketuttaa putki jollain jolla on laskuri. Itellä tulossa 2789 koneeseen jossa kierrosalue max. 6-7000rpm 42mm. Ohuempikin riittäisi mutta sopiva pitäisi tehdä ite kun ei ole valmiina. Tuo on laskennallisesti lähin ylöspäin. Quote
Guest kepajake Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 Kaveri, joka on toiminut pitkään mekaanikkona mm. Harri Forstenilla sanoi, että stingeri kannattais pistää poikki siitä kohtaa, missä sen väri muuttuu. Siinä on melko selkeä "paloraja". Väitti että toimisi isoilla kierroksilla hiukan paremmin. Siinä kohtaa alkaa kuulemma pakokaasut jäähtyessään laajeta niin paljon, että jopa stingeri voi ahdistaa. Voisko tässä olla mitään perää? Quote
metake Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 Menee juuri toisinpäin pakokaasujen kanssa, eli jäähtyessään ne kutistuu. Vakavasti otettavissa etumoottorisissa kilpureissa supistetaan putki juuri tuon palorajan jälkeen. Uuteen kirkkaaseen putkeen tulee selkeä jälki, ja tässä kohdassa tehdään supistus 3" -> 2,5", tai pienimoottorisissa 2,5" - 2". Tällä pidetään pakokaasujen virtausnopeus korkeana pakokaasujen tilavuuden supistumisesta huolimatta. Quote
Guest kepajake Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 No enpä taas ajatellut asiaa loppuun asti. Niinhän ne kaikki kaasut tekee. Onneksi en omista tuollaista vakavasti otettavaa kilpuria. Menee juuri toisinpäin pakokaasujen kanssa, eli jäähtyessään ne kutistuu. Vakavasti otettavissa etumoottorisissa kilpureissa supistetaan putki juuri tuon palorajan jälkeen. Uuteen kirkkaaseen putkeen tulee selkeä jälki, ja tässä kohdassa tehdään supistus 3" -> 2,5", tai pienimoottorisissa 2,5" - 2". Tällä pidetään pakokaasujen virtausnopeus korkeana pakokaasujen tilavuuden supistumisesta huolimatta. Quote
metake Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 Onneksi en omista tuollaista vakavasti otettavaa kilpuria. No aika vakavasti otettava katuauton kyllä, tai ainakin mulla olis ilme vakavoitunut jos olisin ovaalin saanut Kiikalaan asti ja joutunut yhtäaikaa stripille :D Quote
Dennis Posted May 29, 2010 Posted May 29, 2010 Tuollainen lappu tuli, ei mitään päätä huimaavia lukuja 126hp ja 193Nm, mielestäni ihan OK perus käyttökoneesta mistä en ole edes hakenut huipputehoa kierroksilla, ja vaan säädetty itse korvakuulolla, kuitenkin yli 150Nm 1700-5900rpm. Quote
Guest vilho Posted June 4, 2010 Posted June 4, 2010 Tonnikolmesatanen keski 36IDF:llä ja 4-1 sarjalla. 1300.pdf Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.