Jump to content

Korissa reikä ja katsastus?


Guest kossi

Recommended Posts

Miten se kuplan kanssa pilkkua n******n menee jos korissa on ruoste reikä esim. jossain piilon puolella. Ei siis ulkopuolella.

 

Jos pohjalevy on ok. jne. Onko odotettavissa katsastuksesta hylsyä?

 

Tämä siis hypoteettisesti, ja funtsittiin tätä kylläkin eri vekottimen tiimoilta jossa myöskään kori ei ole kantava.

Link to comment
Guest VenaCavaInferior

Corollan olen joskus elvyttäny katsastuksesta läpi niin että hionu hiukan reiän aluetta sit pieni metallinpala kiinni jesarilla ja kiveniskumassaa päälle. Sit sopii vaan toivoo ettei se katsatus mies osu sellai et irtoo.

Link to comment

Mulla oli joskus lokarissa reikä. Katsastusmies totesi, että eihän tämä ole kantavaa rakennetta, mutta toisaalta täältä voi lentää kiviä läpi, joten ihan hyvä tää olis jollain tukkia...

Eli paljolti riippuu myös siitä missä se reikä on.

 

t. Mika

Link to comment

O.K.

Kiitoksia vastauksista!

 

Kyseessä ollut lavetsu kuuleman mukaan menny läpi ja kehujen kera(Ja v***t)vielä...

 

Tuskinpa huomanneet reikää joka oli ja on penkin takana, takaseinällä alhaalla katseelta pikkasen piilossa.

 

Mutta juttu menee vissiin siten, että savolaisittain joko menee läpi tai sitten ei. Pääsääntöisesti ei, vaikka kantavaa rakennetta ei olisikaan.

Link to comment
  • 3 weeks later...

mites sitte ko joskus oon kuullu isoilta pojilta semmosta ett? ei tartte muutoskatastaa jos ei katastukses oo remmi paikallaan?vaatii tietty jonku sortin l?p?n toimiakseen mutta nui niinku periaattees

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...