Tanhis Posted February 19, 2010 Share Posted February 19, 2010 Eli homman nimi on nyt tämä että en saa sitten millään vääntösauvaa irti akselista enkä tukivarresta eli madaltaminen on hieman vaikeaa. Olen irroittanut toiselta puolelta autoa sen sauvaa kiinni pitävän pultin ja korvannut sen pidemmällä että sitä sai hakattua sisäänpäin. Ja kohtuullisen kokoisella lekalla hakaten en saanut muuta aikaan kun pultin pään vinoon eli tiukassa on. Ja tukivarttakaan ei saanut irti helposti sitä koetin liukuvasaralla naputella ulos mutta ei sitten millään. Eli seuraavaksi meinaan ruveta lämmittelemään paikkoja mutta mieluiten koettaisin jotain muuta keinoa ennen kun rupean rasvaa pillillä keittämään. Quote Link to comment
MU Posted February 19, 2010 Share Posted February 19, 2010 Omassa kolkki projektissani ei ainakaan muu auttanut kuin tukivarren pää punaiseksi ja samalla ulosvetäjällä kiristäen,tosin ei meinannut vetäjän leuat pysyä paikoilaan kun tukivarren vastinpinta on sen verran viisto. Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted February 20, 2010 Share Posted February 20, 2010 Olisko paineilmataltasta apua sopivalla tuurnalla? Sellainen on osoittautunut käteväksi erilaisten lämpösovitteiden/boorien irroittelussa kun noihin ohuempiin tuurniin ei oikein voi moskallakaan lyödä kun taipuvat. Edit: jaa eipä sillä ehkä oikein pääse tässä tapauksessa minnekään järkevästi paukuttamaan. Entäs sopivan kokoinen murtohaarukka? Quote Link to comment
-tipi- Posted February 20, 2010 Share Posted February 20, 2010 vanhemmissahan on se tukivarren toppari kiinteä, eli tukivartta pitää vääntää että se tulee ulos, eihän sulla vaan nyt siihen kanita? Quote Link to comment
Lasse Posted February 20, 2010 Share Posted February 20, 2010 Onko tää se ylempi ohut sauva? Quote Link to comment
Tanhis Posted February 21, 2010 Author Share Posted February 21, 2010 vanhemmissahan on se tukivarren toppari kiinteä, eli tukivartta pitää vääntää että se tulee ulos, eihän sulla vaan nyt siihen kanita? Ei kanita vielä kun ei ole liikkunut milliäkään. Ja ei ole ylempi sauva eli siis kallistuksenvakaaja Olisko paineilmataltasta apua sopivalla tuurnalla? Sellainen on osoittautunut käteväksi erilaisten lämpösovitteiden/boorien irroittelussa kun noihin ohuempiin tuurniin ei oikein voi moskallakaan lyödä kun taipuvat. Edit: jaa eipä sillä ehkä oikein pääse tässä tapauksessa minnekään järkevästi paukuttamaan. Entäs sopivan kokoinen murtohaarukka? Ja onhan tuo koettamisen arvoinen kikka joku hassu pultti akselin toiselle puolelle ja sitä sitten naputtamaan. itse ajattelin vielä väsätä ulosvetäjään jonku sovitteen että saisi silläkin koetettua ulosvetoa. Quote Link to comment
Timo Mäntyharju Posted February 22, 2010 Share Posted February 22, 2010 Yhen akselin joskus hieman tuhosin, jouduin antaan lekaa runsaasti kun ei irronnut. No tulipahan samalla lisää pelivaraa pyörän kallistuksen säätöön. Lujassa ne varmaan on. Boorit ruostuneet kiinni joten lämpöä vaan rajusti. Quote Link to comment
Tanhis Posted February 27, 2010 Author Share Posted February 27, 2010 Lämpöä ja tuurnalla kopautus niin sieltä se ulos tuli. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.