Roope Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 Eli olisi tarvetta kolkki tiedolle koska tuli ostettua osiksi purettu projekti ja olis hyvä nähdä miten mikäkin on joskus ollut, eli räjäytyskuville olisi tarvetta. Ja sitten tuosta että saakos sinne ruuvata typ 4 koneen. En googlettamalla löytänyt kovin luotettavia lukuja. Ja sitä vielä että mitä tuo TA tarkoittaa tuossa malli nimessä? Quote Link to comment
Tanhis Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 Volkkari aiheiset linkit topicin alta sivun yläpäästä löytyy type 3 varaosakirja pdf muotoisena. Quote Link to comment
Roope Posted January 24, 2010 Author Share Posted January 24, 2010 Volkkari aiheiset linkit topicin alta sivun yläpäästä löytyy type 3 varaosakirja pdf muotoisena. Ööö musta taitaa tulla sokee ku en löydä :/ Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 TA on perusmalli, ei koristelistoja, ei kelloa, ei avattavia takasivuikkunoita. TL:ssä nämä oli... Vähän niinku Golfeissa oli aikanaan CL ja sitten parempi olikin GL jne... Quote Link to comment
ARTO Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 Eei, se CL on se suomimallien luxuz ja pelkkä C perusmalli. GL ym turhat GTI on jo porvareiden kalustoa,heh. Quote Link to comment
Tanhis Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 Volkkari aiheiset linkit topicin alta sivun yläpäästä löytyy type 3 varaosakirja pdf muotoisena. Ööö musta taitaa tulla sokee ku en löydä :/ http://www.thesamba.com/vw/archives/manuals/type3_parts_book/ Niin no eihän se tämän sivun ylälaidassa ole vain edellisen. Mutta tuossa se linkki nyt on oli vain kännykällä vaikeeta/mahdotonta kopioida linkkiä. Quote Link to comment
Lasse Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 Kait sen nelkun sinne voi laittaa, jos seon 1700:nen ja siitä lussuin versio. Ja menee paikoilleen takarautaa mulkkaamalla. Puhaltimen imun joutuu kikkailemaan sinne koteloon. Ei paha rasti ollenkaan. Mulla pitäisi jossakin olla kolkin räjäytyskuvakirja. Paha vaan kun välissä tullut muutettua kolme kertaa, eli ei hajuakaan missä se on. Enkunkielinen korjausopaskin pitäisi olla, se vois joutaa vaikka myytäväksikin. Quote Link to comment
Roope Posted January 26, 2010 Author Share Posted January 26, 2010 Onkos muuten irs kuplassa samat vetarit kuin kolkissa? Quote Link to comment
Roope Posted February 1, 2010 Author Share Posted February 1, 2010 Onkos toi kolkin levy sama kuin kuplassa, ajattelin sinne noita csp jäähdytettyjä. Quote Link to comment
-tipi- Posted February 2, 2010 Share Posted February 2, 2010 Jäähylevyjen kanssa menee kuitenkin satulat vaihtoon, niin kannattaa miettiä myös 944 Possun jarrujen laittoa samantien, ellei pulttijaon muutos haittaa. Toheltajalla tais olla tästä kokemusta. Quote Link to comment
Roope Posted February 2, 2010 Author Share Posted February 2, 2010 Jäähylevyjen kanssa menee kuitenkin satulat vaihtoon, niin kannattaa miettiä myös 944 Possun jarrujen laittoa samantien, ellei pulttijaon muutos haittaa. Toheltajalla tais olla tästä kokemusta. Kyllähän tuo vakio levyn koko riittää tuohon ja leveät satulatkin on. Kys kolkki on toheltajan vanha ;) Sinne eteen kun ei mahdu kuin alkuperäisen kokoinen levy. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.